Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 3 [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Golf mk2] GTI 8V vs 16V
PostWysłany: Sob 18 Gru, 2004 
VW Zone Papla
VW Zone Papla

Rejestracja: Czw 15 Kwi, 2004
Posty: 1353
Skąd: Smętowo Graniczne
Gadu-Gadu: 6607071
Auto: na co dzień...
Którą z tych wersji silnikowych uwazacie za lepszą??? Nie cgodzi mi tylko o osiągi, bo wiadomo, że 16-ka ma lepsze.Głównie o eksploatacje, serwis,niezawodność, no i podatność na modyfikacje.
Coraz poważniej mysle nad zakupem dla siebie mk II GTI.



_________________
Image
Offline
 Profil    6607071
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 18 Gru, 2004 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 430
Skąd: Zambrów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi S3 1.8T 330KM
Nolnejm ma do sprzedania GTI :) W stanie naprawde bardzo dobrym praktycznie seria :) silniczek to 1.8 8V ale chodzi naprawde ładnie :D Wiec jak cos to polecam :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Gru, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2004
Posty: 6
Skąd: RBR...
Gadu-Gadu: 7333609
Auto: Passat B4/Golf II/Polo II
Spoko jest GTi 8 V na Digifamcie - elektroniczny wtrysk - 112 KM.



_________________
" The Passat Variant TDI 1Z = The People' s Porsche "
Offline
 Profil    7333609
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Gru, 2004 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 81
Skąd: Nowogród Bobrz.
na k-jetronicu tez niezle sie spisuje :-D



_________________
GTI 8v 112ps
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Gru, 2004 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Lip, 2004
Posty: 147
Skąd: łomża
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk1
... 1.8 8V DIGIFANT ( PB ) 82kW - rewelacja !!! :)


Rapix napisał(a):
Nolnejm ma do sprzedania GTI :) W stanie naprawde bardzo dobrym praktycznie seria :) silniczek to 1.8 8V ale chodzi naprawde ładnie :D Wiec jak cos to polecam :D


... szkoda mi go sprzedac :/ wienc jeszcze nie wiem .. :)



_________________
. . . . : : : : http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=880 : : : : . . . .
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Gru, 2004 
VW Zone Papla
VW Zone Papla

Rejestracja: Czw 15 Kwi, 2004
Posty: 1353
Skąd: Smętowo Graniczne
Gadu-Gadu: 6607071
Auto: na co dzień...
Jak on się sprawdza w eksploatacji??? Zużycie paliwa, awaryjność, części. Nie jest mułowaty???



_________________
Image
Offline
 Profil    6607071
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Gru, 2004 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 1059
Skąd: Częstochowa
Gadu-Gadu: 1707774
Auto: Passat B5FL
a wiec ja mam 1.8 8V na digi i tak paliwa na trasie zejdzie nawet do ok 6,5- 7 przypuscmy a w miescie to ok 8-9,5 natomiast gaz 9,5-10,5 w ekspolotacji jak dla mnei ok czesci do 8v sa niedrogie a duzo oczywiscei powtarza sie z innymi i sa tansze niz np do poloneza nawet!! silnik niewyzylowany ale da sie wyprzedzac... polecam!!



_________________
http://www.mapet-TUNING.com
największy sklep tuningowy w PL !!
http://www.airRIDE-System.pl
pierwszy w PL sklep z AIR-ride !!
http://www.zawieszenia-SPORTOWE.pl
wszystko o zawieszeniach !!
Offline
 Profil    1707774
 
 Temat postu: Re: mk II GTI 8v VS 16v
PostWysłany: Nie 19 Gru, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 19
Skąd: Mazowsze
igor napisał(a):
Którą z tych wersji silnikowych uwazacie za lepszą??? Nie cgodzi mi tylko o osiągi, bo wiadomo, że 16-ka ma lepsze.Głównie o eksploatacje, serwis,niezawodność, no i podatność na modyfikacje.
Coraz poważniej mysle nad zakupem dla siebie mk II GTI.


Jeśli masz możliwość, zawsze się kupuje mocniejszy silnik... jednak ciężko trafić 16v w dobrym stanie (a remoncik nieopłacalny), jeśli jednak ci się uda, gorąco polecam, mam coprawda 16tkę dopiero rok czasu, pewno jeszcze nie zdąrzyłem poznać jej wszystkich mankamentów, ale uważam, że jest to bardzo dobra jednostka.
Eksploatacja nie jest w sumie droga, na pewno droższa od 8v...np. kable WN o jakieś 150pln droższe, częściem zmieniam olej...
Auto jeszcze mnie nie zawiodło, przy silniku zrobiłem tyle, że go umyłem :D
Podatność na modyfikacje uważam - olbrzymia - wymieniasz cały wtrysk na digifant, jesteś już kilka PS do przodu, ew. jeśli chcesz jeździć na benzynie, można się pokusić o webery 45tki, ze 30-40ps można na nich uzyskać, w Usa bardzo modne jest uturbianie tych silników, myslę, że nie bez powodu w Grecji robią 16v, które ma mieć 1000PS :> Podstawą jest właśnie silnik 16v KR :>

Z drugiej strony zamiast kupować 16v i modyfikować, bardziej się opłaci wstawić np. 1.8T.

Tak czy siak wybór jest prosty moim zdaniem - znajdziesz dobrą 16v - bierz.



_________________
---

Volkswagen Golf Portal miłośników
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Gru, 2004 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 430
Skąd: Zambrów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi S3 1.8T 330KM
Nolnejm napisał(a):
... szkoda mi go sprzedac :/ wienc jeszcze nie wiem .. :)

to kupuj te lampki biało czerwone :) Załóż je do siebie a zobaczysz ze już nie zdejmiesz bo będą Ci się zaj.. fajnie podobać :D :-D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Gru, 2004 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 05 Sie, 2004
Posty: 178
Skąd: Chorzów
Ja też miałem 1.8 8v (PF) czyli 107 KM zupełna seria i na autostradzie bez najmniejszych problemów można było równo ciąć 220 km/h (na niemieckiej benzynie i autostradzie).
Co do awaryjności to ciężko mi powiedzieć, bo jeździłem nim tylko 2 m-ce :cry: , ale słyszałem, że są o wiele bardziej wytrzymałe od 16-ek. W sumie dość logiczne, bo są mniej wyżyłowane.
Co do szukania mniej zajechanego egzemplarza to chyba każdy samochodzik z trzema magicznymi literkami na tylnej klapie "GTi" był jeżdżony w miarę jego możliwości (czyli but w podłogę)... dość trudno jest znaleźć delikatnie jeżdżonego (chociaż nie mówię, że nie ma takich - ja znalazłem)!

Szukaj KR'a, ale PF'a też nie odrzucaj!



_________________
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Gru, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 25 Sie, 2004
Posty: 14
Skąd: GDYNIA
Jeżeli 16-ka to tylko KR , a jeżeli 8v to tylko PB!! PF jest słabszy i podobno jest to odczuwalne



_________________
U WILL NEVER RIDE ALONE
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Gru, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 20 Wrz, 2004
Posty: 46
Skąd: Golfsburg
charlot napisał(a):
Co do awaryjności to ciężko mi powiedzieć, bo jeździłem nim tylko 2 m-ce :cry:


A czmu sprzedałes?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Gru, 2004 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 05 Sie, 2004
Posty: 178
Skąd: Chorzów
tommy_mk2 napisał(a):
A czmu sprzedałes?


Z powodu kasy... rozkręcałem firmę i musiałem kupić dostawczaka...
Teraz mam ten sam problem, bo mam na oku mkI GTi, a muszę drugiego dostawczaka kupić... ale kapa! :cry:



_________________
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 21 Gru, 2004 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Lip, 2004
Posty: 147
Skąd: łomża
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk1
igor napisał(a):
Jak on się sprawdza w eksploatacji??? Zużycie paliwa, awaryjność, części. Nie jest mułowaty???


... Narazie jeszcze nie wymienialem nic w silniku poza wiatrakiem chlodnicy wienc to cena jak w kazdym golfie....hmm z zuzyciem paliwa jezdze na 98 w miescie trzeba sie liczyc na okolo 10 litrow na 100.. a przy ostrej jezdze wskazowka opada w oczach :D ...nie mam zadnych problemow z silniekim... a czy jest MUłOWATY hehe smiesznie to brzmi.. ja akurat mam bardzo krotkie przelozenia wienc kazde depniecie w gaz wciska w fotel.. moge smialo powiedziec ze np. 2 bieg 8V i 2 bieg 16V 40km/h w obu autach .. gaz w deche tu i tu to odbrazu 16V zostaje auto w tyle.. ( 16V potem nadrabia :/ ) ... mialem okazje zrobic ten sam motyw z bmw 325 to po depnieciu w gaz odrazu wychodzilem auto do przodu bmw tak jak golf 16V musi sie wkrecic zeby nabrac mocy a 8V nie trzeba prosic zeby odrazu odchodzilo ... ( nie jeden wlasciciel zdziwil sie na drodze :D )

Polecam 1.8 GTI na DIGIFANCIE ( PB ) 112KM :) I POZDRAWIAM ....



_________________
. . . . : : : : http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=880 : : : : . . . .
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 21 Gru, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 02 Maj, 2004
Posty: 7
Skąd: Krk
Miałem 2,0 115KM i spysywał się piknie naprawde polecam taki motorek!
Podobna najmniej awaryjny z wszystkich sinikow VW :D
To czemu go sprzedaje...
hehehe


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 3 [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe