Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all VW] Pojemność butli z CO2 + Argon
PostWysłany: Czw 26 Lis, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 07 Sty, 2008
Posty: 244
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: makaroniarskie MK3 XX Jahre ABF
Siema,

Mam pytanie do kogoś kto operuje migomatem i spawa z gazem co2+argon.

Przed wczoraj wymienilem butle w punkcie wymiany butli Linde. Zaplombowana tą folią Linde.

Niby taka butla ma 1.8 m3 w sobie.

Spawaliśmy w sumie w poniedziałek, wtorek po 6 godzin (nie non stop oczywiście) a w środę po zrobieniu punktowego spawu co 3 cm na długości 2m mi się butla skończyła.

Czy butla z mieszanką ma to do siebie że na krócej starcza?

Ciekawostka: Gaśnica CO2 starczała na pół roku takiego spawania jak teraz spawania....

ps. czy butla z samym CO2 dostępna w punktach wymiany starczyła by na dłużej?




DDR


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all VW] Pojemność butli z CO2 + Argon
PostWysłany: Czw 26 Lis, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 18 Gru, 2007
Posty: 620
Skąd: Ślaskie
A jakie masz ustawione cisnienie na reduktorze? Moze ktoś sie bawił, uszczelke tą plastikową masz na reduktorze?



_________________
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/pages/VW-Scirocco-mk1/1462953273993399
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all VW] Pojemność butli z CO2 + Argon
PostWysłany: Nie 29 Lis, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 12 Gru, 2007
Posty: 11
a co ty takiego spawasz ze uzywasz mieszanki argonu? ta mieszanka raczej do spawania konstrucji jest dobra, a do spawania typu rura wydechowa, czesc blacharskie etc, wystarczy Tobie sam dwutlenek wegla.

moim zdaniem zbedne wydawania kasy na mieszanke Argonu.

wracajac do Twojego zapytania to posprawdzaj szczelnosc i za kazdym razem zakrecaj butle, bo dwa dni spawania na butli to troche malo :D
pozd.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all VW] Pojemność butli z CO2 + Argon
PostWysłany: Pon 30 Lis, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 07 Sty, 2008
Posty: 244
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: makaroniarskie MK3 XX Jahre ABF
temat można zamknąć.

Po konsultacji z starszym panem z punktu wymiany butli okazało się że ciśnienie robocze było zbyt wysokie.

Mieszanka co2 i argonu jest lepsza do blacharki zewnętrznej (błotniki itp), ponieważ spaw się ładniej rozlewa i jest gładszy i mniej do szlifowania zostaje.
samo co2 nadaje się do miejsc gdzie wygląd spawu nie gra roli.

różnica jest moim zdaniem odczuwalna. Na mieszance faktycznie lepiej przetapiało i spaw był lepszy. na co2 nieco większy prąd muszę dawać.

Ciśnienie robocze wystarcza 1,5 bara a ja na 3-4 leciałem :<

DDR


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe