Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
| Strona 1 z 1 [ 12 posty(ów) ] |
| Autor | Wiadomość | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| xxxsobociakxxx | Temat postu: [golf mk2] Zaklepanie tylnych nadkoli |
||||||
Rejestracja: Pon 06 Paź, 2008 Posty: 355 Skąd: Gniewkowo Gadu-Gadu: 0 Auto: MK III |
|
||||||
|
|
|||||||
| jacekGT | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Śro 17 Maj, 2006 Posty: 172 Skąd: 3city Gadu-Gadu: 0 Auto: golf mk2 WOB 20v |
|
||||||
|
|
|||||||
| krzyh | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006 Posty: 3453 Skąd: tychy Gadu-Gadu: 0 Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen |
|
||||||
|
|
|||||||
| lucek | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005 Posty: 3269 Gadu-Gadu: 0 Auto: golf mk2 |
|
||||||
|
|
|||||||
| krzyh | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006 Posty: 3453 Skąd: tychy Gadu-Gadu: 0 Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen |
|
||||||
|
|
|||||||
| lucek | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005 Posty: 3269 Gadu-Gadu: 0 Auto: golf mk2 |
|
||||||
|
|
|||||||
| jacekGT | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Śro 17 Maj, 2006 Posty: 172 Skąd: 3city Gadu-Gadu: 0 Auto: golf mk2 WOB 20v |
|
||||||
|
|
|||||||
| krzyh | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006 Posty: 3453 Skąd: tychy Gadu-Gadu: 0 Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen |
|
||||||
|
|
|||||||
| dawid | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006 Posty: 2711 Skąd: Gostyń Gadu-Gadu: 0 Auto: vw/audi |
|
||||||
|
|
|||||||
| krzyh | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006 Posty: 3453 Skąd: tychy Gadu-Gadu: 0 Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen |
|
||||||
|
|
|||||||
| Swir88 | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Pon 24 Wrz, 2007 Posty: 1073 Skąd: Pleszew Gadu-Gadu: 8726938 Auto: Audi a4 1.8T quattro |
|
||||||
|
|
|||||||
| Strona 1 z 1 [ 12 posty(ów) ] |
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |








normalnie , dwa mlotki i jazda - jednym zaklepusz a drugi przykladasz w miejscu uderzenia tyle ze od zewnetrznej strony , jesli nie bedziesz ,,przytrzymywal,, od zewnatrz to mozesz trzaskac caly dzien i nic to nie da , blacha po prostu jest naprezona i w momencie uderzenia odgina sie blotnik zamiast sam rant i powra do stanu przed uderzeniem , jesli uderzysz za mocno to pogniesz blotnik
mlotki musza byc okragle , jesli beda zwykle porobisz kanty na blotniku


ale sprobuje















