Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all] rodzaje syncro g60 vr6 itp
PostWysłany: Wto 22 Paź, 2013 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 21 Lut, 2008
Posty: 1710
Skąd: Glivwice
Gadu-Gadu: 3417244
Auto: Corrado VR6
Lurosa 1.7 SDI
mam pytanie jak wyglada sprawa jak chcial bym wlozyc do siebie do auta syncro. Silnik u mnie vr6 a mial bym np zestaw kompletny z g60 + oczywiscie skrzynia z VRy, czy to bedzie gralo czy sie rozpadnie??

czy z wszystkich wersji silnikowych bedzie pasowac naped do VRki czy tylk oz vrki??



_________________
Majówka z STK - Rybnik

Sprzedam Rarytasowe graty do Corrado US g60
Offline
 Profil    3417244
 
 Temat postu: Re: [all] rodzaje syncro g60 vr6 itp
PostWysłany: Wto 22 Paź, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
musisz miec komplet od silnika ktory wkladasz tz skrzynia + tylny dyfer czyli jak wkladasz vr6 to musisz miec skrzynie i dyfer z mk3 vr6 syncro lub passata b4 vr6 syncro reszta czyli wahacze itp sa takie same


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [all] rodzaje syncro g60 vr6 itp
PostWysłany: Wto 22 Paź, 2013 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 21 Lut, 2008
Posty: 1710
Skąd: Glivwice
Gadu-Gadu: 3417244
Auto: Corrado VR6
Lurosa 1.7 SDI
a jak wyglada sprawa z mocowaniami sanek tyl?? wkrecam to w ori mocowanie belki czy trzeba wszystko przerabiac?? wiem ze w corku musze przespawac podloge bagaznika bo w sam tunel miesci sie wal



_________________
Majówka z STK - Rybnik

Sprzedam Rarytasowe graty do Corrado US g60
Offline
 Profil    3417244
 
 Temat postu: Re: [all] rodzaje syncro g60 vr6 itp
PostWysłany: Wto 22 Paź, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Lis, 2009
Posty: 326
Skąd: GliVWice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta & 2x Transporter
Nie wiem jak w corrado(pewnie tak samo), ale w passacie b3/b4 pasuje P&P, zdejmujesz ori belkę, a w miejscu mocowania belki wkręcasz uchwyty mocujące z syncro, a do tego przykręcasz wózek. Zmieniasz też mcpersony z tyłu na te z syncro, bo w syncro są krótsze. Jedyne co musisz przerabiać, to wspawać 2 uchwyty do mocowania wspornika na którym przykręcona jest górna poduszka dyfra. Skrzynię i dyfer musisz mieć od jednego silnika, żeby się zgadzały przełożenia.

Ogólnie jak wiadomo z innych różnic to jeszcze piasty, vr6 ma 5x100, reszta 4x100 (nie wiem jak TDI syncro)


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe