Witam, szukam gwintu do paska ktory bedzie mial regulacje twardosci (bo ma byc gleba na 1,5cm wiec musi mis regulacje twardosci dobicia) dobicia, jak i nie pogardze regulacja odbicia

Kolejna sprawa to przy takiej glebie pojawia sie problem z negatywam ktorego chce uniknac bo auto ma krzesac pokazna moc i dobrze ja przekazywac na droge wiec trakcja potrzebana. Z tad tez bieznik musi stykac jak najlepiej.
W tej sytuacji gwint musi miec adapter do regulacji wychylenia kola.
Dlaczego prosze o pomoc w wyborze? Bo nie orjetuje sie we wszelkich nowinkach i moedelach czesci tuningowych jesli chodzi o zawieszenie.
Precyzujac gwint musi byc cholernie twardy z mozliwoscia regulacji.
Mogl bym doslownie wstawic slupki zamiast amorow i sprezyn jak w mini, ale nie o kowalskie patenty chodzi tylko profesjonalny osprzet;)
Nie pytajcie o budzet bo takiego nie ma, i nie ma on znaczenia. Znaczenie ma cena/jakosc i co jest minimum przy masie paska i akim przeswicie, co optimum a co ponad oczekiwania. Plan instalacji jest na przyszly sezon po odrestaurowaniu i gruntownym zmodyfikowaniu auta

prosze zapoznać sie z regulaminem UŻYWAĆ PRZEDROSTKOW i OPCJI SZUKAJ bo temat zawieszen nie raz juz byl poruszany 
turpik