Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] 4x100 & 5x100 wahacze itd
PostWysłany: Wto 21 Gru, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
siema

mam kilka pytań co do zmian zawieszen

o ile KONKRETNIE jest szerszy rozsatw kól z porzodu pomiędzy standardowym mkII a mkIII VR6

jakie stosujecie kombinacje zmieniając rozstaw z 4x100 na 5x100 a jednoczesnie zostawiając standardowe wahacze z mkII , jakie półosie , jakie przeguby , jakie piasty , jakie zwrotnice , jakie sworznie wahaczy

biorąc to na chlopski rozum stosując zwrotnice z vr6 które są osadzane na gałkach pod kątem nie ma możliwosci posadzić ich na standardowych z mkII bo są pionowe , jeśli zamienić i wsadzić te z vr czyli te pod kątem do wahaczy z mkII to jednocześnie przesowa sie ,,oś,, osadzenia amortyzatora który bedzie zamontowany pod kątem i jak to ma sie do dalszego użytkowania bo pojawia się problem z ustawieniem np negatywu


ogólnie to problem mam taki że koniecznie chce dac wahacze z vr6 tyle że koła za bardzo będą wystawać , jest możliwość ich przerobienia na długość wahaczy z mkII ale do tego musze jeszcze mieć 5x100 , do tego bede musial zastosowac polosie z mkII + przeguby vr6 tyle co z tą gałką bo zmieni sie właśnie kat amortyzatora , no chyba że jest możliwość zastosowania piasty 5x100 do innej zwrotnicy która jest osadzana na pionowej gałce


troche to wszystko skomplikowane bo :

mam felgi 9x17 et 55 i one chaczą mi srubami na obwodzie o zaciski hamulcowe - dystans musi byc conajmniej 50 mm
tarcza hamulcowa chaczy mi znów o tą cholerna gałekę na wachaczu z vr6 przez to ze jest pod kątem , problemu nie ma przy standartowej jak w mkII , jeśli zostanie gałka z vr6 to znów musze dać dystans 15 mm pomiędzy tarcze a piaste co już mi robi na kole ET minus 10 i plus do tego poszerzony rozstaw a to zdecydowanie za dużo bo jak wiadomo 9 cali et 15 z oponą 215 wchodzi tak w sam raz przy standardowych błotnikach , wiadomo że tak ze 2 cm mozna naciągnąć błotnik by wyglądało to w miare gustownie + opona 195 co daje 30 mm zysku przy rancie błotnika ale to i tak za mało ,negatywem też moża podciągnąć lekko ale to i też wydaje mi się mało i ......


teraz pytanie do tych co przerabiali piasty 5x100 a zostawali przy standardowych wahaczach ,

czy zmianialiście piasty a zwrotnice macie z mkII - jeśli tak to jakie do jakich
jakie macie gałki dolne
jaka kombinacia półoś/przegub
jakie wahacze
a jesli wahacz mkII a zwrotnica vr6 to jak sie ma to do dolnej gałki i amortyzatora postawionego pod kątem

po prostu wsztskie mozliwe i przetestowane kobinacje

wiem że są auta na forum które mają to porobione i właśnie pytanie do kolegów skierowane , interesuja mnie konkrety a nie odpowiedzy typu mozna by to można by tamto .... oczywiście prędzej czy później sam bym do tego doszedł tyle że pociągnie to za sobą spore starty w czasie i kosztach a chcę uniknąć niepotrzebnego toczenia dystansów i straty czasu


pozdr.



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mkII] 4x100 & 5x100 wahacze itd
PostWysłany: Wto 21 Gru, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Sty, 2009
Posty: 103
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 7459724
Auto: VW Passat B3 Variant
ja u siebie w Passacie przerabialem na rozstaw z 4x100 na 5x100

ja piasty mam od Passata VR6 w zwrotnicy od 2E, wahacz mam od 2E, półosie mam od 2E, przegub zewnetrzny mam od VR6

jezeli bedziesz chcial miec zwrotnice od VR6 to bedziesz musial jeszcze kupic sworzeń wachacza od VR6 i rozwiercic otwor w sworzniu ;) ;) :ok: :ok:

jak co to pytaj :ok:



_________________
-Gdzie Twoj Passat ?? :)
-Tam leży :D
Offline
 Profil    7459724
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 4x100 & 5x100 wahacze itd
PostWysłany: Wto 21 Gru, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
ja mam podobnie jak kolega powyzej. w mk2 mam wahacze z mk2 tylko zwrotnice, piasty, swoznie i przeguby zew. od VR6. negatyw da sie zrobic ale ja musialem delikatnie rozwiercic otwory w mocowaniu amortyzatora. zrobilem na tym zestawie ok 30tys i nie bylo problemow


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 4x100 & 5x100 wahacze itd
PostWysłany: Wto 21 Gru, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
VW Jogi napisał(a):
od 2E



czyli to jest takie jak ma golf 3 GTI ?? czy mi się wydaje :$ jeśli tak to jest raczej to samo co vr6 , te same łozyska i piasty a i sworzeń jest ten sam , ja mam piasty z golfa 3 GTI 5x100 i bez problemu wchodzi na sworzeń z wachaczy od corrado 2.9 jak i golfa 3 vr6 bo tez mam


turpik napisał(a):
w mk2 mam wahacze z mk2 tylko zwrotnice, piasty, swoznie i przeguby zew. od VR6



oj kolego mieszasz mi ;) :D :P - wyczytałem dziś w temacie od MaRiiOoOo że zwrotnice VR6 mają mocowanie na gałkę przesuniete , nie jest na środku i miał problem bo miał przestawione koło , nie dało mi to spokoju zleciałem do garażu i rzeczywiście , nie jest na środku (nawet w moich zwrotnicach z golfa 3 GTI) co przy wsadzeniu na zwykłe wahacze od mkII koło jest przesunięte w tył , to jest jakiś paradoks bo pprzykładając wahacze z vr6 i zwykłe wychodzi mi ze sworznie są w tym samym miejscu (tyle że 2,5 cm dalej) a co smieszne to sam środek sworznia jest w tym samym położeniu tyle ze pod kątem .... totalnie zgłupiałem w tym garażu



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 4x100 & 5x100 wahacze itd
PostWysłany: Wto 21 Gru, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
jest przesuniete ale nie stwarza to jakis problemow w eksplatacji a co do wahaczy od 2e w passacie jak pisal kolegaVW Jogi to sa to zwykle wahacze od 4x100 bo w passacie 5x100 mialy tylko AFN, VR6 i 2.0 16V ABF


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 4x100 & 5x100 wahacze itd
PostWysłany: Wto 21 Gru, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
turpik napisał(a):
jest przesuniete ale nie stwarza to jakis problemow w eksplatacji



uwierz mi że u mnie każdy 1 cm się liczy ;)


turpik napisał(a):
a co do wahaczy od 2e w passacie jak pisal kolegaVW Jogi to sa to zwykle wahacze od 4x100 bo w passacie 5x100 mialy tylko AFN, VR6 i 2.0 16V ABF



czyli takie jak ma mkII .... w sumie to nie bo wahacze są całkiem inne niż w pozostałych modelach , przecież mam sanki od passata i same wahacze nie pasują - ani zwykłe ani vr6 , znaczy przykręcić się je da ale nie mają skoku w górę , do sanek z passata pasują raczej tylko z passata



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 4x100 & 5x100 wahacze itd
PostWysłany: Wto 21 Gru, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
zwykle chodzilo mi ze takie jak maja zwykle wersje silnikowe passata 1.6 czy 1.8 czy tam 1.9d a przy twojej wilkosci kol to rzeczywiscie kazdy mm sie nawet liczy hehe a wahacze od passata sa inne i po nr i po wygladzie niz te od mk2 czy mk3


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 4x100 & 5x100 wahacze itd
PostWysłany: Czw 12 Gru, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
Potrzebuje wysunąc koła przednie w mk2 bo wychodzi mi teraz dosyc gruby adapter 4.5cm więc wiadomo wachacze mk3 gti lub vr6 ale co z połosiami obecnie mam silnik 1.3 i chce przy nim zostac. Od czego dobrac dłuzsze połosie?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 4x100 & 5x100 wahacze itd
PostWysłany: Czw 12 Gru, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
poloski tez z gti tylko bedziesz musial przeguby zmienic


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 4x100 & 5x100 wahacze itd
PostWysłany: Czw 12 Gru, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
a przeguby od czego? kazdy przegub ma taki sam frez na piaste?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 4x100 & 5x100 wahacze itd
PostWysłany: Czw 12 Gru, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
przeguby zostawiasz swoje wymieniasz tylko srodek poloski a frezy powinny byc te same


Offline
 Profil    8234490
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe