Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all vw] Opinie o zawieszeniach firmy GT Cupline
PostWysłany: Wto 19 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 16 Sty, 2008
Posty: 21
Skąd: Skoczów
Witam, chciałbym o opinie firmy GT CUPLINE ponieważ jestem na kupnie sprężyn obniżających, a widze że z ich firmy jest tego dość sporo... Aha, i jeszcze jedno!! Czy jest to możliwe uzyskać na sportowej sprężynie i seryjnym amorze 60mm?? Bo ta firma oferuje np 60/40... Prosze o jakieś opinie. Z gory dziekuje!!! Pozdrawiam:)


Ostatnio edytowany przez Maniek polo, Wto 19 Lut, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Maniek
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 19 Lut, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Zalecam na przyszłosć używanie opcji SZUKAJ na forum, znalazłbyś kilka tematów:

viewtopic.php?t=26909
viewtopic.php?t=26512
viewtopic.php?t=25678
viewtopic.php?t=20833
viewtopic.php?t=19326



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 19 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 26 Gru, 2007
Posty: 3
mialem ten sam dylemat, i po glebszej analizie ( pomoc kolegow z polo squad) wzialem amortyzatory Bilsteina B6 + sprezyny Eibacha Pro-Kit (-30mm). GT Cupline jest slabe na nasze drogi.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 19 Lut, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Jeszcze jedno, co do opcji obniżenia -60mm na seryjnym amortyzatorze, to możesz złożyć coś takiego, ale bardzo szybko wykończysz amortyzator.
Generalnie do -40mm można zachowac seryjne amory, przy większym obniżeniu zaleca się zmianę ich na odpowiedniki z krótszymi tłoczyskami.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 19 Lut, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
Lucius Snow napisał(a):
przy większym obniżeniu zaleca się zmianę ich na odpowiedniki z krótszymi tłoczyskami.

lub u tokarza nagwintować tłoczysko żeby wyżej pracowało. Maksymalnie można nagwintować tyle ile się zmieści pod maską samochodu. Przy czym orginalne amory,a pewnie już nie sa nowe na twardej sprężynie nie popracują zbyt długo. (testowałem u siebie) możesz jeszcze orginalne spręzyny dać do obniżenia i utwardzenia w firmach co się zajmują produkcją sprężyn wtedy będziesz miał najtaniej. W poznaniu jest kilka firm np POSPRING. Przeróbka tłoczyska i utwardzenie spreżyny -opcja najtańsza.

[ Dodano: Wto 19 Lut, 2008 ]
jak pomogłem to naciśnij przycisk pomógł:)


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe