Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk2] Schemat podłączenia tylnych zacisków przez korektor
PostWysłany: Sob 26 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 2439
Skąd: bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: jetta a2
tak jak w temacie, potrzebuje schemat jak podłączyc tylne zaciski hamulcowe przez korektor siły hamowania


Ostatnio edytowany przez arczi_MKII_GTI, Sob 26 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
2007 VW mania
2008 Pas Koronowski, Pleszew ,VW mania, , Wojna północ-południe
2009 Pas Koronowski ,VW MANIA
2011 -vw mania
2012-
smooker GTD viewtopic.php?f=112&t=24970&start=0
projekt jetta a2 GTDiC yeti viewtopic.php?f=98&t=73911
old clasic usa 1.6d viewtopic.php?f=98&t=89949&view=unread#unread
A2 coupe kremowe GTD viewtopic.php?f=98&t=96210&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 05 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Wrz, 2006
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
mówiłem Ci... wyrzuć go w p***u i podlącz bez niego... po tylu latach i tak nie będzie działał... a jeżeli ktoś przy nim wcześniej grzebał to jeszcze sobie biedy narobisz...


Ostatnio edytowany przez Cortez, Wto 05 Lut, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
VW- zawsze czysto, zawsze sucho, zawsze pewnie
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 06 Lut, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 18 Gru, 2007
Posty: 620
Skąd: Ślaskie
Cortez napisał(a):
mówiłem Ci... wyrzuć go w p***u i podlącz bez niego...
co ty dupisz? Wiesz do czego jest korektor siły hamowania??
Cortez napisał(a):
po tylu latach i tak nie będzie działał...
to rozumiem ze twój, moj i kolegi golf tez już nie działa, bo ma przykładowo 20lat? Dziwny sposób rozumowania...

arczi_MKII_GTI, dokładniej chodzi ci o mocowanie przewodów hamulcowych czy połączenia go z belką?? Mam jedna przykładową fotke, ale kiepsko widać bo korektor znalazł się tam przypadkiem :ok:

Image

Jak widac od serwa przychodzi jeden przewód z rozgałęźnikiem do dolnych dziur, a potem z górnych analogicznie do strony, i to by było na tyle, dobrze jest go rozruszać, przed zalożeniem, jak kupiłem golfa moj był zapieczony, i do dziś go musze psikać "wódą" zeby zaczoł chodzić ;/ ale co tam :ok:



_________________
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/pages/VW-Scirocco-mk1/1462953273993399
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 06 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Wrz, 2006
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
wyobraź sobie że wiem jak działa... a potrafisz go wyregulować tak żeby działał odpowiednio i spełniał swoje zadanie?? nie twierdze że nie działa wogóle lecz i tak spełnia swojego zadania tak jak powinien... sam osobiście zakładałem tylną belkę bez korektora gdzie powinien być i jest ok... u mnie na ten przykład nie działa już od zapomnienych czasów ponieważ i tak przy ruchach belki jest luźny... wiec kolego co ty dupisz...??



_________________
VW- zawsze czysto, zawsze sucho, zawsze pewnie
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 06 Lut, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 18 Gru, 2007
Posty: 620
Skąd: Ślaskie
Cortez napisał(a):
a potrafisz go wyregulować tak żeby działał odpowiednio i spełniał swoje zadanie??
toś pojechał na maxa :] regulacja tego urządzenia polega tylko i wyłacznie na przesuwaniu jedną srubka "8" w zakresie 1cm i jest niesamowice prosta, tylko trzeba zastanowić się jak to działa, mi się udało i twierdze ze tobie tez się uda, jak nie to napisz na priw albo gg to postaram ci sie to wytłumaczyc :ok:

Cortez napisał(a):
gdzie powinien być i jest ok...
seryjne mk2 też wychodziły bez niego, ale zobacz taką zależność, że samochody z mocniejszymi silnikami już je miały, a te ze słabszymi nie... dlaczego? A no dlatego ze jak masz szybszy samochód to jest wieksze prawdopodobieństwo ze rozpędzisz się zabardzo i na zakręcie będziesz hamował, bo np za zakrętem będzie korek, i co wtedy? Wciskasz hamulec i tylne koła zaczynają cie wyprzedzać bo siła hamowania jest podawana jednakowo na każde koło, mowa oczywiście o obciązonym tyle "ok:



_________________
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/pages/VW-Scirocco-mk1/1462953273993399
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 07 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Wrz, 2006
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
skoro tak uważasz to ok... twoje zdanie i tyle...

regulacja tego wymaga raczej odpowiednich urządzeń bo ustawienie tego na oko... hmmm na oko facet w szpitalu zmarł ;) a ustawianie ze sprawdzaniem każdego ruchu może być raczej kłopotliwe i zająć naprawdę duuużo czasu...

jaką masz pewność że ustawiłeś to odpowiednio??



_________________
VW- zawsze czysto, zawsze sucho, zawsze pewnie
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 07 Lut, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 18 Gru, 2007
Posty: 620
Skąd: Ślaskie
Cortez napisał(a):
jaką masz pewność że ustawiłeś to odpowiednio??
popatrz:

Wchodzisz pod samochód(nieobciazomy)i ustawiasz go wzglednie na szpan, potem prosisz zeby ktos wsiadl do auta i patrzysz jak ladnie sie wychyla korektor:) Ot cala filozofia, pomysl sobie jak kazdy by w mk2 po wyminie tulei w tylnej belce jechal na specjaistyczny przyrzad wyregulowac korektor, slyszales wogole o takim zabiegu bo ja nie?? Tym bardziej ze jest to tak jak mowilem banalne i wystrczy odrobina pomyslunku i prosze cie nie licytuj sie ze mna tylko wejdz pod auto i zobacz jak to dziala i napisz konkretne argumenty :ok:



_________________
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/pages/VW-Scirocco-mk1/1462953273993399
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 08 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Wrz, 2006
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
nie mam zamiaru sie z tobą licytowac... tak juz powiedzialem Twoje zdanie i nie będe Cie zmuszał do mojego...

powiedz mi tylko jaką masz pewność że to wyregulowałeś odpowiednio i skąd masz pewność że działa to tak jak powinno... jesteś pewien że hamulce na tylnej osi nie są za słabe?? albo za mocne??


do wymiany tulei tylnej belki raczej nie jest potrzebna regulacja tylko demontaż na mocowaniach regulatora... odchaczasz sprężynke i odkręcasz... just like that...



_________________
VW- zawsze czysto, zawsze sucho, zawsze pewnie
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe