Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [polo 6n] Gwint po podkręceniu max. w górę nie amortyzuje
PostWysłany: Wto 06 Lis, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Lip, 2004
Posty: 429
Skąd: Jaworzno
Gadu-Gadu: 5078333
Auto: VW Corrado
witam dzisiaj rozkrecilem swoje zawieszenie na sezon zimowy podnioslem maxymalnie do gory na gwincie ale jest maly problem zawieszenie kompletnie stracilo amortyzacje ugina sie tylko tyle co na oponach i skacze jak pileczka jak temu zaradzic co moze byc nie tak ?

kazdy gwint tak ma czy tylko gtcupline po skreceniu ta mniejsza sprezyna zeszla sie do zera

[ Dodano: Sro 07 Lis, 2007 ]
powiedzcie cos na ten temat napewno ktos wie o co chodzi autko potrzebuje na codzien a z tym ustawieniem nie da sie jezdzic bo sie cale rozleci :(


Ostatnio edytowany przez michal 6n, Wto 06 Lis, 2007, edytowano w sumie 1 raz


_________________
My Corrado 1.8T
WagenStyle
Offline
 Profil    5078333
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Lis, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
raz piszesz ze do gory podniosles na maksa,a potem ze sprezyna sie zeszla na maksa
to jak w koncu jest?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Lis, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Lip, 2004
Posty: 429
Skąd: Jaworzno
Gadu-Gadu: 5078333
Auto: VW Corrado
auto podnioslem do gory wiec nakretki krecilem w gore co spowodowalo ze sprezyna ta wspomagajaca krutka scisnela sie do zera popoludniu zapodam fotke jak to wyglada i wszystko bedzie jasne

troszke mnie ta sytuacja zdenerwowala bo jesli nic z tym nie zrobie bede musial znowy zawias na zime przekladac a gwint kupilem specjalinie po to abyu tego nie robic :/



_________________
My Corrado 1.8T
WagenStyle
Offline
 Profil    5078333
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Lis, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
dziwna sprawa
jak podnosisz auto to amor jak i sprezyna sie wyciaga,wiec nie wiem czemu sprezyna pomocnicza sie scisnela


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Lis, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Może podkręciłeś tak mocno gwint do góry, że się tłoczysko amortyzatora wyciągnęło maksymalnie w górę aż zaparło się na górze obudowy amortyzatora, nastepnie nie poprzestałeś na tym bo został Ci jakiś kawałek gwintu jeszcze i podkręciłeś talerzyki jeszcze bardziej w górę, że spręzyna pomocnicza się ścisnęła?



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Lis, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Lip, 2004
Posty: 429
Skąd: Jaworzno
Gadu-Gadu: 5078333
Auto: VW Corrado
wszystko sie seszlo do kupy i wlasnie nie wiem dlaczego przeciez kiedy krece nakretkami do gory to amor powinien sie wyciagac a wyglada to tak jak by sprezyny sie sciskaly a amor nic wyglada to tak :
Image Image

auto nie jest jeszcze tak wysoko nizej na zime raczej nie moze byc doradzcie co z tym zrobic dak mniejsze odboje czy jest na to jakis inny sposob moze to ja zrobilem cos nie tak?



_________________
My Corrado 1.8T
WagenStyle
Offline
 Profil    5078333
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Lis, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
heh
moze za bardzo do gory podniosles
obniz go troche i zobacz,a jak nie to wywal sprezyne pomocnicza i po problemie


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Lis, 2007 
FAKIR
FAKIR
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 03 Lis, 2006
Posty: 1767
Gadu-Gadu: 7752780
Skype: Lookazv6
Auto: Golf mk2/audi diesel wagon
najlepiej wytlumacze ci tak,podniosles go teraz najwyzej,czyli sprezyny juz nie pracuja prawidlowo lub wogole,fukcja amora jest taka,ze redukuje lub likwiduje drgania wywolane przez jazde przenoszone od kół na sprezyny,w prosty sposob,amory masz w aucie i kazdym innym po to zeby auto przestalo sie bujac.inaczej jak go spuscisz na maksa w dol to plywasz bo sprezyny maja za duzo miejsca,dlatego jak kupujesz gwint to masz oznaczenie np.obnizenie od 80-120 mm,to wartosc w ktorej gwint pracuje prawidlowo, a nie ze ty dasz go na 00.tak wogole to slyszalem,ze gwinty sa po to zeby obnizyc auto a nie podwyzszyc :)



_________________
Kupie Mille Miglie Chronos w 16"
Image
Offline
 Profil    7752780 Lookazv6
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Lis, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
lookazv6 napisał(a):
jak go spuscisz na maksa w dol to plywasz bo sprezyny maja za duzo miejsca

cos namieszales
jak spuscisz auto na maksa to sprezyna pomocnicza sie sciska,amor sie chowa, auto jest twarde,nie ma w ogole amortyzacji i auto podskakuje jak pileczka


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Lis, 2007 
FAKIR
FAKIR
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 03 Lis, 2006
Posty: 1767
Gadu-Gadu: 7752780
Skype: Lookazv6
Auto: Golf mk2/audi diesel wagon
no to powiem jeszcze raz inaczej ,na przykladzieje mojego gwintu kw,mialem go spuszczonego na dozwolona wedlug papierow i wskazan tuv miare,niewiem ile dokladnie ale zostalo w dół 7 cm gwintu z przodu, z tylu 1 i na tym set upie jezdzilo sie tak jak nalezy na sportowe zawieszenie szybko i twardo,gdy go opuscilem o 2 cmz przodu,tyl ten jeden co zostal,czyli zostalo mi 5 cm gwintuz przodu to auto zaczelo jezdzic jak bym mial seryjne zawieszenie,tak wybieral dziury itd,ze nie bylo nic czuc zreszta uzytkownik norus moze to potwierdzic,dlatego mowie,ze jak sie go spusci poza wskazania producenta to sie robi miekki,a jak podniesie sie to twardy. i tyle na ten temat



_________________
Kupie Mille Miglie Chronos w 16"
Image
Offline
 Profil    7752780 Lookazv6
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2007 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
Ja mam taki sam objaw w G2 jak lookaz pisze . Jak podniose auto do gory na maxa to sie sprezyny sciskaja i robi sie twardy jak beton . Jak jest gleba na maksa to auto super wybiera dziury i wogole tylko ze sie kolysze na nierownosciach i szura dokladka



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 17 Lis, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 19 Mar, 2005
Posty: 23
Skąd: Kraków
Gadu-Gadu: 1824196
Auto: scirocco 1.8T 20V
w gwintach są skracane amory których zakres pracy jes w innym miejscu.

żeby gwint pracował wyżej musiał byś wydłużyć lage amora :((



_________________
Scirocco MKII 1.8T 20V 251KM 345NM
Offline
 Profil    1824196
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 19 Lis, 2007 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
dlatego trzeba jezdzic na kicie jak chesz meic nisko i twardo ;p



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 20 Lis, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Lip, 2004
Posty: 429
Skąd: Jaworzno
Gadu-Gadu: 5078333
Auto: VW Corrado
na gwincie taz mam nisko i twardo a jak trzeba to zawsze moge miec nizej :)

problem wystapil przy podniesieniu auta ale juz zmienilem zawias na seryjny a wiosna spowrotem na glebe :)



_________________
My Corrado 1.8T
WagenStyle
Offline
 Profil    5078333
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 25 Lis, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
no proste ze jak podnosisz do gory sprezyna praktycznie nie pracuje bo jest scisnieta i nie powzwala pracowac amortyztorowi... przy obnizeniu jest rozciagnieta i jest napewno bardziej miekko co nie znaczy ze miekko jak na serii



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe