Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk5] dylemat - 50/30 czy 35/35
PostWysłany: Sob 29 Wrz, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 20 Wrz, 2007
Posty: 111
Skąd: wgm na wpr ;]
Witam!
Na przyszły sezon planuje taki setup do mk5:
-felgi 7,5J R18 ET35, nad ktorych polerką pracuje wlasnie
-opony 215/35

Do tego oczywiście, aby samochód nie stał się wozem drabiniastym, muszę go obniżyc...

Znalazłem sprężyny VOGTLAND 50/30 i EIBACHY lub WEITECI -35..

I mam dylemat..
gdyż autem robie dośc spore przebiegi i służy mi na codzień.. i do tego mam gwarancje ;D
Na przeglądy planuje zmieniac springi na ori.

Nie wiem co wybrac. Amortyzatory pozostają oryginalne. Po gwarancji na pewno będę myślał nad gwintem, lecz poki co, obniżające springi muszą wystarczyc.

Nie wiem czy podołam z glebą -50 na przodzie i nie wiem czy podołają oryginalne amortyzatory.. Chciałbym też, aby auto nadal było chociaz troche komfortowe, choc wiem, ze z tym będzie ciężko
Poki co, auto ma od nowosci 8,5 tysiąca km.
Co radzicie? :)

pozdr.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 29 Wrz, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Szpandel napisał(a):
Amortyzatory pozostają oryginalne


Jeśli tak, to pozostaje Ci tylko opcja 35/35.
Wszędzie podają, że do 40 milimetrów obniżenia można jeszcze stosować seryjne amorki, przy większym obniżeniu trzeba założyć amortyzatory o skróconym skoku. Oczywiście, nie mówię, że się nie da, ale stracisz dramatycznie na żywotności seryjnych amorków.

Jak założysz zbyt niską sprężynę, to w ekstremalnym przypadku nie skręcisz jej na amorze, bo ten będzie mial zbyt długie tłoczysko w stosunku do wysokości sprężyny.

Uderz jeszcze do kolegi o nicku Camel, on podpowie Ci, jak takie obniżenie zgra się z 18" felgami.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 29 Wrz, 2007 
VW Moher
VW Moher
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Lis, 2006
Posty: 2616
Skąd: CT - Moherowo - TORUŃ
Gadu-Gadu: 4208008
Skype: SerwerLukasa
Auto: 2miejsce Show`n`Shine mk4/bora: VWMANIA 2009, Wyróżnienie za Najładniejsze Auto: Mrówki 04-06.09.2009
no to ja powiem tak:

obsikany bylem jak zamiast -35 [ktore mialo byc]
zrobilo sie nagle -47 [ktore myslalem ze bedzie zabooojstwem dla mojej miski olejowej ...

ale nadal robie duzo km ... i jest gucio :)

pozdraVWiam

p.s.
ale amorki to chyba bedziesz musial zmienic :)



_________________
s/n:49793...i twoj stary tez!
s/n:68081...do miecza!
s/n:07281...pchaj goooo!


MK IV 1.9 TDI GTI USA Moher Edyszyn - by LukasTDI
Image
Offline
 Profil    4208008 SerwerLukasa
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 29 Wrz, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 20 Wrz, 2007
Posty: 111
Skąd: wgm na wpr ;]
Camela już trochę męcze przez PW ;)

Wlasnie myslalem nad -35, bo tylko takie do tej pory widzialem do mk5, ale gdy zobaczylem oferte vogtlanda.. zaczalem myslec nad tym 50/30, bo lubie, kiedy przod nie lezy wyzej niz tyl, a obawiam sie ze moze sie tak stac przy -35..

LukasTDI napisał(a):
p.s.
ale amorki to chyba bedziesz musial zmienic :)

To może po prostu kupie -35 i bede staral sie wierzyc ze jednak siadzie troszke nizej ;D
A co do amorkow.. z czasem na pewno bedzie gwint, wiec mam nadzieje ze seryjne chwilke wytrzymają ;]

pozdr.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 02 Paź, 2007 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
ja natwoim meijscu wstrzymalbym sie z tymi zainwestowal w jakis kit... no chyba ze cchesz poszalec to na zapas jakis gwincik :)



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 02 Paź, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 20 Wrz, 2007
Posty: 111
Skąd: wgm na wpr ;]
ma może ktoś fotke jak wyglada r18 w golfie mk5 na obniżeniu -35?

To raczej przesądzone, że poki co będzie -35. Po gwarancji, ew. na rok 2009 będzie gwint ;) bo jeżeli teraz wstrzymalbym się z obnizaniem zeby zakupic kit/gwint to musialbym przez jakis czas jezdzic na seryjnym zawiechu.

Dochodzi teraz kwestia jakiej firmy springi kupic- eibach, weitec, czy vogtland.. a moze zainwestowac w troche drozsze h&r ?


pozdr.



_________________
VW GOLF 5 by Szpandel....
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe