Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 47 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 64  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 12 Sty, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 11 Gru, 2006
Posty: 389
Skąd: Krosno
Gadu-Gadu: 6020797
Auto: CC .:R36
Bastekpolo napisał(a):
tyle ile ludzi jest tyle bedzie opini co jest lepsze, musisz sie sam przekonac zalozyc i polatac :)

Chyba nie mam innego wyjścia - dziękuję wszystkim za opinię :ok:



_________________
www.PETROV.pl - nowe części samochodowe
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning

www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
Offline
 Profil    6020797
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 25 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Sty, 2009
Posty: 151
Skąd: TarnoVWskie Góry
Gadu-Gadu: 8969806
koledzy ma ktoś pomysł jak zrobić górne okucie przedniego amorka do a3 8p,golf v,polo itp
chodzi jak zrobić uszczelnienie, jak rozwiazać sprawę z łożyskiem???
ma ktoś jakieś fotki może już robiliście takie okucie.


Offline
 Profil    8969806
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 26 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 20 Kwi, 2006
Posty: 125
Skąd: Leszno WLKP
Gadu-Gadu: 2848884
simon* napisał(a):
koledzy ma ktoś pomysł jak zrobić górne okucie przedniego amorka do a3 8p,golf v,polo itp
chodzi jak zrobić uszczelnienie, jak rozwiazać sprawę z łożyskiem???
ma ktoś jakieś fotki może już robiliście takie okucie.


na forum golfa jest temat rzeka o air-ride sa rysunki i zdjecia jak kto robil. Milej lektury
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=77&t=184526&sid=7e1c00a26907d1416a33caf363ba415a&start=2128


Offline
 Profil    2848884
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 26 Sty, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 30 Paź, 2009
Posty: 37
Gadu-Gadu: 0
Auto: alhambra mk1
Jakby coś to żadne rysunki na vw golfie nie są poprawne:) a tym bardziej pod mk5/a3 8p.



_________________
Budowa zawieszeń:
[url]http://czesław-customizer.pl/[/url]
https://www.facebook.com/AirRideAndCoilover
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 26 Sty, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 1059
Skąd: Częstochowa
Gadu-Gadu: 1707774
Auto: Passat B5FL
normalnie uszczelniasz jak w kazdym innym



_________________
http://www.mapet-TUNING.com
największy sklep tuningowy w PL !!
http://www.airRIDE-System.pl
pierwszy w PL sklep z AIR-ride !!
http://www.zawieszenia-SPORTOWE.pl
wszystko o zawieszeniach !!
Offline
 Profil    1707774
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 26 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Sty, 2009
Posty: 151
Skąd: TarnoVWskie Góry
Gadu-Gadu: 8969806
TCL napisał(a):
simon* napisał(a):
koledzy ma ktoś pomysł jak zrobić górne okucie przedniego amorka do a3 8p,golf v,polo itp
chodzi jak zrobić uszczelnienie, jak rozwiazać sprawę z łożyskiem???
ma ktoś jakieś fotki może już robiliście takie okucie.


na forum golfa jest temat rzeka o air-ride sa rysunki i zdjecia jak kto robil. Milej lektury
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=77&t=184526&sid=7e1c00a26907d1416a33caf363ba415a&start=2128


sorki panowie za pytanie nie kumacie o co mi chodzi
że na oringach to ja wiem.
jeeszcze raz przepraszam że pytałem


Offline
 Profil    8969806
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 26 Sty, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 1059
Skąd: Częstochowa
Gadu-Gadu: 1707774
Auto: Passat B5FL
no przeciez wiekszosc ma lozysko ...



_________________
http://www.mapet-TUNING.com
największy sklep tuningowy w PL !!
http://www.airRIDE-System.pl
pierwszy w PL sklep z AIR-ride !!
http://www.zawieszenia-SPORTOWE.pl
wszystko o zawieszeniach !!
Offline
 Profil    1707774
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Nie 27 Sty, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
simon* górne okucie robisz całkowicie płaskie z 3-4 oringami w środku, a gume z łożyskiem kręcisz normalnie od góry tak samo jak jest seryjnie zamocowana, okucie przesuwa sie swobodnie po tłoczysku a na górze pracuje łożysko


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Nie 27 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Sty, 2009
Posty: 151
Skąd: TarnoVWskie Góry
Gadu-Gadu: 8969806
Sonic_bartek
dokładnie o to mi chodziło. piwko
a nie lepiej zrobić żeby górny okucie było przykręcone na stałe do tłoka,bo amorki mam tak zrobione że tłok chowa się do końca.bo jednak jak okucie przesuwa się tam i z powrotem po tłoku to oringi zużywają się,już miałem taki problemu w poprzednim air że właśnie tam uciekało powietrze.


Offline
 Profil    8969806
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 28 Sty, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
też można to tak zrobić, dajesz na górę tłoczyska oring średnicy górnego gwintu na tłoczysku i okucie też robisz węższe niż tłoczysko, ale tak żeby weszło na górny gwint i wtedy dokręcisz sobie górne okucie razem z poduszką i łożyskiem, tylko to musisz mieć wszystko dobrze wymierzone, żeby starczyło Ci gwintu u góry później na przykręcenia mcpersona do budy


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 28 Sty, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 1059
Skąd: Częstochowa
Gadu-Gadu: 1707774
Auto: Passat B5FL
jak mowisz sonic ze okucie lata po tloczysku gora dol.. ?
przeciez ono jest w stalym polozeniu na tloczysku u gory pod lozyskiem ?

czy ja czegos nie rozumiem co napisales ;)?



_________________
http://www.mapet-TUNING.com
największy sklep tuningowy w PL !!
http://www.airRIDE-System.pl
pierwszy w PL sklep z AIR-ride !!
http://www.zawieszenia-SPORTOWE.pl
wszystko o zawieszeniach !!
Offline
 Profil    1707774
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 28 Sty, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 28 Sty, 2013
Posty: 1
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw 2.0E
mówisz sonic np o takim uszczelnieniu? jeździło 5 miesięcy, komentować nie trzeba.

Image

Image

Image

Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 28 Sty, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
dokładnie, tak właśnie to można zrobić, oring to jest element ekspluatacyjny/gumowy który siłą rzeczy zużywa się podczas ekspluatacji, przy drugim rozwiązaniu gdzie oring jest wewnątrz okucia tak samo trzeba raz na pół sezonu zmienić oringi ponieważ wycierają się i zaczynają puszczać powietrze, więc Twoim rozumowaniem stachu89 nie ma dobrego rozwiązania więc air to gówno
pozdro


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 28 Sty, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 30 Paź, 2009
Posty: 37
Gadu-Gadu: 0
Auto: alhambra mk1
Sonic_bartek napisał(a):
dokładnie, tak właśnie to można zrobić, oring to jest element ekspluatacyjny/gumowy który siłą rzeczy zużywa się podczas ekspluatacji, przy drugim rozwiązaniu gdzie oring jest wewnątrz okucia tak samo trzeba raz na pół sezonu zmienić oringi ponieważ wycierają się i zaczynają puszczać powietrze, więc Twoim rozumowaniem stachu89 nie ma dobrego rozwiązania więc air to gówno
pozdro


Nikt tu nie napisał, że air to gówno. Ja zrobiłem na swoim zestawie już 30 000km, z okuciami nie było żadnego problemu i nic wymieniać nie musiałem.

Uszczelnianie okuć oringiem na górze tłoczyska przy samochodzie, w którym cała kolumna się obraca jak golfy, passaty b6 nie ma żadnych podstaw, w ogóle bez sens, bo tłoczysko w takich autach musi się obracać względem okucia. I nie wciskać takich bajek, żę oring się zużywa.



_________________
Budowa zawieszeń:
[url]http://czesław-customizer.pl/[/url]
https://www.facebook.com/AirRideAndCoilover
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 28 Sty, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
hoho jesli o Sonic_bartek fachure chodzi to i ja moge tu duzo pokazac,ze partacz to juz chyba wiekszosc wie,pieniadze oddaje mi juz rok czasu ale oczywiscie dobrego imienia czy godnosci mi nie zwórci,bo jakby mogl skoro sam jej nie ma!!Nie wiem jak macie troche czasu to w koncu opisze tu moja cala przygode z panem bartoszem e.

jako ze tez interesuje sie airami od dosyc dawna,jak i równiez pseudo fachowiec bartosz c. zglosilem sie do niego bo tyle juz tych airów zrobil ze ho ho,do glowy by mi nie przyszlo po ilosci dodanych zdjec ze cos moze byc nie tak,chcialem robic zestawy w uk,sprzedawac montowac bic kasiore tak jak pan bartosz c.,wiec zamowilem dwa zestawy na tyl do passata b5 (mialem klijenta na jeden ale zeby nie robic wsi w oczach pana c. domowilem jeszcze jeden co by nie jezdzil do tokarza po 50km dwa razy,oczywiscie jak to z polskimi bizmesmemami kasiorka z góry,inaczej nic nie tyka,mowie nie ma problemu kasa nie problem wiec przelalem 1000zl a bartosz zapewnil mnie ze do 2tyg bedzie u mnie,oczywiscie byly ale po tygodniach 8 :o no nic,zdarza sie nawet najlepszym,tu troche klijetna sciemnilem bo depoztym mi zaplacil w konca koncem za ten caly czas sprzedalem po kosztach realizacji calej tej zenady jak to zponiej nazwalem.Ok super git,okucia przyszly ja poslalem dalej,byl maly problem z instalacja,ale dostalem gg-gowy manual w pismie :<

ok,bylo minelo dalem szanse dzialamy dalej, bartek mowi ze teraz na bank max 3tyg i zestawy sa u ciebie!bijemy kasiore!zamowilem u bartusia komplet do passata b6 i komplet do lupo (zadatki wziolem bartusiowi na konto z góry calosc oczywiscie) i zeby was nie sklamac czekalem na to jego h.uj,.stwo pol roku!!!!!!!no chyba byl najgorszy okres w moim zyciu!!takiej kompromitacji przed drugim czlowiekiem w zyciu nie przezylem,oczywiscie znowu z ceny zszedlem plus obiecalem zalozyc za free (koles odemnie 100mil w dwie strony mieszka,i bylem tam pare razy),klijent spoko rozumiem widze ze chcesz zachowac twarz!eureka!! po pol roku przychodzi do mnie zestaw,oczuwiscie ciezki w h.ooj jedziem do czlowieka zakladac!ok tyl (wg mojego projektu wsio pasuje,jest najs klijent happy) zakladamy przod!ok poduszka (tu jest wlasnie opisywany przez bartka poradnik dla kolegi wyzej pasek b6,czyli to samo co ja zakaldam) i wciskam okcuie zeby zeszlo na oringach w dol,cisne ale hooj cos nie idzie,sniadania nie jadlem z tej calej akcji mysle ze nie mam po prostu pary,wolam kumpla mowie dawaj cisniemy!!!!musi wejsc okucie na dol tak zeby tlok wyszedl bo nie zalozymy poduszki,niestety bartek zapomnial poinformowac mnie ze jego patentowe okucia nie uzywaja oringów w srodku jak to normalnie ma miejsce w kazdym uszczelnieniu,tylko pod deklem!wiec co?nic haha przodu nie zalozymy bo to niemozliwe,klijent paczy jak na debila,ja czerwony nie wiem co powiedziec!hooj zapakowalem zlom do vana,za telefon do pl,bartosz oczywiscie mowie "STARY TO NIEMOZLIWE",na szczescie drugi koles ktory uwaza sie za FACHOWACA rzeczywiscie nim jest i poprawil cala to hoojnie po tym (nie wiem jak go nazwac) w tyg czasu mialem wyslane do uk,bez zadnych cyrków.Takze ja batrka c. nie polecam bo partacz jakich malo,ale to jeszcze do przezycia,najgorsze to to ze ludzi na za smieci i nie liczy sie z niczym.


ps w miedzy czasie telefon x 2 od klijentów co sprzedalem poprzenie okucia do passatów b5,obydwie poduszki wyszy z siebie !!!normalnie na swiecie mialy dosc i wyskoczyly z okuc!!!a passat b6 (okucia na gwinde zostawilem od batrka,tylko gore dorobilem) oczywiscie tez po pol roku powiedzialy ze maja dosc,bo air to gowno i nie ma rozwiazania na to,i co???? zaczely sie obkrecac i puszczac powietrze!!!na dodatek bartek ma tyle rozumy ze skrecil dolne okucia (przylacze ) na wprost drazka gdzie chyba z 2 godziny walczylem zeby wkrecic tam zlaczke katowa.


UUUUFF po roku w koncu to opisalem,mam nadzieje ze urzekla was moja historia i jezeli macie jakies fakapy z airem a wykonawca i nie idzie sie z nim dogadac jak z normalnym czlowiekiem opisujcie od razu na forach co i jak,zeby takie bartki i ich profesjonalne okucia nie ogladaly swiatla dziennego!

zaraz wkleje foteczki tych profesjonalnych okuc,jak rowniez mam jeszcze jakies pozostalosci ktorych nawet nie oglaszam,ale jak komus zycie nie mile oddam za darmo po opaceniu przesylki!!!za FREE.


Offline
 Profil    9910321
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 47 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 64  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe