Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 39 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 64  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Wto 10 Kwi, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Cze, 2009
Posty: 606
Skąd: Zalipie/Tarnów
Gadu-Gadu: 15648984
Auto: VW Bora
U mnie zrobione jest to tak:

Image

Image

Manometry weszły na styk, viair raczej by nie weszły, podświetlenie zrobione osobno do każdego manometru dana dioda z podświetleniem, gniazdo zapalniczki przeniesione tak aby dalej spełniało swobodnie swoją funkcje, klapka sie zasuwa wiec praktycznie nic nie widać jeśli sie chce, przełączniki do regulacji włozone w jedna zaślepek obok grzania foteli, wydaja sie być małe i niewygodne ale jest jak dla mnie idealnie wszystko pod reka, według mnie jesli sie ma 2-din nie ma lepszej opcji tego rozmiescic ;)



_________________
LESS is MORE !
Offline
 Profil    15648984
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 11 Kwi, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
Conek bardzo dużo uzaleznione jest od manometrów, bo jeśli chciałbyś viairy to w mk4 jest dość spory problem żeby to gdzies ładnie zmieścić


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 12 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 12 Kwi, 2012
Posty: 26
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi a4
Przymierzam się do montażu aira w A4 B6, wszystko już mam prawie ogarnięte ale dalej nie wiem jak podłączyć zawory. Zawory mam takie:

Image

Zestaw będzie przód/tył,

Mam 2 przełączniki góra/dół, oba mają po 6 pinów, z tego co wiem, tylko 3 piny w każdym są używane. Jak podłączyć te zawory przez przełączniki? Szukam od 2 dni schematów na necie i nic nie mogę znaleźć, miał ktoś już takie zawory?

:ok:
Dzięki


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 12 Kwi, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
NR 1 zasilanie z butli
NR 3 i 5 tłumiki
NR 2 wyjście na koło
NR 4 korek

jesli chodzi o podłączenie cewek to na kostce powinno byc oznaczenie 1,2 i masa, na wiązki od zaworów nie potrzebujesz przekaźników załóż sobie tylko bezpiecznik z 7,5A i lecisz z zasilaniem z akumulatora przez bezpiecznik na przełącznik i z przełącznika na zawór, mase dajesz stałą na zawory a sterowanie robisz plusem, i tak tez do gniazda nr na kostce dajesz zasilanie z przełącznika a do gniazda numer 2 masę stałą


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 12 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 12 Kwi, 2012
Posty: 26
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi a4
dzieki, o Jakie tlumiki chodzi?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 12 Kwi, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Maj, 2009
Posty: 853
Skąd: WROCŁAW
Gadu-Gadu: 6418430
Auto: mk3 GTI / Corrado/ Mazda RX8
mlody_drog napisał(a):
dzieki, o Jakie tlumiki chodzi?



najlepiej nic w nie nie wkręcaj :)



_________________
jest
mk3 GTI
Corrado



AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń i części- zawory, węże itp. Najlepsze ceny w PL- Kliknij!
Offline
 Profil    6418430
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 12 Kwi, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Lip, 2008
Posty: 402
Skąd: Łęczyce
Gadu-Gadu: 7444727
Auto: s4 2.7 bi
Ale tam sa dwie cewki. Czyli na chlopski rozum do jednej cewki + i - , do drugiej tez + i -. Jedna cewka odpowiada za wpuszczanie powietrza do poduch, druga za spuszczanie. Dobrze to rozumuje. Bo mam te zawory od mapeta 5/3 i wygladaja podobnie.



_________________
http://www.daregarage.pl
Offline
 Profil    7444727
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 12 Kwi, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Maj, 2009
Posty: 853
Skąd: WROCŁAW
Gadu-Gadu: 6418430
Auto: mk3 GTI / Corrado/ Mazda RX8
y0p5 napisał(a):
Ale tam sa dwie cewki. Czyli na chlopski rozum do jednej cewki + i - , do drugiej tez + i -. Jedna cewka odpowiada za wpuszczanie powietrza do poduch, druga za spuszczanie. Dobrze to rozumuje. Bo mam te zawory od mapeta 5/3 i wygladaja podobnie.


dokładnie tak jak piszesz :)



_________________
jest
mk3 GTI
Corrado



AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń i części- zawory, węże itp. Najlepsze ceny w PL- Kliknij!
Offline
 Profil    6418430
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 12 Kwi, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Lip, 2008
Posty: 402
Skąd: Łęczyce
Gadu-Gadu: 7444727
Auto: s4 2.7 bi
Zastawiam sie jeszcze po co w takim razie sa po 3 wyjscia z cewki skoro uzywa sie tylko 2 ?



_________________
http://www.daregarage.pl
Offline
 Profil    7444727
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 12 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 12 Kwi, 2012
Posty: 26
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi a4
y0p5 napisał(a):
Zastawiam sie jeszcze po co w takim razie sa po 3 wyjscia z cewki skoro uzywa sie tylko 2 ?


TO właśnie mnie też zastanawia i w sumie 'zbiło z tropu' :smutny:

A o tłumiki rozumiem takie chodzi?
Image

Zapomniałem takie kupić :$ muszą być od razu?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 12 Kwi, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Maj, 2009
Posty: 853
Skąd: WROCŁAW
Gadu-Gadu: 6418430
Auto: mk3 GTI / Corrado/ Mazda RX8
y0p5 napisał(a):
Zastawiam sie jeszcze po co w takim razie sa po 3 wyjscia z cewki skoro uzywa sie tylko 2 ?



3 używasz go jeśli masz wiecej jak 12V z tego co mi wiadomo
mlody_drog napisał(a):
y0p5 napisał(a):
Zastawiam sie jeszcze po co w takim razie sa po 3 wyjscia z cewki skoro uzywa sie tylko 2 ?


TO właśnie mnie też zastanawia i w sumie 'zbiło z tropu' :smutny:

A o tłumiki rozumiem takie chodzi?
Image

Zapomniałem takie kupić :$ muszą być od razu?


najlepiej wcale nie kupuj :)



_________________
jest
mk3 GTI
Corrado



AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń i części- zawory, węże itp. Najlepsze ceny w PL- Kliknij!
Offline
 Profil    6418430
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 12 Kwi, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 21 Lut, 2008
Posty: 1710
Skąd: Glivwice
Gadu-Gadu: 3417244
Auto: Corrado VR6
Lurosa 1.7 SDI
dokladnie niewkładaj tłumikow zawsze otupinke bedzie szybciej na opuszczaniu:D a i tak zawory beda obudowane i az tak dziek niebedzie przeszkadzac



_________________
Majówka z STK - Rybnik

Sprzedam Rarytasowe graty do Corrado US g60
Offline
 Profil    3417244
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 12 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 12 Kwi, 2012
Posty: 26
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi a4
Okej, jutro będę miał te zawory w ręku to zobaczę czy są jakieś oznaczenia tych pinów po obu stronach, jeśli tylko + i minus to nie problem bo plusa poprowadzę przez przełączniki a minus stały gdzieś z bagażnika złapie. Jeszcze jedno pytanie, jaki kabel potrzebuję do podłączenia tych zaworów?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 13 Kwi, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
akurat te stożkowe tłumniki nie spawalniaja ani trochę wypustu powietrza, a bez tłumników zawór łapie syf i później sie nie domyka albo puszcza powietrze itd.

twój wybór


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 13 Kwi, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Maj, 2009
Posty: 853
Skąd: WROCŁAW
Gadu-Gadu: 6418430
Auto: mk3 GTI / Corrado/ Mazda RX8
Sonic_bartek napisał(a):
akurat te stożkowe tłumniki nie spawalniaja ani trochę wypustu powietrza, a bez tłumników zawór łapie syf i później sie nie domyka albo puszcza powietrze itd.

twój wybór



w moim poprzednim temacie napisales zebym je wywalil bo spowalniaja a mialem takie duże stożkowe :] coś sie zmieniło od tamtego czasu?

piwko piwko



_________________
jest
mk3 GTI
Corrado



AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń i części- zawory, węże itp. Najlepsze ceny w PL- Kliknij!
Offline
 Profil    6418430
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 39 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 64  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe