Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 37 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 64  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 27 Lut, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Wrz, 2007
Posty: 1701
Skąd: Nowy Staw
Gadu-Gadu: 0
Auto: Porsche 951
rozbierz przełącznik weź miernik w ręke i jedziesz szybko pójdzie


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 27 Lut, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 21 Paź, 2010
Posty: 16
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk3
nie wiem czy ze mną jest coś nie tak czy z przełącznikiem , ale po zabawie działa mi tylko jedna strona czyli obydwa przyciski w górę a w dól niema sygnału..


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 02 Mar, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Lut, 2008
Posty: 118
Skąd: SWD
Gadu-Gadu: 4487465
Auto: Audi a4 b6 Air Ride
Sonic_bartek napisał(a):
dual400


a co powiecie zeby zamiast duala 400 wsadzic duala 480?


Offline
 Profil    4487465
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 03 Mar, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
jeszcze lepsza alternatywa, ale cena


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Wto 06 Mar, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Lut, 2010
Posty: 50
Gadu-Gadu: 1959985
Tlen: tlen.pl
Auto: vw mk3
co do przelacznika to musisz kolego wyciac oporniki i z kazedj blaszki wyprowadzic kabelek, nastepnie + dajesz na jedna glowna blaszke, po rozebraniu powinienes skumac o co mi chodzi ;) na uruchamianie kompresora dajesz nastepne dwa kabelki pod ten srodkowy wlacznik :)


Offline
 Profil    1959985 tlen.pl
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 12 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego 480 w cale nie jest taka szałowa lepszy dual bo szybciej na pompuje mam sam 480 i do 14 bar pompuje butle 15l w granicy 13minut a u brata 420 do 12 bar na 20lbutli 8minut polecam 420kompresor


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 14 Mar, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 17 Lip, 2008
Posty: 75
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 0
Auto: i500
Jaki kompresor lub dual polecacie do prostego zestawu : butla 25l , 2 zawory 1/2" ?
Z początku myślałem na jednym 480C , ale teraz pomyślałem nad dualem 400C lub 444C - co wybrać ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 14 Mar, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lut, 2008
Posty: 403
Skąd: Zabrze
Gadu-Gadu: 7614466
Auto: VW Polo 86c2f '90
Tak sobie na chłopski rozum wydedukowałem: Gdy auto na airridze jest wyżej, w poduszkach jest większe ciśnienie i zawieszenie jest sztywniejsze? Im niżej tym bardziej miękko?



_________________
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7272
Offline
 Profil    7614466
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 14 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 1059
Skąd: Częstochowa
Gadu-Gadu: 1707774
Auto: Passat B5FL
tak wlasnie..



_________________
http://www.mapet-TUNING.com
największy sklep tuningowy w PL !!
http://www.airRIDE-System.pl
pierwszy w PL sklep z AIR-ride !!
http://www.zawieszenia-SPORTOWE.pl
wszystko o zawieszeniach !!
Offline
 Profil    1707774
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 16 Mar, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 08 Gru, 2008
Posty: 1592
Gadu-Gadu: 4633358
Auto: Golf MK3 --> Golf MK3 US 2.0 16V ABF --> Golf MK2 2.3 V5 --> Corrado 1.8T
bigor napisał(a):
Jaki kompresor lub dual polecacie do prostego zestawu : butla 25l , 2 zawory 1/2" ?
Z początku myślałem na jednym 480C , ale teraz pomyślałem nad dualem 400C lub 444C - co wybrać ?


Z 400C będziesz zadowolony na pewno ;)


Offline
 Profil    4633358
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Nie 18 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego 400 lub 420 będzie gitara


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 22 Mar, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 22 Paź, 2010
Posty: 62
Gadu-Gadu: 6657298
Auto: audi
Panowie jak podłączacie kompresory viair ? To jest pod przekaźnik, 2 druciki od przekaźnika idą pod przycisk włącz/wyłącz. Dalej 2 idą pod akumulator, a po drodze powinien byc bezpiecznik, pod jaki się wpinacie? I czy mógłby ktoś wytłumaczyc mi jak działa automatyczny wyłącznik i włącznik kompresora? w którym miejscu podpiąc, i czy jak mam taki włącznik to potrzebny mi jest przycisk do tego.


Offline
 Profil    6657298
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 23 Mar, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
jeden kabel idzie od aku to przekaznika,jeden z kompresora do przekaznika i jeden od czujnika cisnienia do przekaznika i jeden to uziemienie.ten co idze do czujnika to jest plus ktory idzie do przycisku wlacz wylacz a pozniej pod stacyjke czy gdzie tam chcesz.Wylij mi na PW mail to podesle jakis rysunek ;)


Offline
 Profil    9910321
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 24 Mar, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Lip, 2008
Posty: 402
Skąd: Łęczyce
Gadu-Gadu: 7444727
Auto: s4 2.7 bi
http://www.viaircorp.com/OnRoad/Schemat ... lec_wd.pdf



_________________
http://www.daregarage.pl
Offline
 Profil    7444727
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 24 Mar, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 22 Paź, 2010
Posty: 62
Gadu-Gadu: 6657298
Auto: audi
y0p5
dzięki ;) a jakbym chciał żeby kompresor sam się włączał i wyłączał to co potrzebuje, ew. jak to podłączyc.. po prostu bez przycisku tylko od razu pod stacyjkę ten czujnik ?


Offline
 Profil    6657298
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 37 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 64  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe