Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
| Strona 4 z 19 [ 282 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19 Następna |
| Kevin | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004 Posty: 5280 Skąd: Worthersee Gadu-Gadu: 1197028 Auto: Golf VI R36T |
|
||||||
|
|
|||||||
| RUSKI | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Śro 14 Sty, 2009 Posty: 924 Skąd: Kalisz Gadu-Gadu: 7981179 Auto: Audi V8 D11 4,2 6-gang Manual |
|
||||||
|
|
|||||||
| jaaano | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Wto 05 Sty, 2010 Posty: 120 Gadu-Gadu: 0 Auto: passat b4 AFN |
|
||||||
|
|
|||||||
| vwbartus | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Nie 20 Lut, 2005 Posty: 437 Skąd: GDYNIA Gadu-Gadu: 4912787 Auto: boratus i mk1 cabrio (koszyk) |
|
||||||
|
|
|||||||
| turpik | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007 Posty: 7468 Skąd: Bolesławiec Gadu-Gadu: 8234490 Auto: mk2 tdi++, quattro |
|
||||||
|
|
|||||||
| RUSKI | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Śro 14 Sty, 2009 Posty: 924 Skąd: Kalisz Gadu-Gadu: 7981179 Auto: Audi V8 D11 4,2 6-gang Manual |
|
||||||
|
|
|||||||
| jaaano | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Wto 05 Sty, 2010 Posty: 120 Gadu-Gadu: 0 Auto: passat b4 AFN |
|
||||||
|
|
|||||||
| Kevin | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004 Posty: 5280 Skąd: Worthersee Gadu-Gadu: 1197028 Auto: Golf VI R36T |
|
||||||
|
|
|||||||
| Kevin | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004 Posty: 5280 Skąd: Worthersee Gadu-Gadu: 1197028 Auto: Golf VI R36T |
|
||||||
|
|
|||||||
| lucek | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005 Posty: 3269 Gadu-Gadu: 0 Auto: golf mk2 |
|
||||||
|
|
|||||||
| BestIa | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Sob 27 Mar, 2004 Posty: 41 Skąd: Poznan Gadu-Gadu: 0 Auto: VR6... |
|
||||||
|
|
|||||||
| caro86wlkp | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
|||||
Rejestracja: Nie 13 Cze, 2010 Posty: 134 Skąd: Słupca Gadu-Gadu: 3833178 Auto: mk3 20j |
|
|||||
|
|
||||||
| BestIa | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Sob 27 Mar, 2004 Posty: 41 Skąd: Poznan Gadu-Gadu: 0 Auto: VR6... |
|
||||||
|
|
|||||||
| Kula | Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania |
||||||
Rejestracja: Pon 07 Sty, 2008 Posty: 244 Skąd: Bydgoszcz Gadu-Gadu: 0 Auto: makaroniarskie MK3 XX Jahre ABF |
|
||||||
|
|
|||||||
| Strona 4 z 19 [ 282 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19 Następna |
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |





Słyszałem opinie że tłoczek 57 gorzej dociska klocek niż tłoczek od s3 ,O RS , cupry czyli 54mm. Za miesiąc to sprawdzę bo mam taki i taki zacisk .Tylko tarcze zakładam zwykłe ATE , miałem w mk4 tarcze Mikody ale tylko nawiercane i co 3 miesiące musiałem drutem je czyścić i klocki żarło jak szalone i wole zwykłe dobre ATE . W ogóle chciałem juz zaciski od R32 ale dałem sobie spokój bo żona by mnie za rok z domu wyrzuciła bo bym musiał znowu kupować nowe koła na zimę 





"i ten korektor wariuje" itd,co jeszcze? śledze temat i to nie tylko ten ,ale to ty nie kumasz o co kaman bo nie masz pojęcia po co jest ten korektor i na jakiej zasadzie działa,jeśli zwiększy sie siłe hamowania na tylnej osi poprzez obniżenie zawieszenia czyli symulacji obciążenia tylnej osi bez faktycznego obciążenia to tył wyprzedzi przód, to jest prawidłowe działanie korektora,jeśli tego nie kumasz to nie gadajmy na temat o co tu kaman 



















