Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 22 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 64  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 01 Cze, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 25 Sty, 2011
Posty: 224
Gadu-Gadu: 843953
Skype: rzezin
Auto: VW Polo Mk4
A jakosc bardziej konkretnie? Mam dwa zawory 1/4 plus trzy trojniki, jedna butla, jeden kompresor


Offline
 Profil    843953 rzezin
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 02 Cze, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 08 Gru, 2008
Posty: 1592
Gadu-Gadu: 4633358
Auto: Golf MK3 --> Golf MK3 US 2.0 16V ABF --> Golf MK2 2.3 V5 --> Corrado 1.8T
rzezin napisał(a):
A jakosc bardziej konkretnie? Mam dwa zawory 1/4 plus trzy trojniki, jedna butla, jeden kompresor


A jakie zawory ?? Bo jeśli masz 5/3 to od butli do zaworów i od zaworów na poduchy. Bo są to zawory obustronnego działania więc nie musisz kombinować z zaworami które upuszczają powietrze ;)


Offline
 Profil    4633358
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 02 Cze, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 20 Kwi, 2006
Posty: 125
Skąd: Leszno WLKP
Gadu-Gadu: 2848884
mam pytanie odnosnie automatycznego załączania sie kompresora przy spadku cisnienia i wyłaczenia go po napompowaniu do butli odpowiedniego cisnienia. czy wystarczy polączyć kompresor po przez przekaźnik z takim czyjnikiem jak na poniższym zdjęciu czy coś jeszcze jest potrzebne.
(zakres pracy 110 psi on / 145 psi off)

Image


Offline
 Profil    2848884
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 02 Cze, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 25 Sty, 2011
Posty: 224
Gadu-Gadu: 843953
Skype: rzezin
Auto: VW Polo Mk4
maciekkarkocha

'1/4 manual paddle valve' - tak sie nazywaja

wyczytalem na stronie dealera,ze jeden wezyk ma isc z butli do zaworu a drugi z zaworu do poduszek wiec tak jak mowisz musza to byc te 5/3


Offline
 Profil    843953 rzezin
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Nie 05 Cze, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 30 Cze, 2010
Posty: 53
Skąd: Slask
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi B6
TCL napisał(a):
mam pytanie odnosnie automatycznego załączania sie kompresora przy spadku cisnienia i wyłaczenia go po napompowaniu do butli odpowiedniego cisnienia. czy wystarczy polączyć kompresor po przez przekaźnik z takim czyjnikiem jak na poniższym zdjęciu czy coś jeszcze jest potrzebne.
(zakres pracy 110 psi on / 145 psi off)

Image



nic wiecej nie potrzebujesz tylko posc mase przez guzik w kabinie zebys mog na noc wylaczac napiecie kompresora w razie spadku powietrza w butli zeby aku nie rozladowalo.



_________________
-- > Vag Event 2010
--> Vw Mania 2010
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 06 Cze, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 20 Kwi, 2006
Posty: 125
Skąd: Leszno WLKP
Gadu-Gadu: 2848884
zastanawiam sie nad zaworami od lpg lub elektozaworami 5/3 teraz moje pytanie ile potrzeba tych drugich chodzi mi tylko o sterowanie przód tył i ewentualnie ktore rozwiazanie byłoby lepsze jak chodzi o zawory


Offline
 Profil    2848884
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 06 Cze, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
TCL zawory LPG mają dość mały przepływ powietrza


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 06 Cze, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 20 Kwi, 2006
Posty: 125
Skąd: Leszno WLKP
Gadu-Gadu: 2848884
Sonic_bartek napisał(a):
TCL zawory LPG mają dość mały przepływ powietrza

wiem że jest mniejszy przeplyw gazowych potrzeba 8szt, a nie wiem ile musze posiadać zaworów 5/3
np takich jak na zdjęciu
http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/16/39/01/91/1639019135


Offline
 Profil    2848884
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 06 Cze, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
TCL zalezy jak chcesz zeby to chodziło, do najprostrzej instalacji stykną 2 szt. Festo


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 06 Cze, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 08 Gru, 2008
Posty: 1592
Gadu-Gadu: 4633358
Auto: Golf MK3 --> Golf MK3 US 2.0 16V ABF --> Golf MK2 2.3 V5 --> Corrado 1.8T
TCL napisał(a):
zastanawiam sie nad zaworami od lpg lub elektozaworami 5/3 teraz moje pytanie ile potrzeba tych drugich chodzi mi tylko o sterowanie przód tył i ewentualnie ktore rozwiazanie byłoby lepsze jak chodzi o zawory


Ja mam 5/3 1/4 i jestem zadowolony :) I wystarczą 2 takie zawory do zrobienia aira w takim zestawieniu jak napisałeś :)


Offline
 Profil    4633358
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 10 Cze, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 30 Cze, 2010
Posty: 53
Skąd: Slask
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi B6
Nie zapomnijce dac osuszaczy na te zawory plytkowe.. one maja oringi nasmarowane olejem jezeli dostanie sie woda albo bron boze syf to zaczna wariowac wieszac sie albo sie rozleca..

to jest ich glowna wada patrzac na membranowe.. ale maja tez zalezy



_________________
-- > Vag Event 2010
--> Vw Mania 2010
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 11 Cze, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 20 Kwi, 2006
Posty: 125
Skąd: Leszno WLKP
Gadu-Gadu: 2848884
to jak ma dwa wyjscia na na takie zawory to lepiej przerobic na jedno przez osuszacz i przewód o większej śrenicy i trójnikiem do zaorów czy kupić dwa osuszacze


Offline
 Profil    2848884
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 11 Cze, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 30 Cze, 2010
Posty: 53
Skąd: Slask
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi B6
Najlepiej zeby przewod od butli do zaworu byl rowny przewodowi od zaworu do poduszki
tak samo zrob pozadny przelot w amortyzatorze zeby sie nie okazalo ze tam bedzie 1/8

Zrob dwa osuszacze i jeden waz na zawor

W przypadku zaworu plytkowego 3/8 cala
najlepszym wyborem beda 8/6mm weze

Tylko nie poszczaj z prawego i lewego przedniego kola w trojnik pod maska i przez cale auto jeden waz
tylko normalnie posc z kazdej poduszki przewod do bagaznika w zawor wkrec trojnik o ksztalcie "Y" i tam wepnij np przednie prawe i lewe kolo , tak samo zastosuj tyl na drugim zaworze

Jezeli nie zalezy ci na szybkosci mozesz zastosowac trojniki np pod maska z prawego i lewego kola i pojsc jednym wezem przez cale auto do zaworu ale pytanie czy jest sens.. zaoszczedzisz pare metrow weza a bedzie wolniej pracowac..
Jezeli juz bedziesz wybieral druga opcje czyli trojniki zastosuj weze 10/8

napisz co ty wogole tam masz i co chcesz osiagnac
Jaka butla , ile balwanow na lagach , jaki kompresor ?

jezeli bedziesz sie decydowal na kompresor VIAIR zastosuj 400C jest on o DWA RAZY !! SZYBSZY niz 350C!! Np 5 galonowa butle ( 19L ) 350C laduje 9 min 400C laduje 4 min i 20sekund!!

Fakt faktem 400C ma 33% pracy ale i tak nie jestes w stanie zajechac ten kompresor

na forach 4x4 widzialem 420C taki sam jak 400C za 800zl

w celach informacyjncyh dodam ze 400C jest szyby o 480C najwiekszego kompresora o ponad minute na 20L butli..

wiec jak ktos chce kupic dwa 350C to lepiej kupic jeden 400C bo efekt ten sam..


Ostatnio edytowany przez Gomez11, Sob 11 Cze, 2011, edytowano w sumie 1 raz


_________________
-- > Vag Event 2010
--> Vw Mania 2010
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 11 Cze, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 30 Cze, 2010
Posty: 53
Skąd: Slask
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi B6
acha koszt osuszacza 55zl / szt
jezeli kupisz fest male to tez zwolnia ci prace podnoszenia..



_________________
-- > Vag Event 2010
--> Vw Mania 2010
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Nie 12 Cze, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Cze, 2009
Posty: 606
Skąd: Zalipie/Tarnów
Gadu-Gadu: 15648984
Auto: VW Bora
A ja zapytam jak sie przedstawia uzytkowanie Airride w zimie? Może coś zamarzać lub sie uszkodzić przy normalnej jeździe? Jako że auto mam na codzien, no może codziennie nim nie latam ale pare razy w tygodniu na pewno wiec chciałem sie upewnić czy nie ma z tym żadnych problemów?



_________________
LESS is MORE !
Offline
 Profil    15648984
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 22 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 64  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe