Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 22 Mar, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
dix1989,

Dobra decyzja :D :D
Tak Trzymac ... wydaje mi sie ze temat do zamkniecia ...


Ostatnio edytowany przez vw.motor.sport, Nie 23 Mar, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 22 Mar, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Co do ucinania sprężyn to też taka sporna kwestia. Fakt, ucinanie seryjnych sprężyn jest czystą głupotą jednak w przypadku krótszych sprężyn które okazały się za długie powiedzmy o 1cm to już bym się poważnie zastanowił. Najcześciej krótsza sprężyna ma część twardą (u góry) i część miękką (u dołu). I bardzo często bywa tak że ta część miękka jest cały czas ściśnięta - w tym miejscu zwój dotyka zwoju i w sumie ta część sprężyny w ogóle nie pracuje. Więc patrząc na to w ten sposób czy będzie w tej ściśniętej części pół zwoju więcej czy mniej to chyba nie odgrywa to większego znaczenia z punktu widzenia wytrzymałości i bezpieczeństwa.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 22 Mar, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
B_O_N_K, też bym się przychylił do Twojego zdania, z tym że często dolna część sprężyny jest inaczej nawinięta, ciaśniej na przykład, więc nie zawsze istnieje możliwość jej skrócenia.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 23 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 03 Mar, 2008
Posty: 357
Skąd: okolice Wroclawia
krótko mówiąc nie ma najmniejszego sensu obcinać sprężyn :)



_________________
mój projekt :D

mk3 viewtopic.php?f=98&t=28472&start=0
mk 1 cabrio viewtopic.php?f=112&t=32572&start=0
bora viewtopic.php?f=98&t=45742

2008: Rothenburg, Tuningowisko, Krotoszyn, Pleszew
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 23 Mar, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
dix1989 napisał(a):
krótko mówiąc nie ma najmniejszego sensu obcinać sprężyn :)


Gdybym miał sytuację taką jak opisałem wyżej to mógłbym obciąć i na 100% nic by się złego nie stało... Więc jakiś sens w tym by był...



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe