Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 8 z 19 [ 282 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
pompa jest taka sama we wszystkich modelach a serwo mozna dac wieksze wtedy bedzie sie lzej hamowac


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 19 Wrz, 2009
Posty: 173
Skąd: Sieradz
Gadu-Gadu: 9999901
Auto: V GTI 370PS / 470NM by R-Performance
Patrząc po allegro i numerach serwo od 1.6 ma w numerze katalogowym C a serwa 1.8t/2.8 mają G, reszta cyfer ta sama. Serwo od angola pasuje czy nie? Pewnie nie?


Offline
 Profil    9999901
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Sie, 2009
Posty: 1419
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 2187268
Auto: Polo 9N/ golf mk4 2,8v6 cabby
serwo od angola jest takie samo.



_________________
Moja Arosa[crash] -> http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=54724&start=0
Moje Polo 9N -> http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=59927
Mój Golf mk4 Cabby -> http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=81505
Offline
 Profil    2187268
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
Nie prawda, mi się najczęściej trafiają grube podwójne serwa w angolach o mniejszej średnicy jak EU.

Oryginalne serwo z oryginalną pompą R32 spokojnie obrabia 6 tłoczkowe zaciski na przodzie, nie widzę potrzeby zmiany.

Siwysdz napisał(a):
wpadło 288mm a teraz myślę nad 312mm ale nie wiem czy serwo też muszę kupić...

Ale tłoczek i zacisk jest taki sam więc nic to nie da.



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Sie, 2009
Posty: 1419
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 2187268
Auto: Polo 9N/ golf mk4 2,8v6 cabby
to właśnie jest ciekawe, w jednym 4 motion było takie samo jak w EU 1,9tdi kolegi, czyli wąskie a węższe, a w drugim mniejsze a szersze.
Widocznie kwestia modelu, rocznika itp



_________________
Moja Arosa[crash] -> http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=54724&start=0
Moje Polo 9N -> http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=59927
Mój Golf mk4 Cabby -> http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=81505
Offline
 Profil    2187268
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 15 Gru, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Przeczytałem cały wątek i trochę mi to naświetliło temat, ale jednak nie do końca.

Zaczynając od początku - jeżeli zakupię mk IV 2.8, to już widzę, że ciężko mi będzie zrobić swap tyłu, bo jest to 4motion. Zgadza się? więc nie wykorzystam swoich części.

Gdyby jednak się dało, to jak się to ma do mojego rozstawu 4x100 i przednich tarcz 280? bo gdybym miał 288 z vr6, to już wiem co robić. Czy więc muszę zrobić przy okazji swap większej ilości części i zmienić rozstaw na 5x100?



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 15 Gru, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Pon 17 Lis, 2008
Posty: 150
Skąd: EBE
Gadu-Gadu: 0
Auto: .:R32
Kuman napisał(a):
Nie prawda, mi się najczęściej trafiają grube podwójne serwa w angolach o mniejszej średnicy jak EU.

Oryginalne serwo z oryginalną pompą R32 spokojnie obrabia 6 tłoczkowe zaciski na przodzie, nie widzę potrzeby zmiany.

Siwysdz napisał(a):
wpadło 288mm a teraz myślę nad 312mm ale nie wiem czy serwo też muszę kupić...

Ale tłoczek i zacisk jest taki sam więc nic to nie da.


Zgadza się ,ale działa na większej średnicy tarczy .Dodatkowo tarcza 312 mm względem 288 mm ma trochę większą pojemność cieplną/dłużej się nagrzewa i szybciej oddaje ciepło/.Rewelacji nie będzie przy tej zamianie ,ale warto.
Jeśli chodzi o tył ,256 mm p&p pasuje od ośki /cupra R, octavia rs/ Jeśli kupimy od RWD to albo dystans 6mm jak pisał Konrad lub kupujemy jarzma trw w sklepie moto za około 75 zł szt. .Nie zapominamy o osłonach, które zmieniamy lub ze starej obcinamy-odginamy rant.Dodatkowo jeśli mamy już stare przewody ham. to trzeba pomyśleć o ich wymianie,najlepiej na ;mocniejsze; nie zapominamy o płynie.Dodatkowo można zwiększać średnicę tarczy + adaptery pod nią,ale to raczej sztuka dla sztuki/cywilne auto/.
Hamulce są tyle warte ile ich najsłabszy punkt...

Z wielotłoczkami trzeba dobrze zastanowić ;) bo to drogie zabawki w codziennym użytkowaniu.Jak mamy zakupić lans zaciski i oszczędzać na tarczach i klockach to na chu... takie mody ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 15 Gru, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
sision napisał(a):
Przeczytałem cały wątek i trochę mi to naświetliło temat, ale jednak nie do końca.

Zaczynając od początku - jeżeli zakupię mk IV 2.8, to już widzę, że ciężko mi będzie zrobić swap tyłu, bo jest to 4motion. Zgadza się? więc nie wykorzystam swoich części.

Gdyby jednak się dało, to jak się to ma do mojego rozstawu 4x100 i przednich tarcz 280? bo gdybym miał 288 z vr6, to już wiem co robić. Czy więc muszę zrobić przy okazji swap większej ilości części i zmienić rozstaw na 5x100?


dokładnie, tyłu 256 z V6 nie wykorzystasz w 100%
wykorzystasz zaciski, jarzma, klocki, tarcze - ale pod 4x100 musisz zrobić nawiert rozstawu w tarczy
ale żeby to zamontować musisz także zmienić czopy i piasty na odpowiednie ;)

jeśli chodzi o przód to zamontujesz 312mm na rozstaw 4x100
przy tarczach trzeba nawiercić dwa dodatkowe otwory
i przerobić jarzma, ponieważ jest inne odsadzenie tarczy

oto fotki jak to się robi :-D

jarzma 312
Image
Image

tarcze
Image

i zmontowane zestawy
Image
Image
Image


zawsze gdy pokazuję to rozwiązanie komuś pada pytanie "czy jest to wytrzymałe?"
Widziałem to rozwiązanie w 2x Lupo z czego jedno 300KM
Ibiza Cupra 6K2 358KM
Cordoba Cupra 200KM latająca amatorsko tylko po torze
i inne, więc musi być mocne :ok:



_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 15 Gru, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Właśnie wolałbym bez nawiercania tarcz. Mogę zmienić rozstaw, nic mnie nie trzyma przy 4x100. Tylko czy mogę wykorzystać takie elementy, jak czop, z V6? czy znów z czego innego, dajmy na to z passata B4, żeby było ori, kupić nowe czopy i piasty. Tylko tak myślę, że to mi zmieni rozstaw, ale nie będą one odpowiednie do założenia zacisku. Zgadza się? czyli musiałbym zmienić rozstaw na podzespołach golfa?



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 15 Gru, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
w V6 nie ma czopów, więc nie wykorzystasz innych elementów poza tymi co wymieniłem ;)
żeby mieć 256 5x100 z tył... jest to do poskładania w łatwy sposób na OEM gratach

z Passata B4... to będziesz mógł mieć tylko serię czyli 226 z tył, nic nie do wykorzystania pod 256

z przodu żeby mieć 5x100 zmień tylko piasty i zewnętrzne przeguby
ale przy takim układzie zamontujesz seryjnie tylko 280 5x100 z większą wysokością, nie zamontujesz już 288 czy 312 chyba, że przerobisz jarzmo wg powyższego przykładu :-D

lub przerabiaj cały przód pod zawieszenie z VR6 i wtedy 288 czy 312 bez jakiś radykalnych przeróbek :)



_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 15 Gru, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
darek-vw napisał(a):

lub przerabiaj cały przód pod zawieszenie z VR6 i wtedy 288 czy 312 bez jakiś radykalnych przeróbek :)
O tym myślałem pisząc poprzedniego posta :) tylko czy to ma sens...

A co z tym nieszczęsnym tyłem? jesteś w stanie napisać, co i z czego jest potrzebne, aby to poskładać OEM? bo na tym mi zależy najbardziej.



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 15 Gru, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
o co chodzi z tyłem 256 i na jakich gratach poskładać jest info na forum ;)

nie jest to jakieś skomplikowane i można poskładać na różnych gratach zależnie co potrzebujesz

wkrótce powinno pojawić się więcej informacji o takiej zmianie w jednym z projektów,
ja też mam na to graty ale jakoś nie mogę się zebrać do montażu :smutny:



_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 15 Gru, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sty, 2010
Posty: 120
Gadu-Gadu: 0
Auto: passat b4 AFN
darek-vw napisał(a):
o co chodzi z tyłem 256 i na jakich gratach poskładać jest info na forum


Jest też oferta BSK-TECH i powiem że u mnie się sprawdza więc z czystym sumieniem polecam tym bardziej że jest p&p.



_________________
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step Volvo S60 D5 185KM/400Nm,DPF-out by www.kiviracing.pl - 210KM/500Nm.
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 15 Gru, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
właśnie dobrze jaaano, że przypominasz, bo wypadło mi z głowy :ok:

sision
możesz jeszcze przemyśleć przerabianie tarcz 226 z passata na piastę i do tego przykręcić tarcz 256 i zamontować zaciski - ale temat musisz przejrzeć i znaleźć odpowiedzi jak to pasuje

zestaw BSK 257mm działa na bardzo podobnej zasadzie tylko bardziej PRO

więc masz co najmniej 3 sposoby na większe hamulce na tył, wybór pozostaje do Ciebie :D



_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Nie 16 Gru, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sty, 2010
Posty: 120
Gadu-Gadu: 0
Auto: passat b4 AFN
A tak przy okazji -ożenił ktoś 312 tarcze z zaciskami z S2 ?



_________________
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step Volvo S60 D5 185KM/400Nm,DPF-out by www.kiviracing.pl - 210KM/500Nm.
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 8 z 19 [ 282 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe