Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 19 z 25 [ 362 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Pią 01 Maj, 2015 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Pon 02 Mar, 2009
Posty: 315
Skąd: Gdynia
bartez80 napisał(a):
ile planujesz dmuchac ? i w jakie moce celujesz.

Tak na poczatek to jakies 340 km chciałbym uzyskac ,doładowanie myśle w granicach od 0,5 do 0,8


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Pią 01 Maj, 2015 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 15 Cze, 2012
Posty: 156
Skąd: olsztyn
Gadu-Gadu: 34723940
Auto: vw corrado vr6t 3,2 12v 4x4
czyli tak nie wiele ,to powiedz mi jaka przekladke pod glowice chcesz dac,bo do takiego doladowania to nie ma co za mocno odprezac motorowni ,mysle ze jakies max 9:1 a takie odprezenie uzyskasz przez podniesienie glowicy wzgldem orginalu o 1mm

a chyba najlepsza opcja bylo by zfrezowanie tlokow i do takiego doladowania to wystarczy w zupelnosci ,a i z przekladkami nie trzeba wtedy kombinowac.

ogolnie to ja juz mam rozkminione te stopnie sprezania w vr6,co jak i z czym ,na wszystkie sposoby ,jak bedziesz mial jakies pytania to wal smialo ,podziele sie wiedza.



_________________
profesjonalne spawanie kwasowki viewtopic.php?f=91&t=97486&view=unread#unread

budowa vrt 12v o pojemnoci 3,2l viewtopic.php?f=100&p=901601#p901601
Offline
 Profil    34723940
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Pią 01 Maj, 2015 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 27 Gru, 2009
Posty: 50
Gadu-Gadu: 13547166
Tlen: corrado84
Auto: GOLF R32 (R31 1000PS)
bartez80 napisał(a):
czyli tak nie wiele ,to powiedz mi jaka przekladke pod glowice chcesz dac,bo do takiego doladowania to nie ma co za mocno odprezac motorowni ,mysle ze jakies max 9:1 a takie odprezenie uzyskasz przez podniesienie glowicy wzgldem orginalu o 1mm

a chyba najlepsza opcja bylo by zfrezowanie tlokow i do takiego doladowania to wystarczy w zupelnosci ,a i z przekladkami nie trzeba wtedy kombinowac.

ogolnie to ja juz mam rozkminione te stopnie sprezania w vr6,co jak i z czym ,na wszystkie sposoby ,jak bedziesz mial jakies pytania to wal smialo ,podziele sie wiedza.


Witam, Maślak za granicą w robocie i rozmyśla o aucie , które oddał w dobre ręce i nie musi się martwić o jakieś graty do auto bo już wszystko jest na miejscu. Silnik praktycznie poskładany przygotowany na 500PS, wpada skrzynia 6biegowa z r32.
"bartez80" - musisz jeszcze rozkminić te twoje stopnie sprężania bo jak dla mnie to twoja wiedza jeszcze mizerna, zbuduj parę projektów vr6 turbo, które będą podawać a wtedy będziesz mógł mówić że masz wiedzę.



_________________
CARmasters
Offline
 Profil    13547166 corrado84
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Pią 01 Maj, 2015 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Pon 02 Mar, 2009
Posty: 315
Skąd: Gdynia
Nie jest tajemnica ze auto przygotowuja mi Seba i Bartex,ja sie poprostu na tym nie znam :) :ok: Peace!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Nie 10 Maj, 2015 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
tak pisalem z mysla o bartezie jesli chodzi o zalatwienei gratow bo dobrze sie znamy a Bartek ma dobre dojscia :)

widze Seba ze ladnie sodowka uderzyla do glowy skoro taki atak odrazu na chec zwyklej pomocy merytorycznej ze strony Barteza :)

robicie z tego turbienia wielkei halo i tajemnice...szkol jest wiele kazdy robi jak chce...po co ta spina...ja rozumiem ze dla was do zarobek ale bez przesady ;)

a no i dzieki za sprzdanie mi SYFU jak to okresliles dobrze wiedziec po latach :)



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Nie 10 Maj, 2015 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 04 Lis, 2010
Posty: 296
Gadu-Gadu: 7089247
Auto: mk2 F&I,mk2 vr6
jetta IV vr6 usa
Czekam na wykres tego auta :) skoro Seba pisze ze przygotowane pod 500koni to pewnie będzie to 5xx z przodu :D pozdro i szybkiego odpalenia :ok:



_________________
było -> mk2 F&I -> viewtopic.php?f=98&t=85893&view=unread#unread
jest -> jetta IV vr6 USA-> viewtopic.php?f=98&t=98976&view=unread#unread
Offline
 Profil    7089247
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Nie 10 Maj, 2015 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 15 Cze, 2012
Posty: 156
Skąd: olsztyn
Gadu-Gadu: 34723940
Auto: vw corrado vr6t 3,2 12v 4x4
z 0,5 do 0,8 bara doladowania ,moc 500+ ???



_________________
profesjonalne spawanie kwasowki viewtopic.php?f=91&t=97486&view=unread#unread

budowa vrt 12v o pojemnoci 3,2l viewtopic.php?f=100&p=901601#p901601
Offline
 Profil    34723940
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Nie 10 Maj, 2015 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
przygotowany jest na tyle ;)



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Nie 10 Maj, 2015 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 15 Cze, 2012
Posty: 156
Skąd: olsztyn
Gadu-Gadu: 34723940
Auto: vw corrado vr6t 3,2 12v 4x4
to ja odpowiem teraz politycznie :) troche mi sie to gryzie ,ale nie bede tu toczyl zbednych wojen i dyskusji.

ale zeby nie bylo ze tylko tak sobie paplam ,to zawsze mozna sie ze mna skontaktowac prywatnie i moge zdradzic za darmo ta mega tajemna wiedze jak mechanicznie przygotowac vra pod turbo :)



_________________
profesjonalne spawanie kwasowki viewtopic.php?f=91&t=97486&view=unread#unread

budowa vrt 12v o pojemnoci 3,2l viewtopic.php?f=100&p=901601#p901601
Offline
 Profil    34723940
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Śro 20 Maj, 2015 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Pon 02 Mar, 2009
Posty: 315
Skąd: Gdynia
Mam nadzieje ze juz zapanuje spokój w temacie,motor jest składany dalej,na pewno po uruchomieniu wrzuce jakies filmiki,no i wykres z hamowni.Pozdrawiam i relax 4 all:) P.s.Gdzie w Trójmiescie jest NASA??? ;P
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Śro 20 Maj, 2015 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
mysle ze bartek mial na mysli miejsce gdzie twoj motor jest skladany...

dobry baran :ok:



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Śro 20 Maj, 2015 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Pon 02 Mar, 2009
Posty: 315
Skąd: Gdynia
Wiem wiem,to taki zart. Silnik zaczyna przypominac motorwnie z dragstera hehe


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Czw 21 Maj, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2010
Posty: 391
Skąd: Poooooznan !
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat b5 2,7 biturbo & audi 80
wszyscy teraz turbią ;D az korci zeby kupic co innego i tez turbic



_________________
Passat b5 Stylepoznan viewtopic.php?f=98&t=88423
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Pią 22 Maj, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
Praks napisał(a):
tak pisalem z mysla o bartezie jesli chodzi o zalatwienei gratow bo dobrze sie znamy a Bartek ma dobre dojscia :)

widze Seba ze ladnie sodowka uderzyla do glowy skoro taki atak odrazu na chec zwyklej pomocy merytorycznej ze strony Barteza :)

robicie z tego turbienia wielkei halo i tajemnice...szkol jest wiele kazdy robi jak chce...po co ta spina...ja rozumiem ze dla was do zarobek ale bez przesady ;)

a no i dzieki za sprzdanie mi SYFU jak to okresliles dobrze wiedziec po latach :)


ladnych masz kolegów haha,juz nie chce wiedziec z kad kola i reszta w twoim aucie bo wyjedziesz a tu sie okaze ze wsio z gównolitu niee ale podsumowanie dales piekne,swoja dorga to z 1.8t robi sie 350 sprezarka praktycznie,bo nie mowie tu o wydechu wtryskach czy fmic,bo slupek zostaje seryjny,mysallem ze z vra tak jak bartek pisal takie moce to robio w podstawówce gimbusy,no ale jak juz tu chlopaki pisaly "jeszcze sie ucze" btw czekamy na odpal i marchewy


Offline
 Profil    9910321
 
 Temat postu: Re: [Mk2 VR6T] by Maslak
PostWysłany: Pon 25 Maj, 2015 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Pon 02 Mar, 2009
Posty: 315
Skąd: Gdynia
lukas napisał(a):
juz nie chce wiedziec z kad kola i reszta w twoim aucie bo wyjedziesz a tu sie okaze ze wsio z gównolitu

A co ja mam nie tak z kołami?????


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 19 z 25 [ 362 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe