Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 21 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 40  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 08 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 29 Sty, 2005
Posty: 8
Skąd: 3 CITY
a nie mogli ci wstawić " na sztuke czegoś " atrape jakąś.

Ja mam tak zrobione z tą smieszną srubą i krokiem . Przerobili mi to na atrape zeby sie na przeglądach nie czepiali , i tak samo mam same pudełko od kompa przyczepione na opaske z wyprowadzonymi kabelkami które giną pod izolacją! ]:[ . Sciema musi być a pieczotke lepiej mieć w dowodzie . Mi juz nie raz pałki zaglądały do bagaznika i pod wykładzine tam gdzie koło! a po co sie ciągać potem po jakiś sądach jak sie uczepią!

http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=5828 - wszystko na temat blosa


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 10 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 06 Wrz, 2005
Posty: 5
Skąd: olsztyn
Cytuj:
czy ktoś mi napisze coś więcej o "blosie" gdzie takie coś kupić , koszty , założenie itp
mam 1,8 16V k-jet , jeździ jak przymulony na gazie
pozdrawiam
TU MASZ GAGA DO GOSCIA ON CI WYTLUMACZY CO I JAK 4358386 jak co to daj mu znac on mnie a ja ci fotke przysle jak to jest zamontowane tez ma taki wtrysk jak ty ale moim zdaniem czaka cie wymiana reduktora okolo 300zl i blos okolo 400zl ale warto bo fura idzie jak odrzutowiec i malo pali
pozdrawaim


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 10 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Wrz, 2005
Posty: 3
Skąd: Rzeszów
dobra wielkie dzieki będe się kontaktował z gościem
apropo, na gazie mi pali na trasie 10-11 , nieiwem czy to dużo czy mało ale zawsze taniej :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Wrz, 2005 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Witam.

No to ja też mam pytanko: Golf II GTI, silnik PB i instalacja sekwencyjna. Jaki są plusy, minusy? Czy duża jest strata mocy na gazie? Czy po przełączeniu na benzynę będę miał 100% mocy jaka była przed założeniem instalacji?

Ceny benzyny drożeją i co raz częściej zastanawiam się nad LPG :/ Zwykła instalacja nie wchodzi w ogóle w grę - chcę aby to jeździło a nie pełzało ;)

Z góry dzięki za porady i podpowiedzi :ok:

Pozdrawiam ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 06 Wrz, 2005
Posty: 5
Skąd: olsztyn
Chlopie jak zamontujesz blosa to bedziesz mial minimum 100%mocy na benzie u mnie jest szybszy na gazie niz na benzie ale ja mam golfa GT pozatym instalacja wyniosla mnie 1450zl i latam ile fabryka dala hehe.Tanio jezdze wiec cisne ]:[ furka przy ostrej jezdzie czyli zmaiana biegu przy 5000obr/min srednia po miescie 100km/h oczewiscie kiedy warunki pozwalaja 11l/100km pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Wrz, 2005 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
--> maverickdan

No tak ale Ty masz autko na jednopunkcie. Jak nie założę sekwencyjnej instalacji to gaz nie będzie podawany przez wtryskiwacze a to już na pewno strata mocy... :/

Pozdrawiam ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Wrz, 2005
Posty: 3
Skąd: Rzeszów
B_O_N_K napisał(a):
Witam.

No to ja też mam pytanko: Golf II GTI, silnik PB i instalacja sekwencyjna. Jaki są plusy, minusy? Czy duża jest strata mocy na gazie? Czy po przełączeniu na benzynę będę miał 100% mocy jaka była przed założeniem instalacji?

Ceny benzyny drożeją i co raz częściej zastanawiam się nad LPG :/ Zwykła instalacja nie wchodzi w ogóle w grę - chcę aby to jeździło a nie pełzało ;)

Z góry dzięki za porady i podpowiedzi :ok:

Pozdrawiam ;)


na sekwencji nie masz straty mocy, oczywiście jeli masz dobrze wszystko ustawione
spalanie takie jak na benzynie, zdarza się nawet niższe :)
po przełaczeniu na benzyne masz 100% mocy bo nie masz żadnych zwężek itp
pozdrawiam
ja niestety mam k-jet więc szukam blosa


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Wrz, 2005 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
arek TRABI GTI napisał(a):
na sekwencji nie masz straty mocy, oczywiście jeli masz dobrze wszystko ustawione
spalanie takie jak na benzynie, zdarza się nawet niższe :)
po przełaczeniu na benzyne masz 100% mocy bo nie masz żadnych zwężek itp
pozdrawiam
ja niestety mam k-jet więc szukam blosa


Oki, no to elegancko yupii To jeśli tak, to mam jeszcze jedno pytanie: Czy do mojego silnika (PB) można założyć sekwencyjną instalację? Z tego co się orientuję to można ale wiem też, że nie do wszystkich się da, dlatego pytam... :o

Dzięki za odpowiedzi ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Wrz, 2005 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Usiadłem, przemyślałem, policzyłem... i okazało się że:

Cena instalacji sekwencyjnej to około 3500zł. Przy obecnych cenach paliw (benzyna 4,59zł/l, gaz 1,86zł/l) i zużyciu paliwa w granicach 10l/100km, wystarczy przejechać 13000km aby koszt instalacji się zwrócił. 13000km jest do dla mnie jakieś... pół roku. Tym bardziej, że cena benzyny ciągle idzie w górę i nie zapowiada się aby coś się w tej kwestii zmieniło. O podwyżkach gazu... nie słyszałem, a co więcej gaz nawet potaniał - pamiętam jak kosztował ponad 2zł/l.

Tak więc nie wiem co robić? Czy "męczyć" się na benzynie czy pomyśleć logicznie i udać się do "panów gazowników"... :o

Pozdrawiam ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 12 Wrz, 2005 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
a jam mam takie pytanko : mam zbiornik gazu "w kole" - ile gazu jest w momencie zapalenia sie kontrolki rezerwy ??



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 12 Wrz, 2005 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
marian napisał(a):
a jam mam takie pytanko : mam zbiornik gazu "w kole" - ile gazu jest w momencie zapalenia sie kontrolki rezerwy ??


Na to pytanko raczej nie da się prawidłowo odpowiedzieć. Zależy od wielkości zbiornika, temperatury otoczenia itd... itp...
Najlepiej sprawdzić ile przejeżdżasz na rezerwie, wziąć pod uwagę ile spala Twój samochód, policzyć i będziesz miał odpowiedź. Przypuszczam, że te odpowiedzi za każdym razem bedzią się nieco różnić...

Pozdrawiam ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 13 Wrz, 2005 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 07 Sie, 2004
Posty: 95
Skąd: LDZ
arek TRABI GTI napisał(a):
na sekwencji nie masz straty mocy, oczywiście jeli masz dobrze wszystko ustawione
spalanie takie jak na benzynie, zdarza się nawet niższe :)
po przełaczeniu na benzyne masz 100% mocy bo nie masz żadnych zwężek itp
pozdrawiam
ja niestety mam k-jet więc szukam blosa


Gówno prawda, że nie ma strat mocy. Straty mocy są zawsze, nawet na sekwencji. Minimalne ale zawsze są, nawet na sekwencji.

W moim byłym benzyniaku 3.0 V6 - 211KM z sekwencją na LPG przyspieszenie do 100km/h na G-Techu wyszło powtarzalnie o ok 0.2 sekundy gorzej niż na Pb95, a prędkość max wynosiła niewiele ponad 240 kiedy to na Pb osiągałem 250km/h po prostej. I za instalacje zapłaciłem ponad 5000zł i była bardzo dobrze wyregulowana.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 15 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 02 Wrz, 2005
Posty: 23
Skąd: Gdańsk
A powiedzcie jak się zachowują wskazania MFA z zainstalowanym gazem? Przekłamuje?

Czy z sekwencyjnym wskazuje poprawnie?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 15 Wrz, 2005 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
nygus7 napisał(a):
A powiedzcie jak się zachowują wskazania MFA z zainstalowanym gazem? Przekłamuje?

Czy z sekwencyjnym wskazuje poprawnie?


Jak założę to Ci powiem ;)

Pozdrawiam ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 15 Wrz, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Gru, 2004
Posty: 111
Skąd: Breslau City
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 80 TDI, BMW e46 330D
nygus7 napisał(a):
A powiedzcie jak się zachowują wskazania MFA z zainstalowanym gazem? Przekłamuje?

Czy z sekwencyjnym wskazuje poprawnie?

mam mikserowke i mi przeklamuje. Pokazuje mi o 4 litry mniej niz rzeczywiscie mi autko wciaga gazu.



_________________
"auto rodzinne już mam, szukam teraz do niego rodziny ..."
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 21 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 40  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe