Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 37 z 43 [ 636 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 43  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Czw 14 Lis, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Sty, 2009
Posty: 226
Skąd: gdynia
Gadu-Gadu: 0
Auto: Porsche 964 C2 manual , mk1cabrio Bel Air , mk1 R32 Pepper White , mk 5 GTI US
Kuman napisał(a):
U mnie nie będzie seryjny dół.



Kuman kupujesz zestaw dedykowany pod r32 , czy osobno graty zbierasz...bo jak sprawdzałem ceny zestawów dedykowanych to cena powala na kolana... :(

ogolnie dobry plan... :ok:



_________________
https://www.facebook.com/profile.php?id=100005045838375
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Czw 14 Lis, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 17 Sie, 2008
Posty: 503
Skąd: Leszno/Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk1, Audi B2, Scirocco mk1
odpowiem za Kumka, bo ma kiepski dostęp do neta ;) wszystko będzie kompletowane osobno ;)



_________________
CustomCarSpa.pl
Moje aukcje: http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=4630962

Rabbit mk1: viewtopic.php?f=98&t=63292
Audi B2: viewtopic.php?f=98&t=87289
Scirocco mk1: viewtopic.php?f=98&t=90187
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Czw 14 Lis, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Paź, 2007
Posty: 186
Skąd: Witten/Radzionków
Gadu-Gadu: 1495415
Auto: Golf drugi oak grün jeden osiem turbo, Golf siódmy dwa zero tedei deesgie
radzio_hzr napisał(a):
Trzeba było r36 dlubac i tam pakowac turbo :)


Ktos kto chocby troche orientuje sie w temacie wie ze uturbianie r36 nie jest proste.
Co do pomyslu z r30 to jest trafiony w 10. Jakie tloki? Seria czy cos kutego? Moze rozwiert pod wieksze zeby zrobic r31 ;)



_________________
Do wszystkiego trzeba dorosnąć ...
Offline
 Profil    1495415
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Pią 15 Lis, 2013 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
Niepotrzebne koszta myślę tłoki zmieniać :) A spotkałem się też z planowaniem tłoków, żeby obniżyć st. sprężania aby uniknąć kanapki.



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Pią 15 Lis, 2013 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Pon 04 Lip, 2011
Posty: 400
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: Caddy MK1
To chyba ostateczność bo lepiej nie osłabiać tłoków, kuman wybrał najlepsze rozwiązsnie montując inny wał


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Pią 15 Lis, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
Ciężki ale jak widac sie da http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... rbo-build..


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Pią 15 Lis, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
radzio_hzr tylko tutaj poszlo z 50tys euro na to i to nie jest juz wtrysk bezposredni tylko zalozony normanly wielopunkt i seryjny to jest tylko blok i glowica a w r32 nie trzeba robic takich przerobek


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Pią 15 Lis, 2013 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
texas napisał(a):
To chyba ostateczność bo lepiej nie osłabiać tłoków, kuman wybrał najlepsze rozwiązsnie montując inny wał

Sprawdza się to bardzo dobrze, nie ściąga się z nich przecież dużo. Lamik coś takiego robił u siebie.



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Pią 15 Lis, 2013 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Pon 04 Lip, 2011
Posty: 400
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: Caddy MK1
A jakie są sa zalety takiego rozwiązania? np w stosunku do grubszej uszczelki głowicy? Wiadomo że uszczelka jest mnie problematyczna ale pomijając nakład pracy to czemu lepiej ingerować w tłoki?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Pią 15 Lis, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
tloki sie frezuje ,ale w silniku vr6 12v bo pozwala na to ksztalt denka i nie na calej powierzchni tylko srodek sie roztacza ,przez co nie oslabia sie polki nad pierscieniem i pozostaje grubosc tenka ta sama do tego grubsza przekladka w uszczelke metalowa ,Lamik mi robil cos takiego

http://img194.imageshack.us/img194/619/snc00267.jpg

w 24v zakldac wal z 2.8 i ma latac ,na racingforum jest calibra r30 na wale z 2.8 i wyszlo 704PS :)



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Pią 15 Lis, 2013 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Pon 04 Lip, 2011
Posty: 400
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: Caddy MK1
Ale czemu frezowanie to lepsze rozwiązanie? Sorry że zaśmiecam temat ale bardzo mnie to interesuje :ała:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Pią 15 Lis, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
Moze nie lepsze bo vrt lataja i na frezowanych tlokach i na podkladkach, i jesli w przypadku odprezania vra tylko podkladka odprezajaca musimy dac minimum 2mm gdy plyte wsadzimy w metalowa uszczelke ,lub plyta i dwie szmaciane oryginalne uszczelki co podnosi nam glowice ,a gdy frezyjemy tloki nie wymagana jest az tak gruba podkladka i dodatkowo jak rozmawialem z Lamikiem zmniejsza sie nam waga tloka nie oslabiajac go :) .
Tak to wyglada i fakt jest taki ,ze vry sa bardzo mocne na seryjnych gratach ,odprezone podkladkami sa w stanie wiele przyjac



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Pią 15 Lis, 2013 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Pon 04 Lip, 2011
Posty: 400
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: Caddy MK1
Dzięki za wyjaśnienie, nie są to proste tematy tym bardziej 3mam kciuki za Kumana :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Odp: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Pią 15 Lis, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 15 Lis, 2011
Posty: 404
Gadu-Gadu: 163221
Skype: majonez0
Auto: VW Golf
Taaaa i wszystko w temacie, dobrze furgon ogarniety.



_________________
mk2 http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=77141
mk1 vr6 http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=88172
Offline
 Profil    163221 majonez0
 
 Temat postu: Re: [Golf mk4 r32] swap 3.2@3.6 R36 FSI by Kuman
PostWysłany: Sob 16 Lis, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Sty, 2009
Posty: 226
Skąd: gdynia
Gadu-Gadu: 0
Auto: Porsche 964 C2 manual , mk1cabrio Bel Air , mk1 R32 Pepper White , mk 5 GTI US
16vg60 napisał(a):
Moze nie lepsze bo vrt lataja i na frezowanych tlokach i na podkladkach, i jesli w przypadku odprezania vra tylko podkladka odprezajaca musimy dac minimum 2mm gdy plyte wsadzimy w metalowa uszczelke ,lub plyta i dwie szmaciane oryginalne uszczelki co podnosi nam glowice ,a gdy frezyjemy tloki nie wymagana jest az tak gruba podkladka i dodatkowo jak rozmawialem z Lamikiem zmniejsza sie nam waga tloka nie oslabiajac go :) .
Tak to wyglada i fakt jest taki ,ze vry sa bardzo mocne na seryjnych gratach ,odprezone podkladkami sa w stanie wiele przyjac



Panowie , jak popatrzycie na turbo kity , to wszystkie bazuja na seryjnych tłokach i maja podkladni odprezajace...nic nie wspominają o wymianie walu korbowego... :o tym bardziej o szlifowaniu tlokow...



_________________
https://www.facebook.com/profile.php?id=100005045838375
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 37 z 43 [ 636 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 43  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe