Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
| Strona 1 z 1 [ 9 posty(ów) ] |
| turpik | Temat postu: Re: [T5]Pytanie dot. silnikow |
||||||
Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007 Posty: 7468 Skąd: Bolesławiec Gadu-Gadu: 8234490 Auto: mk2 tdi++, quattro |
|
||||||
|
|
|||||||
| Lukasino | Temat postu: Re: [T5]Pytanie dot. silnikow |
||||||
Rejestracja: Nie 06 Paź, 2013 Posty: 4 Gadu-Gadu: 2170479 Auto: Passat B3 1.9D (1y) > 1.6TDiC (sb) |
|
||||||
|
|
|||||||
| mk1turbo | Temat postu: Re: [T5]Pytanie dot. silnikow |
|||||
Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010 Posty: 1046 Gadu-Gadu: 0 Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride |
|
|||||
|
|
||||||
| Lukasino | Temat postu: Re: [T5]Pytanie dot. silnikow |
||||||
Rejestracja: Nie 06 Paź, 2013 Posty: 4 Gadu-Gadu: 2170479 Auto: Passat B3 1.9D (1y) > 1.6TDiC (sb) |
|
||||||
|
|
|||||||
| turpik | Temat postu: Re: [T5]Pytanie dot. silnikow |
||||||
Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007 Posty: 7468 Skąd: Bolesławiec Gadu-Gadu: 8234490 Auto: mk2 tdi++, quattro |
|
||||||
|
|
|||||||
| Wlodi | Temat postu: Re: [T5]Pytanie dot. silnikow |
|||||
Rejestracja: Nie 28 Mar, 2010 Posty: 167 Skąd: Nowy Sącz Gadu-Gadu: 9167300 Auto: Golf 2/4 |
|
|||||
|
|
||||||
| turpik | Temat postu: Re: [T5]Pytanie dot. silnikow |
||||||
Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007 Posty: 7468 Skąd: Bolesławiec Gadu-Gadu: 8234490 Auto: mk2 tdi++, quattro |
|
||||||
|
|
|||||||
| mk1turbo | Temat postu: Re: [T5]Pytanie dot. silnikow |
|||||
Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010 Posty: 1046 Gadu-Gadu: 0 Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride |
|
|||||
|
|
||||||
| Strona 1 z 1 [ 9 posty(ów) ] |
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Baidu [Spider] oraz 11 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |







Wszyscy się do nich przekonuja bo maja rozrząd na kołach zębatych (jak LT), i każdy myśli że to nie obsługowe, gó*no prawda. Po drugie, w t5 2.5 były montowane pompowtryski na jednej stopce, które lubiały się przewracać, i uszkadzać głowicę 
a t5 po lifcie na comonrejli chodzą fajnie jak i 1.9 i 2.0 mamy po chipie 1.9 na 165 i 360momentu i pali mniej jak 2.0 140 kucy przy przelotach nl pl prędkości 160 2.0 pali 12l a 1,9 pali 10l ale 2.0 jest szybszy o 20 kilometrów a tak na prawdę zależy jak się celnie unas rozleciało się sprzęgło po przebiegu 20tyś chyba w fabryce mieli gorszy dzień 













