Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [golf mk2] 2.0 16v digi 1 z kompresorem
PostWysłany: Pon 07 Sty, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
na ke-jetronicu raczej nie wystroisz auta pod kompresor zeby to mialo rece i nogi


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 2.0 16v digi 1 z kompresorem
PostWysłany: Czw 21 Mar, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 19 Cze, 2011
Posty: 4
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado G60, Golf MK1
Witam Koledzy!
Po dlugim czasie rozważań, przemyśleń i marzeń narodzil sie pomysł na 16vG60. Projekt oparty bedzie na bloku 9A a to dlatego, że trafił sie idealny dawca z B4. Silnik już rozebrałem i jestem na etapie zbierania "gratów"...
PS. to bardzo ciekawe, dłuuugotrwałe zajęcie ;) czasami jest ciężko ale daje rade :)

Problem nr1:
ODPRĘŻENIE 9A do stopnia min 9,2:1 padło na przekładkę 1,5mm, ktora już mam dzięki koledze :D, tak to wygląda:
Image

Jak odpowiednio ją zastosować, tu przekładka VR 4-warstwowa metalowa:
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 2.0 16v digi 1 z kompresorem
PostWysłany: Pią 22 Mar, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego mielci zakładaj cały zestaw digi1 można to fajnie wystrojić i już nie będzie problemów z wolnymi obrotami


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 2.0 16v digi 1 z kompresorem
PostWysłany: Pią 22 Mar, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 19 Cze, 2011
Posty: 4
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado G60, Golf MK1
Grubośc tej najgrubszej warstwy to 1mm, jak to ogarnąć żeby to było dobrze...?
Jak stosuje te przekładki u siebie?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 2.0 16v digi 1 z kompresorem
PostWysłany: Sob 23 Mar, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego z tego co widzę to nie jest żadna przekładka tylko ori uszczelka metalowa z abf są jej dwa rodzaje metalowa tak jak twoja i zwykła a tom można oczywiście wykorzystać jako przekładkę a silnik można odprężyć np kanapką korbami tłokami zależy a jakie ma być doładowanie i kompresor ori g60 lub turbo powiem ci tak że to nie jest tani chleb mam taki silnik w moim mk1 t cabrio i mam go już dość bo robię go 4 raz mimo wszystkich części z aso zawszę panewkę obróci


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 2.0 16v digi 1 z kompresorem
PostWysłany: Sob 23 Mar, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 19 Cze, 2011
Posty: 4
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado G60, Golf MK1
Dzięki za wstępne wypowiedzi :)
Kolego mk1turbo doskonale wiem, że ta uszczelka metalowa (patrz 2 foto) jest stosowana do przekladki. Na 1 foto jest dorobiona metalowa o grubości 1,5mm. Chodzi mi konkretnie o to w jakiej kolejności to zlożyć:

1. Czy rozwarstwiać uszczelkę metalową i zamiast tej 1mm pakować 1,5mm?
2. Czy 1,5mm dawać bezpośrednio do bloku?
3. Czy jest jeszcze inny sposób?

Nigdy tego nie robiłem i dlatego mam z tym problem. Wiem, że to rozwiązanie którego "nie powinno" sie stosować i nie jest zalecane. Jednak inni mają takie "wynalazki" i smiagaja.

Co do Twojej wypowiedzi odnoście obracania panewek: musi być coś nie tak, bymajmniej nie powinno obracać. Sądż, że coś jest źle spasowane... Ja bede stosował ACL i nie ma prawa obrócić jeśli jest wszystko spasowane i jest dobre smarowanie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 2.0 16v digi 1 z kompresorem
PostWysłany: Nie 24 Mar, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego ja jak to robiłem 6 lat temu to na ten temat nie było nigdzie nic a teraz wchodzisz w dział turbo i pisze wszystko tom przekładkę daj na blok i nato uszczelkę a co do tematu 9a na turbo to swoje wiem nie robiłem tylko jednego auta na turbo i nie tylko bo mam swój warsztat i wiem co to znaczy dobre spasowanie smarowanie i td tylko jak większość projektów zrobione na turbo to ludzie nie korzystają z tej mocy tylko mają żeby a przy ostrej jezdzie cuda się dzieją tak samo jak z temperaturom oleju są problemy po się szybko przepala mimo oleju typowo pod wyścigi a płyn w chłodnicy zaczyna też dobrze się grzać ale to powyżej prędkości 230


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 2.0 16v digi 1 z kompresorem
PostWysłany: Sob 30 Mar, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 19 Cze, 2011
Posty: 4
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado G60, Golf MK1
Kolego mk1turbo, z tego co wyczytałem i zaczerpnąłem wiedzy to w praktyce wykorzystują tą przekładkę wkładając ją wewnątrz tej metalowej (zamiast najgrubszej warstwy) Z tym, że aby dobrze odprężyć 9A trzeba zastosować min 2,5mm bo jak wiemy 9A ma 10,8:1 i jest z tym problem...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] 2.0 16v digi 1 z kompresorem
PostWysłany: Nie 31 Mar, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
ja miałem dwie uszczelki z abf metalowe i był dobrze odprężony jedną zostawiałem ori a drugą rozbierałem i od strony bloku wyglądało to tak dolna cięka blach potem przekładka i ori uszczelka a tak poza tematem to a9 jest dobry do puki nie trzeba kupić tłoków bo z niczego nie podpasujesz lepszy jest 1.8 np kr .pl .adl . można dobrać inne tłoki i mocniejsze ori graty ale w razie czego mam z 10tłolów bo one się naj szybciej wyrabiają


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe