Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 94 z 107 [ 1602 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 107  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek
PostWysłany: Pią 15 Mar, 2013 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Paź, 2007
Posty: 1587
Skąd: Śląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf Mk1 / A4B6
Było Polo 6N R23
dzięki Panowie, czekam teraz na upalne dni i finalizacje składania :D detalingi, grille, browary :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek
PostWysłany: Sob 16 Mar, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 18 Wrz, 2011
Posty: 3
Gadu-Gadu: 0
Auto: Vw Golf Mk III
Za niedługo trzeba jakiegoś spota ustalić, tylko niech przyjdzie ciepełko i wyjazd na rs'ach :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek
PostWysłany: Sob 16 Mar, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 14 Wrz, 2009
Posty: 407
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 28818613
Auto: golf mk3/jetta a2
na adwencie stałem i gapiłem sie na polo kilka razy dziennie coooo rewelacja ;) mam nadzieje że zobacze gdzieś to auto w roku :ok: gratki inco



_________________
było mk3 viewtopic.php?f=112&t=47088&hilit=mell&start=255

jest jetta a2 viewtopic.php?f=98&t=81446 &p=797367&hilit=mell#p797367
Offline
 Profil    28818613
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek
PostWysłany: Nie 17 Mar, 2013 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Paź, 2007
Posty: 1587
Skąd: Śląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf Mk1 / A4B6
Było Polo 6N R23
mellvw nie gap się przyjdź się napić yupii

Po sprawdzeniu pogody ręcę się załamują, będzie trzeba ubrać 3 pary spodni i jazda! auto jest tak upierdzielone że strasznie demotywuje.... Jutro zrobię podejście do audio, a nóż starczy samo zaparcia :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek
PostWysłany: Nie 17 Mar, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 26 Lut, 2009
Posty: 698
Skąd: Bielsko Biała - okolice
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK2 GTI G60 AGU++
Co ty piszesz, przecież pogoda ma być coraz lepsza, ogarniaj ogarniaj bo coraz bliżej początek sezonu.



_________________
MK2 ABF Open Air: viewtopic.php?f=112&t=77443&view=unread#unread

Kupię klamki porsche 944.

Kupię szerokie zderzaki MK2, grill GTI.
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek
PostWysłany: Pon 18 Mar, 2013 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Paź, 2007
Posty: 1587
Skąd: Śląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf Mk1 / A4B6
Było Polo 6N R23
Image

opcja góra - wyżej niż do jazdy ale chodzi o pokazanie negatu i braku "zeza"

Image

Nowy fitment był by taki - teraz nie wiem czy zatrzymuj się już na końcu okucia czy na oponie gdzieś bo błotniki pracują jak złe. Ogólnie jest fajnie bo stop jest tuż nad rantem felgi.

Image

Opcja dół, zeza nie widać za bardzo - fitment jak dla mnie w pytkę.

Image

cały front

Image

Przechodzimy do zeza... niestety auto na dole się tak rozpi... na boki, że to jest poezja

Image

Image

Image

Image



Teraz tak, zbieżność ustawiona na mniej więcej -60 mm od serii - kąt - 2,5. Wszystko pięknie ładnie, opon nie źre auto zachowuje się ok. Przy obniżeniu na max dół koła wciąga i robi się mega zez rozbieżny. Rozmyślam nad opcją czemu tak jest i na myśl przychodzą tylko i wyłącznie drążki. Przy opcji do jazdy drążek jest pewnie pod kątem ale skierowany ku górze. Podczas obniżenia diametralnie jego kąt się zmienia i jego koniec przy gałce jest niżej ( czytaj na dole ) na moje oko powoduje to jego "skrócenie" co ściąga tył kola do środka auta, dlatego wypycha przód? to jest powód robienia się rozbieżnych kół? dobrze to przemyślałem?

Jeżeli zmienić by negatyw z przodu na mniejszy potencjalnie nadrobimy nieco "długość" drążków i zez powinien być odpowiednio mniejszy??

dzięki z góry za opinie bo tylko to mi się nasowa. Jeżeli nic się z tym nie da zrobić z takimi kombinacjami to niestety polo na dole ma zeza


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek POTRZEBNA RADA!!
PostWysłany: Pon 18 Mar, 2013 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 11 Sty, 2010
Posty: 2257
Skąd: Jelenia Góra
Gadu-Gadu: 7795580
Auto: Audi A4 B8/ Polo 9n V5
mam to samo u siebie i nie wiem czy drążkami kręcić na niskiej wysokości czy jest jakaś inna opcja ... łączę się w bólu :D



_________________
Vossen Wheels Poland - zapraszam
https://www.facebook.com/VossenWheelsPoland
Offline
 Profil    7795580
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek POTRZEBNA RADA!!
PostWysłany: Pon 18 Mar, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Kwi, 2010
Posty: 1125
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf MK3 GTI VR6
nie wiem czy to pomoże ale masz może kanał u siebie ?
jesli tak to wejść pod niego i opuszczać go na air i wtedy zobaczyć co się dzieje z drążkiem itd :)
ps. Auto kosi wygladem piwko



_________________
GOLF MK3 GTI VR6 :ok:
viewtopic.php?f=98&t=103974

Był GOLF MK1 :ok:
viewtopic.php?f=98&t=95302

Był Krwistoczerwony Westmoreland MK2 :D
viewtopic.php?f=98&t=78365

Był VENTYL US ARMY :D
viewtopic.php?f=98&t=54229
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek POTRZEBNA RADA!!
PostWysłany: Pon 18 Mar, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Maj, 2009
Posty: 853
Skąd: WROCŁAW
Gadu-Gadu: 6418430
Auto: mk3 GTI / Corrado/ Mazda RX8
Dokładnie tak jak Inco piszesz, kiedy auto idzie w dół drążek sciąga koło "do siebie "bo sie nie rozciągnie :D to normalka, dlatego najlepiej ustawić zbieżność na jak najniższym poziomie byle dało się jezdzic- i jak koło jest rozbiezne to wlasnie moze opierac sie na blotniku i wypychac go z przodu który jest węższy niż tył przodu- tj autko rozszerza się w stronę tyłu... jak by sie robił zbiezny to by było lepiej. Tzn najlepiej ustaw zbieżność trochę poniżej setupu do jazdy, troche Ci to zredukuje rozbiezność, potem bedzie tylko (podczas jazdy) delikatnie szedł w zbiezny układ, ale to naprawde w malym stopniu... troche zawile to pisze ale myśle ze rozumiesz o co mi chodzi? :]



_________________
jest
mk3 GTI
Corrado



AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń i części- zawory, węże itp. Najlepsze ceny w PL- Kliknij!
Offline
 Profil    6418430
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek POTRZEBNA RADA!!
PostWysłany: Pon 18 Mar, 2013 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Paź, 2007
Posty: 1587
Skąd: Śląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf Mk1 / A4B6
Było Polo 6N R23
Tak rozumiem, jeżeli według tych ich tabelek "zbieżność" będzie w normie do jazdy to tak zrobię


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek POTRZEBNA RADA!!
PostWysłany: Pon 18 Mar, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Maj, 2009
Posty: 853
Skąd: WROCŁAW
Gadu-Gadu: 6418430
Auto: mk3 GTI / Corrado/ Mazda RX8
inco napisał(a):
Tak rozumiem, jeżeli według tych ich tabelek "zbieżność" będzie w normie do jazdy to tak zrobię



to zalezy od diagnosty, jak u mnie z przodu zobaczył -4 a z tyłu -5 to typ powiedział ze nie da sie zbieżnosci zrobić- nie daj sobie wmówić- zawsze sie da tylko trzeba więcej się nakręcić- a im się nie chce najczęściej



_________________
jest
mk3 GTI
Corrado



AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń i części- zawory, węże itp. Najlepsze ceny w PL- Kliknij!
Offline
 Profil    6418430
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek POTRZEBNA RADA!!
PostWysłany: Pon 18 Mar, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 09 Lut, 2005
Posty: 2222
Skąd: Poznań
Gadu-Gadu: 0
Auto: audi a4 b5
Kąty raczej tu wiele nie zmienią,bo zmieniając wysokość auta zmieniasz kąt drążka względem przekładni i zwrotnicy a co za tym idzie jego długość od koła do zwrotnicy.na ustawieniu do jazdy masz drążek prawie poziomo(im bardziej w poziomie tym dłuższy) jak opuścisz na glebę to przekładnie masz niżej niż mocowanie końcówki w zwrotnicy,drążek idzie pod katem i się skraca dlatego tył koła ciągnie Ci do środka.Moim zdaniem jedyna opcja żeby wyeliminować taki efekt to ustawienie zbieżności na wyższym aucie tak żeby drążek szedł też pod katem tylko w drugą stronę ;)



_________________
Audi a4
ex Passat
ex Golf
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek POTRZEBNA RADA!!
PostWysłany: Pon 18 Mar, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Maj, 2009
Posty: 853
Skąd: WROCŁAW
Gadu-Gadu: 6418430
Auto: mk3 GTI / Corrado/ Mazda RX8
to przecież musiałby mieć wysokość większą jak seria albo taką samo co raczej karykaturalnie by wyglądało...



_________________
jest
mk3 GTI
Corrado



AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń i części- zawory, węże itp. Najlepsze ceny w PL- Kliknij!
Offline
 Profil    6418430
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek POTRZEBNA RADA!!
PostWysłany: Pon 18 Mar, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 09 Lut, 2005
Posty: 2222
Skąd: Poznań
Gadu-Gadu: 0
Auto: audi a4 b5
no mniej więcej jak seria,za to dobrze by wyglądał na ziemi.Po Twojemu im niżej ziemi ustawiona zbieżność tym mniejsza rozbieżność na glebie,też jest to jakieś wyjście,ale złotego środka tu nie ma tylko mniejsze zło ;)



_________________
Audi a4
ex Passat
ex Golf
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 6N] by Bartek
PostWysłany: Pon 29 Kwi, 2013 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Paź, 2007
Posty: 1587
Skąd: Śląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf Mk1 / A4B6
Było Polo 6N R23
Odświeżam temat bo coś się podziało. Finalnie sprzęt złożony czyli tak jak mówiłem - Alpine 9833 + Genesis Four Channel + HSK aktywnie + ReAudio SR12d2 i Rodek 2180A

Kable pod woofery 2,5 pod TW 1,5 nie wiem czy to wszystko dobrze porozkminiałem, ale po odpaleniu systemu i kilku godzinach wertowania instrukcji jakoś to sobie tam gra.

Jeszcze nie do końca ogarnąłem czasówkę ale myślę, że i to jakoś pójdzie. System jest pocięty następująco. Sub 50 Hz 18db, WF dół 63Hz 12 db - góra 1,6kHz 12db, TW 6,3kHz 18db. Na razie to takie pierwsze kręcenia może coś się jeszcze poprawi. Genesis na gainie ukręcony prawie na minimum - z radia gain ograniczony do -5. jak ktoś ma jakieś rady etc to pięknie proszę pisać.

Image

cała instalacja jest oczywiście ukryta pod "zabudową" - było by lepiej ale brak miejsca daje o sobie znać.

Image

radio wkomponowało się rewelacyjnie jak dla mnie w to starawe wnętrze

Image
instalacja air bo wielu pytało jak to wygląda - stąd brak miejsca

Image

No i powoli auto już jest składane do wyjazdu w sezonie


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 94 z 107 [ 1602 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 107  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe