Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 6 z 6 [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Czw 14 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
hyhy i tu jest właśnie problem.. z tego co mi tato mówił odkąd go mamy nie był zmieniany.. czyli tak około 9 lat. należy dodać też, że był sporadycznie jeżdżony przez ten czas. przez 2 lata po zakupie, a później tylko był przepalany i jeżdżony naokoło garażu


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Czw 14 Lut, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
wlej mu lepiej mineral dla spokoju :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Czw 14 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
z olejem mi się jeszcze nie pali, ale trochę się dzisiaj zmartwiłem.. byłem u znajomego mechanika i powiedział mi, że te wszystkie moje problemy z silnikiem mogą być spowodowane kończącymi się tłokami albo pęknięciem bloku i dodał, że to bardziej prawdopodobne niż uszczelka - prawda to?

jeszcze chciałbym się dowiedzieć z jaką siłą dokręca się głowicę i jaką długość powinny mieć śruby głowicy?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Czw 14 Lut, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
glowice dokrecasz w 3 fazach jesli masz uszczelke to masz kartke w jakiej kolejnosci i z jakim momentem dokrecac glowice. Glowice dokrecasz kluczem dynamomterycznym. Wedlug mnie peknieciac bloku raczej nie predzej uszczelka


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Czw 14 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
czytałem właśnie na jakimś forum opla o objawach uszkodzenia uszczelki i wiele z nich zgadzało się z moimi, dlatego też myślę że to wina uszczelki. na tamtym forum wyczytałem, że uszczelka może powodować nierówną pracę silnika, tak jakby nie było iskry na jednym cylindrze, znajomy powiedział mi, że to nie przez uszczelkę - kto miał rację? mój silnik właśnie się tak zachowuje - pracuje nierówno na wolnych, szarpie lekko silnikiem, po dodaniu gazu problem znika. tak samo odmienne zdanie miał na temat oleju w zbiorniczku wyrównawczym - na forum wskazywało to uszkodzoną uszczelkę, a znajomy mówił, że to nie przez to..
pomóżcie bo już zgłupiałem :( kupiłem prawie wszystkie części i szkoda by było jakby okazały się niepotrzebne


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Pią 15 Lut, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
to ze chodzi nie rowno to uszczlka moze byc przepalona miedzy cylindrami i traci kompresje. Olej w zbironiczku to albo uszczelka albo peknieta glowica


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Pią 15 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
sprawa wygląda tak, że lewa strona silnika jest cała zasmarkana olejem i to już dość grubo, ale równomiernie na całej szerokości, a pęknięcie byłoby raczej wąskie i do tego nie działa mi właśnie lewy cylinder, ten kolo którego cieknie olej, po tym stwierdzam, że to uszczelka :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Nie 17 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
uszczelki wszystkie bierz z Erlinga. Nie są drogie a bardzo dobre (włacznie pod kolektor) i jak myśle bedziesz miał problem z odkręceniem wydechowego, ale do zdjęcia głowicy moze zostać (bedzie za co złapać) dolot musisz wyciągnąć ( uszczelka metalowa ). Nie wymieniaj tego co nie cieknie, bo szkoda pracy i pieniędzy a jak sam piszesz że sie uczysz to Cie coś trafi jak jakąś uszczelke której nie musiałeś np źle założysz. Jeszcze pamiętaj o drobnym pilniku by zetrzeć w razie czego jakieś pozostałości po starej uszczelce i jakiś aceton albo denaturat bo musi być odtłuszczona.

Ja jeździłem cały czas na 15w. Jest ok ale przy -25 jak sie odpalało to trzeba było minute poczekać bez dodawania gazu bo aż bebechy piszczały :)



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Nie 17 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
uszczelkę pod głowicę, dolotu i wydechu mam z elringa. tak samo uszczelniacze zaworowe i śruby głowicy. do tego filtr oleju i pasek rozrządu z boscha i filtr paliwa z filtrona :D jeśli będę robił to na warsztacie w szkole z moim nauczycielem, więc pomoże mi jak czegoś nie będę umiał :) tylko módlcie się żeby to była wina uszczelki, a nie bloku :<


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Nie 17 Lut, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 11 Lip, 2011
Posty: 16
Gadu-Gadu: 9629062
Auto: Golf MkII
Image

Spróbuj wymienić w gaźniku te 2 elementy, najlepiej z jakiegoś używanego gaźniora.

Nr 1 jest odpowiedzialny za wzbogacanie mieszanki, jeżeli membranki masz tam uszodzone to zalewają troche gaźnik przez co może kopcić i nierówno chodzić.

Nr 2 ciekł u mnie też dośc sporo :) chyba że to nie pod tym miejscem co masz mokro to olej.

Pewności nie mam, wręcz małą, ale jak już tyle pakujesz to takie pierdółki Cię nie pociągną. Nr 1 chyba da sie kupić nowy. same membranki stykną.


Offline
 Profil    9629062
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 6 z 6 [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe