Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [jetta 2 US VR6] lady's daily car (SZOPA_MOTORS)
PostWysłany: Pon 09 Kwi, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Wto 23 Paź, 2007
Posty: 168
Skąd: SZOPA.MOTORS
Gadu-Gadu: 0
Auto: caddy 14d AUQ+, mk2 R32 syncro
MODEL:
Jetta Mk2 1990 GL USA

SILNIK:
Obecnie 2,8VR6 automat, po kuracji odmladzajacej, nowe kable swiece, filtry, rozrzad z ASO, oryginalnie 1,8RV automat

MOC:
174Km oryginalnie 105

MODY POD MASKA:
Odmalowanie komory, kompleksowy swap

ZAWIESZENIE:
Przod Bilstein b6 na grubym tloczysku + sprezyny obnizajace, tyl gwint kw radinox, przednie wahacze i zwrotnice passat vr6, stabilizator 19mm z corrado, wozek golf mk3, tylna belka golf mk3 vr6, konwersja rozstawu na 5x100

UKŁAD HAMULCOWY:
ABS/EDS(elektroniczna szpera), przod 288mm passat vr6, tyl 226mm. Nowe wszystkie przewody hamulcowe elastyczne i sztywne, nowe wszystkie tarcze i lozyska.

KOŁA:
Schmidt modern line 16/7,5 z przodu i 16/9 z tylu nowe opony kleber hydraxer 195/45/16

NADWOZIE:
Oryginalny USA, rallyefront, lotka na tylnej klapie w wersji lakierowanej

WNĘTRZE:
Oryginal czyli w standarzie niebieska deska i welury, podlokietnik, niebieski dywan. pasy zakotwiczone w drzwiach, licznik w milach, regulowana kolumna kierownicy. zmieniona podsufitka na czarna wlasnej produkcji z miekkiego materialu jak w nowych autkach, daszki sloneczne z dwoma lustekami z wersji GTi z 1984roku, slupki c rowniez obite materialem z sufitu, klimatyzacja oryginalna sterowana podcisnieniami zmodyfikowana na nowy typ czynnika chlodzacego r134a, dolozone 4xel szyby oryginalne, centralny zamek powietrzny, kierownica z amerykanskiego passata/corrado, elektryczne lusterka z podswietlaniem miejsca wokol autka po otwarciu pilotem.


Uboga fotorelacja z prac wykonanych przy autku:


Zdjecia auta zaraz po zakupie:

Image Image Image

Porzadki w srodku czyli pranie tapicerki, szorowanie deski, wymiana wygluszen, modyfikacja klimatyzacji:

Image Image

Image Image

I tu juz troche poskladane:

Image

Czyszczeniu z wszelkich wykwitow o zabezpieczeniu poddane zostalo rowniez podwozie autka:

Image Image Image Image Image]Image

Image Image Image

Image

To samo czekalo komore silnika plus dodatkowo po przymirace silnika polakierowanie calosci zby bylo ladnie:

Image Image Image Image Image

Do komory trafilo rzecz jasna po oczyszczeniu wygluszenie/oslona termiczna z passata b4 oraz nowe serwo z pompa hamulcowa i pompa ABS/EDS oraz wszystkie nowe przewody hamulcowe:

Image Image

Pozniej przyszedl czas na silnik ktory pochodzi z bardzo zadbanego passata b4, po lekkich kuracjach odmladzajacych i wymianie podstawowych (swiece, kable, olej, przwody podcisnieniowe) jak i bardziej zaawansowanych elementow (kompletny rozdzad nowego typu z ASO):

Image Image Image Image Image Image

Po zaistalowaniu kolektora z serii pierwszych vr6tek byl gotowy do wlozenia i trafil na swoje miejsce:

Image Image

Na koniec delikatna kosmetyka zewnetrzna tzn inna klapa z lotka i troje nowych drzwi w dobrym stanie lakierniczym jak i technicznym (zawiasy):

Image Image Image

Zakupiony zostal tez votex i lampy tylne z wersji GT ale nigdy tego nie zalozylismy votex poszedl do ludzi, do lamp moze sie przekonamy, narazie dookola sa oryginalne pomaranczki:

Image Image

Na sam koniec wyszorowane zostaly tymczasowe felgi, na ktorych Jetta defacto przejezdzila 2 sezony bo nie bylo nic ciekawego ani sensownego do kupienia, a co wiecej pasujacego bez adapterow i mieszczacego sie w nadkola:

Image Image Image Image

Na koniec porzadne spa dla lakieru ktory cudem dalo sie odratowac do w miare zadowalajacego stanu (i tak czeka go odswiezenie przedzej czy pozniej) i tak autko prezentowalo sie na VWmanii 2011 i 2012:

Image Image Image

W zime 2012/2013 udalo sie wkoncu zakupic felgi, sa to Schmidt modern line 16/7,5/9 z nowymi oponami 195/45/16 kleber hydraxer. na zdjecia z kolami niestety trzeba bedzie poczekac poniewaz autko stoi zamurowane w garazu:

Image

CDN...


Ostatnio edytowany przez FRANEK z Sopotu, Sob 09 Lut, 2013, edytowano w sumie 1 raz


_________________
facebook.com/Auto Ubojnia autoczesci za bardzo rozsadne pieniadze! 1,8T, R32, VR6 24V, V5 i inne kontakt pw lub szopa.motors@gmail.com
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [jetta 2 US VR6] lady's daily car (SZOPA_MOTORS)
PostWysłany: Sob 24 Lis, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Wto 23 Paź, 2007
Posty: 168
Skąd: SZOPA.MOTORS
Gadu-Gadu: 0
Auto: caddy 14d AUQ+, mk2 R32 syncro
wkoncu udalo mi sie dobrac kola ktore niedosyc ze nam sie podobaja wizualnie, to nie sa chinskie i idealnie pasuja parametrami, np da sie je zamontowac, przykrecic tam gdzie powinny byc przykrecone... felgi wymagaja delikatnego odswiezenia i sa na nich nowki opony 195/45/16 kleber hydraxer a parametry felg to 7,5 i 9/16 et nie pamietam.
Image Image
zdjecia biedackie ale nie wyjade nia z garazu do wiosny bo trzeba krecic na 20razy. po dopracowaniu kilku detali typu wymiana fotela kierowcy i odmuleniu paru drobnych tematow uwazam ze bedzie juz nie tylko jezdzic ale wygladac. pozdro



_________________
facebook.com/Auto Ubojnia autoczesci za bardzo rozsadne pieniadze! 1,8T, R32, VR6 24V, V5 i inne kontakt pw lub szopa.motors@gmail.com
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [jetta 2 US VR6] lady's daily car (SZOPA_MOTORS)
PostWysłany: Sob 24 Lis, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Wrz, 2007
Posty: 1701
Skąd: Nowy Staw
Gadu-Gadu: 0
Auto: Porsche 951
no kółka są spoko, całe w polerkę teraz i tak się nudzisz niee opon nie będe komentował bo powinny być inne :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [jetta 2 US VR6] lady's daily car (SZOPA_MOTORS)
PostWysłany: Sob 24 Lis, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Wto 23 Paź, 2007
Posty: 168
Skąd: SZOPA.MOTORS
Gadu-Gadu: 0
Auto: caddy 14d AUQ+, mk2 R32 syncro
felgi zostana srebrne, odsiweze rancik tylko w polerce. opony sa nowe a nie ze smietnika i nie z chin i to jest to co dla mnie liczy sie najbardziej.



_________________
facebook.com/Auto Ubojnia autoczesci za bardzo rozsadne pieniadze! 1,8T, R32, VR6 24V, V5 i inne kontakt pw lub szopa.motors@gmail.com
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [jetta 2 US VR6] lady's daily car (SZOPA_MOTORS)
PostWysłany: Sob 24 Lis, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 21 Maj, 2009
Posty: 61
Gadu-Gadu: 0
Auto: Było mk2 GTi 16v ,mk3 TDi
jest ibiza 6k cupra
FRANEK z Sopotu napisał(a):
felgi zostana srebrne, odsiweze rancik tylko w polerce. opony sa nowe a nie ze smietnika i nie z chin i to jest to co dla mnie liczy sie najbardziej.


Chyba jedyny normalny rozmiar do jezdzenia vr. A nie oklejone taśmą izolacyjną ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [jetta 2 US VR6] lady's daily car (SZOPA_MOTORS)
PostWysłany: Sob 24 Lis, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Wrz, 2007
Posty: 1701
Skąd: Nowy Staw
Gadu-Gadu: 0
Auto: Porsche 951
a co to jest vr ze musi miec opony jak bolid? 195/40/16 i nie chinskie mialem w mk3 i wygladaly o wiele lepiej niz jak mialem 195/45 trakcja byla dobra i wyglad tez.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 78 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe