Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
Przejdź do VW Zone | Nawigacja: Strona główna » Vw Zone Forum » Projekty » Projekty » Projekty zakończone
| Strona 14 z 15 [ 217 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 11, 12, 13, 14, 15 Następna |
| Autor | Wiadomość | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| damianmk1 | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
||||||
Rejestracja: Śro 22 Kwi, 2009 Posty: 485 Skąd: Grodzisk Maz Gadu-Gadu: 0 Auto: Camorrado, Caddy mk1, Audi A6 C5 |
|
||||||
|
|
|||||||
| Michasas | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
||||||
Rejestracja: Wto 05 Kwi, 2011 Posty: 232 Skąd: WGM Gadu-Gadu: 0 Auto: Golf mk. I - R.I.P Cabby mk. III |
|
||||||
|
|
|||||||
| damianmk1 | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
||||||
Rejestracja: Śro 22 Kwi, 2009 Posty: 485 Skąd: Grodzisk Maz Gadu-Gadu: 0 Auto: Camorrado, Caddy mk1, Audi A6 C5 |
|
||||||
|
|
|||||||
| Michasas | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
||||||
Rejestracja: Wto 05 Kwi, 2011 Posty: 232 Skąd: WGM Gadu-Gadu: 0 Auto: Golf mk. I - R.I.P Cabby mk. III |
|
||||||
|
|
|||||||
| damianmk1 | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
||||||
Rejestracja: Śro 22 Kwi, 2009 Posty: 485 Skąd: Grodzisk Maz Gadu-Gadu: 0 Auto: Camorrado, Caddy mk1, Audi A6 C5 |
|
||||||
|
|
|||||||
| karolekust | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
|||||
Rejestracja: Sob 20 Lut, 2010 Posty: 516 Gadu-Gadu: 351983 Auto: VW Golf_III |
|
|||||
|
|
||||||
| damianmk1 | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
||||||
Rejestracja: Śro 22 Kwi, 2009 Posty: 485 Skąd: Grodzisk Maz Gadu-Gadu: 0 Auto: Camorrado, Caddy mk1, Audi A6 C5 |
|
||||||
|
|
|||||||
| karolekust | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
|||||
Rejestracja: Sob 20 Lut, 2010 Posty: 516 Gadu-Gadu: 351983 Auto: VW Golf_III |
|
|||||
|
|
||||||
| kaziuhb | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
||||||
Rejestracja: Pon 22 Sie, 2011 Posty: 37 Skąd: Słupsk Gadu-Gadu: 0 Auto: Vw Golf mk1 Cabrio 'NineKazzOne.' |
|
||||||
|
|
|||||||
| damianmk1 | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
||||||
Rejestracja: Śro 22 Kwi, 2009 Posty: 485 Skąd: Grodzisk Maz Gadu-Gadu: 0 Auto: Camorrado, Caddy mk1, Audi A6 C5 |
|
||||||
|
|
|||||||
| NIONIO | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
|||||
Rejestracja: Czw 04 Lis, 2010 Posty: 71 Skąd: z daleka Gadu-Gadu: 0 Auto: vw golf 3 |
|
|||||
|
|
||||||
| damianmk1 | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
||||||
Rejestracja: Śro 22 Kwi, 2009 Posty: 485 Skąd: Grodzisk Maz Gadu-Gadu: 0 Auto: Camorrado, Caddy mk1, Audi A6 C5 |
|
||||||
|
|
|||||||
| kaziuhb | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
||||||
Rejestracja: Pon 22 Sie, 2011 Posty: 37 Skąd: Słupsk Gadu-Gadu: 0 Auto: Vw Golf mk1 Cabrio 'NineKazzOne.' |
|
||||||
|
|
|||||||
| semianek | Temat postu: Re: [mk2 ABF 16V] Fajer end Szajs, AIR RIDE by damianmk1 |
||||||
Rejestracja: Wto 06 Lip, 2004 Posty: 400 Skąd: Kostrzyn,Barlinek |
|
||||||
|
|
|||||||
| Strona 14 z 15 [ 217 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 11, 12, 13, 14, 15 Następna |
Przejdź do VW Zone | Nawigacja: Strona główna » Vw Zone Forum » Projekty » Projekty » Projekty zakończone
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |




wszystko będzie schowane, 2 wzmacniacze i aku za oparciem, kompresor i butla w kole zapasowym. Jak będzie skończone wrzucę więcej fotek. Poza tym wpadły nowe dywaniki z czerwonym nadrukiem F&I







co do butelki, to na kazdym wyjezdzie, i bez wyjazdu tez z reszta bylo cisnienie
tak że cieżko sie czasami wykręcać od tego ustrojstwa 































