Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Nie 25 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego może tu być wina samego sterowania silnika bo komp jest iny podepnij pod vaga to będzie wiadomo jakie błędy łapie


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Nie 25 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 31 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: radzymin
Moze to byc wina kompa ?
Z przewertowanych opisów powinno chodzic z AAU lub bodaj z paska rp tyle ze były w moim modelu [86c2f ] dwa rodzaje wtyczek do kompa ja mam ten starszy i nie pasi


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Nie 25 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
może tak być bo daje inne dawki paliwa i td


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Pon 26 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 31 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: radzymin
ciekawe bo do tego samego silnika np do AAU sa 2 rodzaje kompów kazdy z innym gniazdem
030 906 026 A i 030 906 026 M


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Pon 26 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego spytaj kogoś co naprawia kompy to ci powie czym się różnią albo z próbuj na temacie tlektryka


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Czw 29 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 31 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: radzymin
podmieniłem kompy wraz z instalacja i jest lepiej
Zobaczymy jak poskładam wszystko do kupy
Jeszcze mam probolem z kontrolka cisnienia oleju pier... mryga i piszczy podmienione czujki i dalej
jak wykrece czujnik olej sika ciurkiem


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Czw 29 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego a nie pomyliłeś kabli na czujnikach chyba że jest tylko jeden ciśnienie musisz manometrem sprawdzić ma być na ciepłym silniku 2bary na 2000obrotuw


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Pią 30 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 31 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: radzymin
mk1turbo napisał(a):
kolego a nie pomyliłeś kabli na czujnikach chyba że jest tylko jeden ciśnienie musisz manometrem sprawdzić ma być na ciepłym silniku 2bary na 2000obrotuw



zamieniałem czujniki miejscami i dalej to samo Musze skołowac gdzies manometr bo jezdzic to troche strach


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Sob 31 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
no to fakt najlepiej zmierzyć cisnienie a jakbyś kupował czujniki nowe to tylko ori o tych samych parametrach bo w sklepie z pytają jaki kolor a tu a tu parametry się liczą wiem co pisze bo kiedyś wałkowałem ten temat a tych czujników co miały pasować mam całe pudełko


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Pon 02 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 31 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: radzymin
cdn oleju

zmierzyłem cisnienie oleju manometrem własnej konstrukcji tak ze wyniki ,,, okolo ;;
silnik juz troszke nagrzany olej poł syntetyk swierzy z filtrem
bieg jałowy ok 900 obr ------0,02 MPa
2000 obr ..........0,1 MPa

Wychodzi ze przy 2000 troche mało co ztym zrobic?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Pon 02 Kwi, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
no dużo za mało zmieniaj pompę oleju i zobacz w jakim stanie są panewki na korbach


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Pon 02 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 31 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: radzymin
podczas testu im zwiekszały sie obr tym wieksze cisnienie było, przy stałych 2000 było 0,1 MPa Czyli chyba 1bar i tak o połowe za mało ?
sprawdze jeszcze jutro u znajomego odczyty manometru na jego poli


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Śro 04 Kwi, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
no to normalne jak gazu dajesz że cisnienie jest większe ale musi być takie jak pisałem a jak niema to micha odkręcaj i wsadzaj nową pompę i panewki zobacz jak wyglądają


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Czw 05 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 31 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: radzymin
zdjołem miche panewki nic rażacego niema przynajmiej na dolnych gładzie na wale zadnych rys pompe juz podmieniałem .Wymienie jutro panewki dostałem od znajomka firmy Kolbenschmidt std 87 722 600 Pytanie wkompecie nie ma pierscieni dystansowych jest za to 1 komlet szerszy jakby razem z pierscieniami ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Czw 05 Kwi, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
powiem ci że do tego modelu są 2 rodzaje panewek musisz mieć takie jak miałeś a te dystansy nigdy nie są w komplecie te stare z powrotem się zakłada i pompę nową zakładaj bo starej niema sęsu a te panewki po tym co piszesz to są główne a tych nie wyćągnież bez demontażu wału to te doły jak są oki zostaw w spokoju bo to wymienia się tylko kompletami a ty miałeś sprawdzić panewki korbowodowe te co ciągną tłoki bo one zawsze idą pierwsze i jak coś to je wymień


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe