Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 4 [ 46 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Czw 12 Sty, 2012 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Pon 04 Lip, 2011
Posty: 400
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: Caddy MK1
robię kolektor na bi turbo w przyszłym tygodniu będzie gotowy jak dobrze pójdzie, podeśle foto :)

to K24 jest droga chyba że źle szukam bo ceny za używkę od 800zł

plan jest k24 i równolegle mniejsze turbo które miałem w polo (stary projekt) połączone od strony ciepłej jedna turbina za drugą w taki sposób że przez obie przepłynie 100% spalin a od strony zimnej powietrze zejdzie się w intercoolerze. intercooler ma dwa wyjścia na turbo i jedno wyjście do kolektora dolotowego. Plan dziwny wiem może się nie udać wiem, ale k24 i tak kupie małe turbo mam a kolektor wyprodukują mi za 50zł tak wiec zobaczymy co z tego wyjdzie :)

trochę martwi mnie tylko podłączenie olejowe ponieważ wysokie ciśnienie musi do turbo wchodzić najlepiej od samej góry pod kątem prostym i spust powinien być swobodny do miski wiec do drugiej turbiny muszę podłączyć identyczne smarowanie analogicznie do pierwszej, olej biorę z podkładki pod filtr oleju i martwię się czy ciśnienie oleju nie spadnie na tyle że górna magistrala (głowica, wałki) może być nie wystarczająco dosmarowana.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Czw 12 Sty, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
texas napisał(a):
to K24 jest droga chyba że źle szukam bo ceny za używkę od 800zł


da się znależć za 200-300zł.polecam poszukać na vwgolf.pl tam czasami takie wynalazki się trafiają.jaka pompa będzie obsługiwała motor??



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Czw 12 Sty, 2012 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Pon 04 Lip, 2011
Posty: 400
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: Caddy MK1
Zwykła pompa od 1.6 TD z grzybkiem + pin, na pierwszej stronie jest fotka tej pompy. Może się ktoś orientuje czy da się ją spolerować??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Czw 12 Sty, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
Pompę (jej górną część) możesz spolerować.
Jednakże sugerowałbym pompę 10mm, a nawet 11mm, skoro chcesz konkretnie dmuchnąć w cylindry.
Uważaj na moment obrotowy przy niskich obrotach silnika. Ja swego czasu po zrobieniu sterowania VNT połamałem 2 z 5 podstaw wału. Jeżeli zdecydujesz się na pompę 10/11mm to też bym Ci radził przerobić klin na wale na kółko paska rozrządu z TDI. Niestety przy modyfikacjach AAZ ponad 100KM klin bardzo lubi się zrywać.
Jeżeli pójdziesz w skrzynię w obudowie 02A to mam komplet mocowań do takiej skrzyni.



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Czw 12 Sty, 2012 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Pon 04 Lip, 2011
Posty: 400
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: Caddy MK1
Hmm OK będę grzecznie słuchał rad ponieważ mam marne pojęcie w tej dziedzinie, odnośnie pompy to żeby mieć najwydajniejsza wystarczy przerobić moja od 1.6 na 11mm czy to musi być inna pompa, jesli inna to jak ją szukać ??

Klin na wale bardzo cenna uwaga, dziękuję na pewno zwrócę na to uwagę :ok:

Jeśli ktoś z czytających post posiada lub wie kto ma turbinkę k24 bardzo proszę o info na pw albo tutaj. Oczywiście w przystępnej cenie ;)

NO I PROSZĘ JAK NA ZAMÓWIENIE
http://motoallegro.pl/turbosprezarka-k2 ... 59507.html

CZY TO SIĘ NADAJE??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Czw 12 Sty, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
daj sobie spokoj z ta pompa z 1.6 nie ma ona nawet grzybka i ma bardzo maly tlokorozdzielacz. kup pompe od 1.6 TD 70 albo 80ps zrob bov mod i boost pina i powinna dac rade na poczatek


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Czw 12 Sty, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
texas napisał(a):
CZY TO SIĘ NADAJE??

na twoim miejscu celował bym w ori turbo z mkII



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Czw 12 Sty, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Ta K24 będzie dobra, poproś jeszcze o zdjęcie tabliczki znamionowej dla pewności.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Pon 13 Lut, 2012 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Pon 04 Lip, 2011
Posty: 400
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: Caddy MK1
Witam po przerwie Panowie.

Zgodnie z obietnicą nie tylko pytam ale i działam :) na tą chwile mam silnik 1.9 td na stole teraz biorę się za biturbo czy tam twinturbo nie ważne, w każdym razie ori turbina czyli garrett t2 zostaje na miejscu niżej montuje odpowiednik t3 prawdopodobnie (piszę tak bo turbina jest nie opisana ale jest większa). Moje pytanie kolejne jak byście podłączyli olej? Są dwa wyjścia albo zrobię podkładke pod filtr oleju i zrobie wspólny spływ a ori turbo zostaje po staremu, ale można by wykorzystać że turbo dodatkowe jest niżej i olej podłączyć w ze spływu wyższej turbiny do niższej bo olej wtedy spływa pionowo w dół i do miski.

Zaleta pierwszej opcji jest taka że olej jest nie zależny i chłodzi jedno turbo a nie dwie.

Zaleta drugiego rozwiązania jest taka że ciśnienie na magistrali olejowej nie spadnie bo pobór się nie zmieni ale nie wiem czy dolne turbo się nie zagrzeje...

Pewnie trudno to sobie wyobrazić jak będę w garażu robię foto będzie łatwiej.

Tylko proszę nie pisać że 1.9 na bi turbo to bezsensu albo że trzeba wszystko zakuć itp jak silnik się wysra zrobię coś innego i tyle :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Pon 13 Lut, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
texas zasilanie dla każdej turbosprężarki musisz zrobić osobno, tak żeby każda dostawała olej pod ciśnieniem. Wystarczy, że zrobisz trójnik przez pierwszą turbosprężarką, nie musi iśc osobna linia od podstawki filtra do każdej turbosprężarki.
Natomiast spływy obydwu możesz połączyć, tu jest już bez różnicy.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Pon 13 Lut, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
Z ciekawości zapytam : Jak chcesz zamontować dwie turbiny do tego silnika ?

No a spływy najlepiej osobno zrobić zasilanie i później bezpośrednio do miski.



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Pon 13 Lut, 2012 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Pon 04 Lip, 2011
Posty: 400
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: Caddy MK1
Już zamontowałem, zrobię fotkę jakoś w tym tygodniu, a zamontowane jest następująco jak kończy się pierwsza turbina ori to z wyjścia już do wydechu jest przykręcona druga turbina i z wyjścia drugiej idzie dalej rura do tłumika zimna strona jest połączona w "Y" wiec dwie rury łączą się w jedną i ida do incercoolera i tyle teraz tylko olej podłączyć i wkładam silnik do caddy :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Pon 13 Lut, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 02 Lip, 2008
Posty: 168
Skąd: wroclaw
Gadu-Gadu: 13850933
Auto: corrado tdi ;)
ciekawe... zrob foto jak juz wrzucisz do caddy i poskladasz... jak mozna wiedziec jaki to ma sens? zrobiles juz pompe kolo na wale sprzeglo tez tego nie wytrzyma...


Offline
 Profil    13850933
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Pon 13 Lut, 2012 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Pon 04 Lip, 2011
Posty: 400
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: Caddy MK1
Oj zaczyna się właśnie rozmowa której się bałem, wiem że nie wytrzyma.
Nie robię caddy na 1/4 mili tylko po to żeby odpalic i przejechać się po mieście.
Dwie turbiny ma taki sens że jest ich mało a ja chce mieć coś innego niż wszyscy.
Po poczytaniu postów stwierdzam że ogólnie nikt nic nie poleca do przerobienia najlepiej jeździć tak jak fabryka zrobiła ale w takim razie po co forum.

Reasumując czy to ma sens czy nie, nie ma dla mnie żadnego znaczenia, chce to po prostu zrobić i tyle.
A na forum mam tylko do Was serdeczne pytania co na jaki temat sądzicie bo jestem ciekawy czy ktoś ma podobne teorie. Poza tym jest wiele spekulacji czy to się uda czy się nie uda czy coś się rozsypie zrobię i zobaczymy. Może się okazać że będzie fajnie chodzić fajnie gwizdać bez lagowania i jednocześnie dobrym doładowaniu i to będzie sukces :)

tu jest identycznie połączenie turbin jak u mnie

http://www.google.pl/imgres?q=biturbo&h ... 29,r:1,s:0


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [caddy mk1] swap 1.9TD AAZ
PostWysłany: Pon 13 Lut, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 02 Lip, 2008
Posty: 168
Skąd: wroclaw
Gadu-Gadu: 13850933
Auto: corrado tdi ;)
jestem za chodzilo mi o to ze jak juz sie bawisz w tzw. "tuning" to warto ogarnac cala reszte jesli chcesz pojezdzic troche zeby "fajnie gwizdalo" a jak masz wszystko wyjete to latwiej zmienic pompe sprzeglo itd. jesli zrobisz to jak na tym foto i zmiescisz w caddy gratulacje... po przeczytaniu postow powinienes wszystko zrozumiec ze kazdy Tobie dobrze doradza sorki za off top


Offline
 Profil    13850933
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 4 [ 46 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe