Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG
PostWysłany: Pon 05 Gru, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 21 Lut, 2008
Posty: 1710
Skąd: Glivwice
Gadu-Gadu: 3417244
Auto: Corrado VR6
Lurosa 1.7 SDI
dokladnie ja mailem 2 PG w obu kompresor zyleta wszystko niby ok a jak sie zagrzało to niejechało. u Slosa to samo. poprostu te silniki maja swoj kaprys i tyle. jak chcesz miec 160-200koni to kup 1,8turbo i tyle.A jak ma byc bezawaryjnie to 2,0 8v



_________________
Majówka z STK - Rybnik

Sprzedam Rarytasowe graty do Corrado US g60
Offline
 Profil    3417244
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG
PostWysłany: Pon 05 Gru, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 01 Lis, 2011
Posty: 38
Gadu-Gadu: 0
Auto: Vw Passat B4 Vr6
Ja miałem g60 i jestem z niego zadowolony dlatego go polecam.
Ale jak widac silnik silnikowi nie równy...
Prawda jest taka za Vw nie wyprodukowal by szajsu i pchał go do wielu modeli...
ethan89
Też tak miałem u siebie ale naprawiłem i jezdził jak malina a na wałkach schricka 276 bodajrze wychodziło niecałe 190ps:)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG
PostWysłany: Śro 07 Gru, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 30 Lip, 2007
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 0
Auto: S3, Caddy
Według mnie bezsensu jest wkładać 2e skoro taki sam nakład pracy będziesz miał w przypadku ABF, mocy więcej a koszty nieznacznie wyższe . Jak będziesz miał jakieś pytania to pisz PW , sam przekładałem parę miesięcy temu abf do caddy mogę coś tam pomóc.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG
PostWysłany: Śro 07 Gru, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 09 Lip, 2006
Posty: 520
Skąd: WZY
Gadu-Gadu: 3851169
Auto: kilka VW
sundecade napisał(a):
barteKKK03 napisał(a):
Pomijając sprawę kompresora, co tak leci w G60 że niby trudno znaleźć zdrową jednostkę?

chodziło mi o kwestwie żyłowania silnika, mało kto go kupował zeby jezdzic przepisowo.
Poza tym temat PG był poruszany wiele razy

Czasami dobrze ułożony i przegoniony silnik będzie chodził lepiej od jakiegoś zamularsko oszczędnego... :) a to że temat G był wiele razy poruszany to wiem, ale druga kwestia że nie zgadzam się z opiniami że G to kibel... jak się dba tak się ma, a jazda silnikiem wyposażanym w kompresor na prawdę potrafi przyprawić o banan na gębie ;)


Offline
 Profil    3851169
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG
PostWysłany: Śro 07 Gru, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 27 Sty, 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
co do PG to jeszcze czytałem, że w sofcie często jest niezły bajzel, a późniejsze programowanie silnika też jest kosztowną imprezą. Wiadomo że jak się jeździ tak się ma, ale jestem w trochę innym położeniu bo na dzień dobry rosną mi potencjalne koszty

ABF też brałem pod uwagę, tak samo jak KR, PL, EG, 1.8T i kilka innych fajnych motorowni, cały szkopuł w tym, że wszystkie 16v, kompresory i turbo wiążą się z dodatkowymi wydatkami, więcej zaworów do remontowania, drogi dolot, drogie to, drogie tamto, regeneracja doładowania etc.
mój budżet w połowie jest na krechę, więc wszystko wiążące się z dodatkowymi $$$ robi problem.

i tak przeskakuje z 40km na 115km, z 4 na 5 biegów, z ręcznie obsługiwanego gaźnika na full elektroniczny wtrysk, a jeszcze spodziewam się niższego spalania, więc chyba będę zadowolony :) oby tylko nie wyszedl ulep :cfaniak:

ostatecznie trafił mi się zdrowy ADY więc nowsze 2e, silnik z przysłowiową metką "niedozajebania" - zaraz po świętach zacznie się szykowanie do montowania, zostaje ogarniecie hamowania, chłodzenia i kilku brakujących fantów.
byle do wiosny :cfaniak:



_________________
meine wagen :cfaniak:
szanuj sie :cfaniak:
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG
PostWysłany: Śro 07 Gru, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
Ptaker napisał(a):
co do PG to jeszcze czytałem, że w sofcie często jest niezły bajzel, a późniejsze programowanie silnika też jest kosztowną imprezą. Wiadomo że jak się jeździ tak się ma, ale jestem w trochę innym położeniu bo na dzień dobry rosną mi potencjalne koszty

PG nie ma takich problemów, coś lipnego czytałeś ;)

Cytuj:
ostatecznie trafił mi się zdrowy ADY więc nowsze 2e, silnik z przysłowiową metką "niedozajebania" - zaraz po świętach zacznie się szykowanie do montowania, zostaje ogarniecie hamowania, chłodzenia i kilku brakujących fantów.

Wkładaj - będzie dobrze :) ... przede wszystkim bezawaryjnie



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe