Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
Przejdź do VW Zone | Nawigacja: Strona główna » Vw Zone Forum » Projekty » Projekty » Projekty zakończone
| Strona 15 z 60 [ 894 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 60 Następna |
| Autor | Wiadomość | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| sagano88 | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Nie 06 Wrz, 2009 Posty: 833 Skąd: Strzelno / Poznań Gadu-Gadu: 3230603 Skype: sagano88 Auto: Golf MK1, Jetta 10' |
|
||||||
|
|
|||||||
| truckman | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Czw 18 Lis, 2010 Posty: 1040 Skąd: Poznań Gadu-Gadu: 0 Auto: turla fele |
|
||||||
|
|
|||||||
| Frykas | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Nie 12 Paź, 2008 Posty: 545 Skąd: Łdź Gadu-Gadu: 4700922 Auto: Scirocco TSI++ |
|
||||||
|
|
|||||||
| Kamill92 | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Sob 30 Paź, 2010 Posty: 351 Skąd: Toruń Gadu-Gadu: 0 Auto: [MKIII] |
|
||||||
|
|
|||||||
| truckman | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Czw 18 Lis, 2010 Posty: 1040 Skąd: Poznań Gadu-Gadu: 0 Auto: turla fele |
|
||||||
|
|
|||||||
| Sonic_bartek | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008 Posty: 2867 Skąd: Toruń Gadu-Gadu: 9308111 Auto: JETTA V GLI TFSI |
|
||||||
|
|
|||||||
| kari | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Wto 29 Lip, 2008 Posty: 1589 Skąd: Toruń Gadu-Gadu: 4950188 Auto: VW Garbus 1200 66' |
|
||||||
|
|
|||||||
| sagano88 | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Nie 06 Wrz, 2009 Posty: 833 Skąd: Strzelno / Poznań Gadu-Gadu: 3230603 Skype: sagano88 Auto: Golf MK1, Jetta 10' |
|
||||||
|
|
|||||||
| saVWas | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Nie 03 Sie, 2008 Posty: 1717 Skąd: Remscheid Bydgoszcz Gadu-Gadu: 0 Auto: in progress |
|
||||||
|
|
|||||||
| Sonic_bartek | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008 Posty: 2867 Skąd: Toruń Gadu-Gadu: 9308111 Auto: JETTA V GLI TFSI |
|
||||||
|
|
|||||||
| saVWas | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Nie 03 Sie, 2008 Posty: 1717 Skąd: Remscheid Bydgoszcz Gadu-Gadu: 0 Auto: in progress |
|
||||||
|
|
|||||||
| kari | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Wto 29 Lip, 2008 Posty: 1589 Skąd: Toruń Gadu-Gadu: 4950188 Auto: VW Garbus 1200 66' |
|
||||||
|
|
|||||||
| sagano88 | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Nie 06 Wrz, 2009 Posty: 833 Skąd: Strzelno / Poznań Gadu-Gadu: 3230603 Skype: sagano88 Auto: Golf MK1, Jetta 10' |
|
||||||
|
|
|||||||
| truckman | Temat postu: Re: [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes |
||||||
Rejestracja: Czw 18 Lis, 2010 Posty: 1040 Skąd: Poznań Gadu-Gadu: 0 Auto: turla fele |
|
||||||
|
|
|||||||
Przejdź do VW Zone | Nawigacja: Strona główna » Vw Zone Forum » Projekty » Projekty » Projekty zakończone
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |




No i zupelnie inne podejscie do tematu bierze gore. Poszukanie czegos albo lepszego na starcie, albo takiego, ktory kosztem ceny bedzie oplacalo sie pomalowac. No i psssyt 





![niopp ]:->](./images/smilies/diabel_faja.gif)

(a to mnie np. przekonuje ) 











W gre wchodzilyby tylko 1.8T, albo V5, ale podzielam zdanie saVWasa i w MK4 to sie zwyczajnie nie oplaca. Co innego MK3,2,1 starsze Passki, itp. bo tam roznica jest kolosalna i w progressie i w sensie kosztow i pochlonietego czasu. Wiadomo, ze przy takm zabiegu kasy sie nie liczy i z tym sie zgodze, ale w przypadku MK4 taniej idzie wyrwac cale 2.3 V5, albo 1.8T gdzie unika sie bawienia, a kupuje auto tak jak fabryka wypuscila z dostosowanym kazdym gratem pod dany silnik, gdzie jak wiadomo na motorowni sie nie konczy.












