Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all vw] 1.8 ADL 16v za i przeciw ...?
PostWysłany: Nie 19 Cze, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 17 Lut, 2010
Posty: 44
Skąd: Katowice
Gadu-Gadu: 597114
Auto: Seat Ibiza 1,6
Witajcie,

obecnie pod maską siedzi mi 1,6 ABU ... mam okazje kupić bitą cordobe SX z motorem 1.8 ADL 16V ...
czy ktoś ma doświadczenie z tym silnikiem ? jak wygląda dostępność cześci, awaryjnośc ? silnik nie bedzie podkręcany w żaden sposób, porpostu chciałbym coś mocniejszego ... no i przy okazji pojawia sie pytanie o sam swap czy bedzie to p&p ? z seata do seata - teoretycznie powinno byc to samo ... aczkolwiek chciałbym się upewnić zaciągając u Was języka.

z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi...


prosze zapoznac sie z regulaminem i UZYWAĆ PRZEDROSTKÓW !!
turpik



_________________
Prawde mow tak bezczelnie, zeby nikt Ci nie uwierzyl ,-)

Look at my White Sex Ka at FB
Look at my White Sex Ka at vwzone.pl
Look at my White Sex Ka at driiive.com
Offline
 Profil    597114
 
 Temat postu: Re: 1.8 ADL 16v za i przeciw ...?
PostWysłany: Nie 19 Cze, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
ADL to cos pomiedzy PL/KR a ABF.. Lepszy od K-jetronica bo ma juz sterowanie komputerem a gorszy od ABF bo ma o 21 km mniej.
Tak poza tym to to samo co ABF, wiec nie powinno byc problemu z czesciami


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu: Re: [all vw] 1.8 ADL 16v za i przeciw ...?
PostWysłany: Pon 15 Sie, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
paszkfil napisał(a):
Witajcie,
obecnie pod maską siedzi mi 1,6 ABU ... mam okazje kupić bitą cordobe SX z motorem 1.8 ADL 16V ...
czy ktoś ma doświadczenie z tym silnikiem ? jak wygląda dostępność cześci, awaryjnośc ? silnik nie bedzie podkręcany w żaden sposób, porpostu chciałbym coś mocniejszego ... no i przy okazji pojawia sie pytanie o sam swap czy bedzie to p&p ? z seata do seata - teoretycznie powinno byc to samo ... aczkolwiek chciałbym się upewnić zaciągając u Was języka.

O części i awaryjność się nie martw.
SWAP nie jest P&P, ale jak będziesz dysponował całym autem, to będzie to na zasadzie przekładki z jednego do drugiego (bardzo wygodna opcja) :ok:
W teorii większość SWAPów jest prosta. Życie niestety większość takich operacji odpowiednio weryfikuje :cfaniak:



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe