Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 6 z 11 [ 155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Wto 29 Mar, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Wrz, 2009
Posty: 552
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 7714201
Auto: VW GOLF MK II
zzz
tymczasem dziś przyszła paczuszka :)
Image

edit 30.03.2011
dosyć biadolenia...
stabi z s3 zamontowane wraz z zawieszką z H&R
EVO nie przepuścił okazji wstawienia customowych łączników z .... ]:-> nie lubimy naginać rzeczywistości, wiecie o co chodzi? :<
Image


Offline
 Profil    7714201
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Czw 31 Mar, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 01 Sie, 2006
Posty: 886
Skąd: DDZ
Gadu-Gadu: 6103835
Auto: GTI TDI ARL
z czego łączniki?



_________________
Rothenburg Cultstyle 09'11'13
Świdnica VAG 09'
Nysa VAG 08'09'11'
Pleszew VWigwamy 09'
VAG Event wolfsgruppe... 09'10'11'12'13
VAG meeting Bielawa 10'11'12'13
Worthersee 11'
DUB-IT 13'
Vag Day Żmigrod 13'
Offline
 Profil    6103835
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Pią 01 Kwi, 2011 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
siVWy napisał(a):
z czego łączniki?

z metalu i tworzywa sztucznego ]:->



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Pią 08 Kwi, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Wrz, 2009
Posty: 552
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 7714201
Auto: VW GOLF MK II
dziś walczyłem z zawieszeniem
przód skręcony tyle ile mogłem, na dystansie 20 mm z przodu jak niżej trze strasznie trze, będę w niedalekiej przyszłości kombinował z dystansem 25 mm
z tyłu najpierw była tuleja regulacyjna z nakrętką na której było za wysoko
później wywaliłem ją i było za nisko, ranty oparły się na oponie...
później... wstawiłem tuleję regulacyjną bez nakrętki, jest tak jak na foto ale muszę i tak pomodzić bo przyciera
mam sprężynę inna w domu, trochę grubszą i wyższą, zaadaptujemy ją :) i coś pobawimy się z podkładką od tulei :D
Image

sory za jakość, nie miałem czasu na coś lepszego


Ostatnio edytowany przez pele, Wto 12 Kwi, 2011, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    7714201
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Wto 12 Kwi, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 12 Maj, 2005
Posty: 20
Skąd: Zambrów
Ja jebie ten kolektor to jakiś żart :) Kurde EVO myślałem ze po 5 latach jak pierwszy raz cie poznałem i zobaczyłem, nabrałeś trochę ogłady i wiedzy w zakresie mechaniki itp. ale jak widze ty jesteś i byłeś i chyba będziesz w czarnej dupie ! :) Mechaniką i spawaniem zajmuje sie hobbystycznie od 5 lat (więc mniej więcej jak cie poznałem) ale chłopie bije cie na łeb w w/w zakresie.

Sorry ale nie mogłem sie powstrzymać. Bo jak widze takie drut rzeźby to mnie [-----] strzela.
Za ten kolektor ktoś ci wogole zapłacił ? Ja bym chyba kazał zwracać koszta za stracony czas i za popsucie auta....wynik na GT22 też jest kozak :) Stroisz, mechanikujesz :)
Człowiek orkiestra !!!! buahahahah


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Wto 12 Kwi, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
evolution napisał(a):
siVWy napisał(a):
kolektor jak opisane wyzej spawany migomatem by zrobic dobry przetop scianek a nie zeby wygladaly spawy ladniej ktorych de facto z punktu widzenia mechaniki nie obrabia sie pozniej ze wzgledu na wytrzymalosc


akurat spawy powinno sie obrabiac...
spoina spawalnicza, ktora nie zostaje obrobiona ma wytrzymalosc oklolo 60 procent nizsza niz spoina spawalnicza, ktora zostala oszlifowana...
niby mateerialu wiecej, ale karb, ktory powstaje w wyniku nieoszlifowania spoiny ma taki duzy wplyw na wytrzymalosc spoiny,
dlatego zawsze powinno byc nadspawane z nadmiarem i wyszlifowane do jak najgladszej powierzchni...

dobrze obrobiona spoina ma prawie taka wytrzymalosc jak material, a po odpuszczaniu to juz nie wspominam, bo roznicy po prostu nie ma



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Wto 12 Kwi, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 01 Sie, 2006
Posty: 886
Skąd: DDZ
Gadu-Gadu: 6103835
Auto: GTI TDI ARL
daltego mowie wynik na gt 22 powinien byc w granicach 220ps ;) juz nie chce sie z chłopem kłocic na temat spawow bo nie ma sensu gadasz z d*upa to cie osra , jest najmadrzejszy pracuje w firmie w ktorej spawam i ktos taki bedzie mnie uczyc :] :] :] :]



_________________
Rothenburg Cultstyle 09'11'13
Świdnica VAG 09'
Nysa VAG 08'09'11'
Pleszew VWigwamy 09'
VAG Event wolfsgruppe... 09'10'11'12'13
VAG meeting Bielawa 10'11'12'13
Worthersee 11'
DUB-IT 13'
Vag Day Żmigrod 13'
Offline
 Profil    6103835
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Wto 12 Kwi, 2011 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
aw69 napisał(a):
Ja jebie ten kolektor to jakiś żart :) Kurde EVO

myślałem ze po 5 latach jak pierwszy raz cie poznałem i zobaczyłem,

nabrałeś trochę ogłady i wiedzy w zakresie mechaniki itp. ale jak widze

ty jesteś i byłeś i chyba będziesz w czarnej dupie ! :) Mechaniką i

spawaniem zajmuje sie hobbystycznie od 5 lat (więc mniej więcej jak cie

poznałem) ale chłopie bije cie na łeb w w/w zakresie.

Sorry ale nie mogłem sie powstrzymać. Bo jak widze takie drut rzeźby to

mnie [-----] strzela.
Za ten kolektor ktoś ci wogole zapłacił ? Ja bym chyba kazał zwracać

koszta za stracony czas i za popsucie auta....wynik na GT22 też jest

kozak :) Stroisz, mechanikujesz :)
Człowiek orkiestra !!!! buahahahah


djbros napisał(a):
evolution napisał(a):
siVWy napisał(a):
kolektor jak opisane wyzej spawany migomatem by zrobic dobry przetop

scianek a nie zeby wygladaly spawy ladniej ktorych de facto z punktu

widzenia mechaniki nie obrabia sie pozniej ze wzgledu na

wytrzymalosc


akurat spawy powinno sie obrabiac...
spoina spawalnicza, ktora nie zostaje obrobiona ma wytrzymalosc oklolo

60 procent nizsza niz spoina spawalnicza, ktora zostala oszlifowana...
niby mateerialu wiecej, ale karb, ktory powstaje w wyniku

nieoszlifowania spoiny ma taki duzy wplyw na wytrzymalosc spoiny,
dlatego zawsze powinno byc nadspawane z nadmiarem i wyszlifowane do jak

najgladszej powierzchni...

dobrze obrobiona spoina ma prawie taka wytrzymalosc jak material, a po

odpuszczaniu to juz nie wspominam, bo roznicy po prostu nie ma



siVWy napisał(a):
daltego mowie wynik na gt 22 powinien byc w granicach

220ps ;) juz nie chce sie z chłopem kłocic na temat spawow bo nie ma

sensu gadasz z d*upa to cie osra , jest najmadrzejszy pracuje w firmie

w ktorej spawam i ktos taki bedzie mnie uczyc :] :] :] :]




Ja wiem ze we wrocku... ba w w calej polsce i oby na swiecie jest tylko

jedna firma ktora ma racje bytu i wy ja zaj..ebiscie lubicie lecz jesli

macie sie dawac wyslugiwac pierdo.lac mega glupoty o spawach

wytrzymalosci mocach itd to ja skwituje tak

trzeba miec jaja by publicznie pisac to co powyzej zacytowalem.

mam ochote sie troche popastwic ale na chwile obecna tylko podwaze

troszku referaty o spawach. Jak chcecie sie wykazywac ile ma wyjsc z

danego zestawu dowiedzcie sie dlaczego jest tak a nie inaczej, dlaczego

to auto jedzie tak a nie inaczej i dlaczego czekamy na koniec sezonu co

zreszta zapisane jest kilka stron wczesniej. auto czeka na slupek arl

na koniec sezonu a by nie wydawac zlotowek niepotrzebnie i przebojach z

regenerowana sprezarka 1749vb zlozonej na gratach z awx od razu zostala

wsadzona dmuchawa gt22 z moca ograniczona w trosce o slupek ktory ma

juz troche dosyc a ma przejezdzic bezawaryjnie do konca sezonu.

wracajac do tematow spawania


W czasie spawania w obrębie działania wysokiej temperatury w stali

zachodzą pewne przemiany cieplne, osłabiające jej wytrzymałość.

Połączenie spawane zmniejsza wytrzymałość materiału o następujące

wartości:

wytrzymałość na rozciąganie k'r = 0,8 kr
wytrzymałość na zginanie k'g = 0,9 kr
wytrzymałość na ściskanie k'c = kr
wytrzymałość na ścinanie k't = 0,65 kr

tak wiec jesli material spawany ma grubosc x to grubosc spoiny musi

wyniesc tyle by wytrzymalosc mechaniczna byla identyczna czyli

x spoiny = x materialu /k('r 'g 'c 't).

od razu widac iz spoina musi miec wieksza grubosc niz material

spawany, od razu wyprzedze wasze super zacofane mysli - to co chcecie

tak bardzo oszlifowac w swojej bezgranicznej... przenosi wszystkie sily

w zgodzie z prawami fizyki wbrew temu co pisza niektorzy amatorzy.

W starszych książkach można znaleźć informację o osłabiającym wpływie

spoiny, wówczas do obliczeń wytrzymałościowych używano grubości

obliczeniowej, która jest o 30% mniejsza niż rzeczywista grubość

materiału w miejscu spoiny,
czyli powyzszy wzor wygladal tak

x spoiny = x materialu/0.7k('r 'g 'c 't) .


lub też na końcach dodawano kratery o długości 1 - 1,5 grubości

spoiny, lecz nie uwzględniano ich w obliczeniach ze względu na niepełny

przetop.

Przy nowszych spawarkach i nowych technologiach już nie stosuje się

żadnych poprawek, technologia pozwala na wykonanie spoiny o pełnych

własciwościach już od samego początku spawania.

zeby nie wchodzic dokladnie w referaty spoina w zwiazku z wystepowaniem

wysokiej temperatury powoduje oslabienie polaczen miedzyatomowych i

zniszczenie "wlasciwej" siatki polaczen, dlatego tez by wytrzymalosc

byla na podobnym poziomie spaw jako taki powinien swoja gruboscia

wykraczac poza rozmiar (grubosc) spawanego materialu
pisanie o tym iz szlifowanie spawow poprawia jej wytrzymaloscc jest co

najmniej herezja i tylko ludzie pozbawieni mozgu moga wypisywac takie

herezje.
po zakończeniu spawania nie wolno szlifować spawu tylko lekko

ostukiwać go młotkiem, żeby zlikwidować naprężenia oraz usunac

utleniony material zwany potocznie zuzlem.

kazda konstrukcja techniczna w ktorej spawanie jest technika polaczen

spawy sa zawsze nieobrobione przez scieranie a tylko omlotkowane.

szlifuje sie tylko konstrukcje wizualne w ktorych spaw bylby

nieestetyczny a jego zeszlifowanie nie spowoduje przekroczenia granicy

wytrzymalosci danej konstrukcji( porecze schody itd sa zawsze wykonane

z duzym wspolczynnikiem bezpieczenstwa i to sie szlifuje)

ciekawe czy ktorys z was pokaze mi most dzwig rame pojazdu i inna

konstrukcje nosna w ktorej konstruktor nakazal oszlifowanie spawow.

spawy szlifuje sie tylko celem ponownego przetopu np z powodu wady

materialowej wychwyconej w trakcie kontroli i zawsze spoine wytrzymala

w elementach konstrukcyjnych pozostawia sie nieobrobiona

tak wiec reasumujac w duupie mam to iz wy chcecie widziec ladny

oszlifowany kolektor i pod tym wzgledem okreslac jego sprawnosc. on ma

robic robote co niewatpliwie sie udalo. jestescie ludzmi bez minimalnej

wiedzy by probowac sie wypowiadac na aspekty techniczne i mam nadzieje

ze mala lekcja mechaniki dla spawaczy hobbystow nie pojdzie na marne i

od dzis bedziecie bardziej okielznani w wypisywaniu glupot.

mam tez nadzieje ze nie bede musial znow czasu marnowac na udowadnianie

niewiedzy cytowanej na forum

pozdrowienia



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Wto 12 Kwi, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
buehehehe to ja napisze tylko ze wspolczuje twoim klientom i ludziom ktorzy czytaja to cos napisal i w to uwierza (zapewne przez naskakujacy charakter Twojej wypowiedzi)



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Wto 12 Kwi, 2011 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
djbros
zawsze sie moge podeprzec na dowod swoich slow odpowiednia literatura techniczna jesli wiesz co to jest w ogole. ( jakbys wiedzial juz bys milczal kiijem )



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Śro 13 Kwi, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
no to ja czekam na to podparcie, bo moze i wiesz co to jest literatura techniczna, ale czytac, to na pewno jej nie czytales...



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Śro 13 Kwi, 2011 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
Koniec tej dyskusji chcecie pogadać o spawaniu macie OT!



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Śro 13 Kwi, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 11 Kwi, 2011
Posty: 8
Skąd: Wagrowiec
Gadu-Gadu: 5654156
Tlen: jerry.xd
Auto: Brak
Godny Golfik, ale mi osobiście nie pasują tutaj te fele i ich kolor ;(



_________________
Mam możliwość załatwienia skóry sztucznej/eko-skóry/skaju/dermy gdyby ktoś potrzebował np. na obicie siedzeń. Prawie każdy kolor, cena to tylko 10zł za metr bieżący, czyli 10zł za 1m x 1,40m przy czym inne firmy czy producenci mają taką skórę po 12/13zł. Gdyby ktoś był zainteresowany proszę o kontakt poprzez gadu gadu bądź e-mail czy w "PW".
Offline
 Profil    5654156 jerry.xd
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Śro 13 Kwi, 2011 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
djbros napisał(a):
no to ja czekam na to podparcie, bo moze i wiesz co to jest literatura techniczna, ale czytac, to na pewno jej nie czytales...



kolego, to co wyczyniasz daje mocno do myslenia nad stanem twojego umyslu, najpierw uwazasz ze spawy powinno sie obrabiac potem gdy daje na tyle mocne argumenty by ta teorie podwazyc zaczynasz wymyslac o nieczytaniu literatury technicznej. fakt nieczytaty jak dawno temu mowili w tej kwestii jestes napewno, byc moze tylko z powodu iz nie wiesz co czytac... pomoge, masz kilka waznych pozycji w zyciu konstruktora polaczen spawanych/spawacza:

"obliczeniowa mechanika spawania - E. RANATOWSKI"
"Andrzej Klimpel Spawanie Zgrzewanie i Cięcie Metali"
"Spawanie łukowe w osłonach gazowych według wytycznych krajowych i międzynarodowych. Podręcznik dla spawalników - Leon Mistur"


po przeczytaniu tych pozycji zapewne kazdy czlowiek ktory napisalby to co ty juz chcialby ulec samospaleniu (ze wstydu oczywiscie) aj od ciebie tego nie oczekuje. sukcesem bedzie samo przeczytanie przez ciebie tych pozycji

p.s. zapewniam cie ze literature techniczna czytam i znam doskonale, dlatego tez w dalszym ciagu w powazaniu mam to co pisza hobbysci o obrobce spawow wytrzymalosciowych ktorych sie nie obrabia poza przygotowaniem do ponownego przetopienia.



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI] SMOŁA by PELE GT22 it's here
PostWysłany: Pią 15 Kwi, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Wrz, 2009
Posty: 552
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 7714201
Auto: VW GOLF MK II
dziś się zabrałem za polerkę budy, ogarniałem to ręcznie bez użycia maszynki ]:->
niestety aparat którym robiłem fotki nie jest w stanie oddać faktycznego efektu przed i po całej robocie, nie wziąłem ze sobą lepszego tylko małą kieszonkową cyfrówkę
efekt jest naprawdę konkretny, wcześniej na masce i dachu były "swirle", teraz tego kompletnie nie ma, kolor stał się bardziej głęboki, wg mnie robi robotę cały ten zabieg :) jest praco i czasochłonny ale warto,

do roboty użyłem:

glinka na sam początek aby zebrać z auta cały syf itp.
http://showcarshine.pl/487-valetpro-yel ... ykant.html

pasta polerska, SSR3 tylko przeleciałem bardziej zmatowione elementy, reszta 2,5 2 i 1
http://showcarshine.pl/305-poorboy-s-ss ... fibra.html

aplikowane i polerowane za pomocą TRICOLORA
http://showcarshine.pl/394-monster-shin ... shing.html

po polerce czas na politurę
http://showcarshine.pl/108-poorboy-s-wo ... fibra.html

no i na sam koniec wosk, został mi SONAX więc go zużyłem, wkrótce będę się zaopatrywał w DODO JUICE
http://showcarshine.pl/417-dodo-juice-b ... akier.html

Oczywiście do aplikacji politury i wosku pady gąbkowe a później ręczna jazda mikrofibrą.

Tak to mniej więcej wygląda na fotkach :)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Offline
 Profil    7714201
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 6 z 11 [ 155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe