Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 8 z 15 [ 212 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Śro 16 Mar, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
tak sie podnosi poprzeczke na forum ;)
dla mnie No. 1 bez żadnego ale :ok:


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Śro 16 Mar, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Mar, 2009
Posty: 282
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado
coooo dobre graty gromadzisz...
jaką moc zniesie to sprzęgło?
ten reruktor siły hamowania ustawia sie "recznie"?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Śro 16 Mar, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
AGGROdamiano napisał(a):
jaką moc zniesie to sprzęgło?

każdą :cfaniak: nawet 1000Nm, jest to najmocniejsze sprzęgło jakie oferuje Clutch Masters do skrzyń 02A/02C

AGGROdamiano napisał(a):
ten reruktor siły hamowania ustawia sie "recznie"?

Tak, dźwignią w prosty i wygodny sposób. U mnie będzie za lewarkiem zmiany biegów.



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Czw 17 Mar, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
a to bedzie BiTurbo czy drugie do innego projektu hehe


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Czw 17 Mar, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
turpik napisał(a):
a to bedzie BiTurbo czy drugie do innego projektu hehe

Drugie do VR6. Moje 16v ledwo jedną rozkręci :)



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Czw 17 Mar, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Mar, 2009
Posty: 282
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado
w takim razie nie boisz sie turbo-dziury?
ile planujesz tym dmuchnąć?

czuje ze bedzie bardzo grubo, zresztą juz jest :-D
jak dlamnie to numer 1 na tym forum, niema swiecidełek i dupereli tylko czysty performance :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Czw 17 Mar, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
AGGROdamiano napisał(a):
w takim razie nie boisz sie turbo-dziury?
ile planujesz tym dmuchnąć?

Męskie turbo wymaga męskiej Turbo Dziury. Dmuchanie będzie od 4500rpm :-D
A ile planuję ... tak 1,8bar (Wastegate ma 2bar'owa sprężynę)

AGGROdamiano napisał(a):
czuje ze bedzie bardzo grubo, zresztą juz jest :-D
jak dlamnie to numer 1 na tym forum, niema swiecidełek i dupereli tylko czysty performance :ok:

Jak to nie ma świecidełek :) a BBS RS

Przedostatnia paczka z USA: rolka taśmy Thermo-Tec i "Greddy Profec B Spec 2 Boost Controller"
Image



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Pią 18 Mar, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 28 Lis, 2006
Posty: 3369
Skąd: "Z"dolnyŚląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: variat_vagen
większości performance gratów nie ogarniam, które tu pakujesz ale jestem spokojny o finał bo podejście czysto inżynierskie :ok:



_________________
kupie graty do rekina e23 733i viewtopic.php?f=39&t=61863
viewtopic.php?f=98&t=24949&hilit=bia%C5%82a+strza%C5%82a
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Sob 19 Mar, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 01 Sie, 2006
Posty: 886
Skąd: DDZ
Gadu-Gadu: 6103835
Auto: GTI TDI ARL
wiadome ze dwója bedzie na najwyzszym poziomie, projekt jeden z lepszych w pl :ok:



_________________
Rothenburg Cultstyle 09'11'13
Świdnica VAG 09'
Nysa VAG 08'09'11'
Pleszew VWigwamy 09'
VAG Event wolfsgruppe... 09'10'11'12'13
VAG meeting Bielawa 10'11'12'13
Worthersee 11'
DUB-IT 13'
Vag Day Żmigrod 13'
Offline
 Profil    6103835
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Nie 20 Mar, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
Prace nad kopią żeliwnego, równo-odległościowego kolektora AMS...
Po 2 godz. wydumki:
Image

Po kolejnych 2 godz:
Image

Spawanie ...tak już na poważnie :D
Image

By nie ułatwiać, ustawiłem flanszę pod katem by skrócić kolektor i to nie była moja najlepsza decyzja, ale będzie dobrze :ok:



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Nie 20 Mar, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
do takich rzeczy trzeba miec cierpliwosc i dobra reke do Tiga hehe ale ile sie zaoszczedzilo dzieki takim manewrom :ok: flansza z nierdzewki wycinana na CNC ??


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Nie 20 Mar, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
turpik napisał(a):
do takich rzeczy trzeba miec cierpliwosc i dobra reke do Tiga hehe ale ile sie zaoszczedzilo dzieki takim manewrom :ok: flansza z nierdzewki wycinana na CNC ??

Cierpliwosc - chyba jest :-D
Ręka do TIGa - ma tylko 20 lat praktyki
Flansza do głowicy - 21mm grubości cięta wodą
Flansza T3 będzie miała 15mm



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Pon 21 Mar, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Mar, 2009
Posty: 282
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado
Apsik napisał(a):
Męskie turbo wymaga męskiej Turbo Dziury. Dmuchanie będzie od 4500rpm :-D
A ile planuję ... tak 1,8bar (Wastegate ma 2bar'owa sprężynę)


Oj, zastanowił bym sie dobrze na twoim miejscu,
wiem ze chcesz wyciągnąc z tego dobrych pare set kucy ale krecenie auta na takich obrotach bedzie przyjemne tylko ''do czasu'' :smutny:

To tylko moje zdanie, itak zrobisz jak chcesz... :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Śro 30 Mar, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
AGGROdamiano napisał(a):
Apsik napisał(a):
Męskie turbo wymaga męskiej Turbo Dziury. Dmuchanie będzie od 4500rpm :-D
A ile planuję ... tak 1,8bar (Wastegate ma 2bar'owa sprężynę)

Oj, zastanowił bym sie dobrze na twoim miejscu,
wiem ze chcesz wyciągnąc z tego dobrych pare set kucy ale krecenie auta na takich obrotach bedzie przyjemne tylko ''do czasu'' :smutny:
To tylko moje zdanie, itak zrobisz jak chcesz... :)

To jest GT35R po tuningu, ta turbina nie wstanie szybciej w silniku 4cylindrowym, a auto budowane jest w jednym celu ... 1/4 mili

Kolektor już prawie gotowy...
Image
Po spawaniu trzeba było frezować flansz o 1,9mm, a ma a miał 21mm!!
jeszcze tylko Wastegate i mozna montowac ...

A to zawartość dzisiejszej paczki ... :o
Image



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Czw 31 Mar, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
dolot to chyba jakies 4" :o


Offline
 Profil    8234490
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 8 z 15 [ 212 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe