Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 14 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 40  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 06 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 18 Wrz, 2004
Posty: 17
Skąd: Radzionków Bytom
Witam
Mam golfa II 1.6 gaznik model silnika PN
moze mi ktos powiedziec jak powinien byc ustawiony zaplon na bezynie i na gazie czy ustawienia fabryczne sa odpowiednie do gazu??
bylem u gazownika to mowi ze musza byc ustawienia fabryczne a gdy pojechalem do mechanika to mowi zeby auto lepiej chodzilo na gazie to musi byc inaczej ustawiony zaplon niz fabryka podaje co robic??



_________________
Golf mkII 1.6 bezyna gaznik 5d
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 12 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 18 Wrz, 2004
Posty: 17
Skąd: Radzionków Bytom
:( nikt nie wie jak ma byc zaplon ustawiony na gazie??w 1.6:( tylko nie mowcie ze wszyscy maja 1.8 :<



_________________
Golf mkII 1.6 bezyna gaznik 5d
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 13 Kwi, 2005 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Lip, 2004
Posty: 400
Skąd: Kostrzyn,Barlinek
mam pytanie z 2 miesiace temu zalozylem gazik i zaczely sie male problemy,chodzi o to ze nie raz nie chce mi zapalic na gazie auto,dodam ze jest do mk II 1,8 gaznik
wymienilem juz prawie wszystko ,przewody, swiece ,palec ,przerywacz ,cewke i dalej to sami gazownicy mowia mi ze to dalej moja wina i ze mam za mala iskre,chodz wiem ze to wina ustawienia instalacji bo na benzynie za kazdym razem zapala prosze o jakies podpowiedzi


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 13 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 20 Wrz, 2004
Posty: 46
Skąd: Golfsburg
U mnie jest taki problem:
kiedy odpalam auto pierwszy raz danego dnia, to przy przelaczaniu na gaz, albo silnik zaczyna sie dławic i po jakims czasie dopiero odzyskuje normalne obroty, albo gasnie. Kiedy doslownie po jakichs 10 sekundach odpalam ponownie, to wszystko jest juz idealnie. Teoretycznie wskazania na kompie u gazownikow sa ok. Co to moze byc?
Z gory dziekuje



_________________
Golf GT
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 21 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 28 Sie, 2004
Posty: 2
Mam problem z instalacją LPG w samochodzie a mianowicie gdy ruszam z miejsca i wciskam prawie cały [-----] gazu w podłogę silnik się dusi. Ciekawe dlaczego w serwisie powiedzieli mi że nie należy wciskać od razu całego pedału gazu tylko stopniowo. Dziwne bo nie mogłem zbytnio im w to uwierzyć. Poradzcie mi coś.

Z góry dziękuję. Pozdrowienia.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 21 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 28 Sie, 2004
Posty: 2
Mam problem z instalacją LPG w samochodzie Golf 1.8 GT 90KM a mianowicie gdy ruszam z miejsca i wciskam prawie cały gazu w podłogę silnik się dusi. Ciekawe dlaczego w serwisie powiedzieli mi że nie należy wciskać od razu całego pedału gazu tylko stopniowo. Dziwne bo nie mogłem zbytnio im w to uwierzyć. Poradzcie mi coś.

Z góry dziękuję. Pozdrowienia.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 21 Kwi, 2005 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
Bo maasz instalację z zwężka na dolocie i nie dostaje tyle powietrza ile powinien, przez co się dusi :<



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 21 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 25 Sty, 2005
Posty: 17
Skąd: Małopolska
Martinos napisał(a):
Mam problem z instalacją LPG w samochodzie Golf 1.8 GT 90KM a mianowicie gdy ruszam z miejsca i wciskam prawie cały gazu w podłogę silnik się dusi. Ciekawe dlaczego w serwisie powiedzieli mi że nie należy wciskać od razu całego pedału gazu tylko stopniowo. Dziwne bo nie mogłem zbytnio im w to uwierzyć. Poradzcie mi coś.

Z góry dziękuję. Pozdrowienia.



ja mam to samo.... mi sie dusi i po chwili dopiero wpada na obroty..... a na benzynie jak mu depne to odrazu idzie.....



norbi: "Bo maasz instalację z zwężka na dolocie i nie dostaje tyle powietrza ile powinien, przez co się dusi ... "


<== co mozna z tym zrobic?gdzie ta zwężka jest?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 22 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 22 Kwi, 2005
Posty: 1
Skąd: Katowice/Warszawa
Mam pytanie - czy ktos posiada Golfa 3 z silnikiem VR6?? Bo zastanawiam sie nad kupnem tego auta z tym wlasnie silnikiem tylko wszystko zalezy od ceny instalacji gazowej. Domyslam sie ze bedzie droga ale tak mniej wiecej ile moze kosztowac??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 22 Kwi, 2005 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 768
Skąd: z wersalki :)
Gadu-Gadu: 2726778
Auto: Audi S3 8L
Marian_17 napisał(a):
Martinos napisał(a):
Mam problem z instalacją LPG w samochodzie Golf 1.8 GT 90KM a mianowicie gdy ruszam z miejsca i wciskam prawie cały gazu w podłogę silnik się dusi. Ciekawe dlaczego w serwisie powiedzieli mi że nie należy wciskać od razu całego pedału gazu tylko stopniowo. Dziwne bo nie mogłem zbytnio im w to uwierzyć. Poradzcie mi coś.

Z góry dziękuję. Pozdrowienia.



ja mam to samo.... mi sie dusi i po chwili dopiero wpada na obroty..... a na benzynie jak mu depne to odrazu idzie.....



norbi: "Bo maasz instalację z zwężka na dolocie i nie dostaje tyle powietrza ile powinien, przez co się dusi ... "


<== co mozna z tym zrobic?gdzie ta zwężka jest?

To sa właśnie uroki instalacji LPG z auta sie robi mół przez ta zwężke i nic sie z tym nie da zrobic :[



_________________
AUDIS3
Image
Offline
 Profil    2726778
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 22 Kwi, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 29 Wrz, 2004
Posty: 115
Skąd: Będzin
spychu napisał(a):
Marian_17 napisał(a):
ps:na wierzchu na obudowie filtra powietrza koles mi zrobil taki otwor zamykany klapka... moze powinenem otworzyc ta klapke?

Ja pierdziele, ludzie ale wy robicie patenty, dla mnie to jest partackie założenie instalacji, nieodpowiedniej do danego auta, która na siłe poprzez patenty "młotek-przecinak" jest wpasowywana do samochodu, druga strona medalu, oszczędzanie na instalacjach, dla mnie po tym co napisałeś, zakład w którym zakładałeś LPG to partacze i oszuści, nie potrafiący dobrać odpowiedniej instalacji do danego samochodu, skoro robią jakieś patenty z jakimis "klapkami", no chyba, że powiedzieli, że będzie 200-300zł taniej jeśli nie damy tego czy tamtego, ale zrobimy "klapke" co będzie działało identycznie a ty się na to zgodziłeś. To gratuluje rozwagi :ok: patenty z "klapkami" w obudowie filtra powietrza yupii yupii yupii :$ :$ :$ Proponuje abyś otworzył "klapke" i zrobił jeszcze ze 4 "klapki" powodujące nieszczelności w układzie dolotowym, wtedy twoje auto napewno zacznie jeździć poprawnie bann bann

Norbi wiesz wogóle po co jest zwężka w dolocie ?? :) ;)
Jak sama nazwa wskazuje jest to instalacja podciśnieniowa, i zwężka w dolocie jest potrzebna do "wepchnięcia gazu przez kolektor do silnika", co innego przy sekwencji, gdzie LPG jest podawane prosto do cylindra przez wryskiwacz, w tym wypadku nie ma żadnych zwężek, jednak w podciśnieniowej jest to konieczne, a odnośnie jazdy na LPG, dużo zależy od wyregulowania instalacji, oczywiście, że mozna tak przykręcić instalacje, że auto będzie paliło tyle samo LPG co Pb, ale będzie jeździło jak CC700, jak również auto powiedzmy palące 10-11litrów Pb, będzie paliło 15-16 litrów LPG ale osiągi będą niemalże identyczne jak na Pb.

Moje byłe 3.0 V6 paliło przy spokojnej jeździe ok 13.5 litra Pb, przy butowaniu 15-15.5 litrów Pb, a jak miało ochote (jazda przy czrownym polu obrotka) to brało i 22 litry LPG, ale osiągi mierzone G-Techem, do 100km/h różniły się o 0.3 sekundy na korzyść Pb. Przy spokojnej jeździe paliło max 17-17.5 litra LPG, dużo też zależy od samego gazu.


spychu jak tam czasem czytam twoje wypowiedzi to mnie lamiesz
nie kazdy ma hajs zeby zalozyc instalke za 5tys i chwalic sie ze ma sekwencje
co do tej klapki co cie tak zaciekawila to jest to klapka anty wybuchowa co by ci strzal nie urwal filtra powietrza i czesto sie takie zaklada
wiec wez czasem poprawke na ludzi nie majacych tyle kasy co ty i jedz po nich

pozdro



_________________
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2310
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 22 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 25 Sty, 2005
Posty: 17
Skąd: Małopolska
Cytuj:
spychu jak tam czasem czytam twoje wypowiedzi to mnie lamiesz
nie kazdy ma hajs zeby zalozyc instalke za 5tys i chwalic sie ze ma sekwencje
co do tej klapki co cie tak zaciekawila to jest to klapka anty wybuchowa co by ci strzal nie urwal filtra powietrza i czesto sie takie zaklada
wiec wez czasem poprawke na ludzi nie majacych tyle kasy co ty i jedz po nich

pozdro



Ja tego patentu z klapka nie wymyslilem :| taki poprostu mi zalozyli... popieram Venoma w kwestii tego ze nie kazdy ma hajs na drogie instalki i nie musisz po ludziach jechac ;] ...

pozdro


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 23 Kwi, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 29 Wrz, 2004
Posty: 115
Skąd: Będzin
Marian_17 napisał(a):
Cytuj:
spychu jak tam czasem czytam twoje wypowiedzi to mnie lamiesz
nie kazdy ma hajs zeby zalozyc instalke za 5tys i chwalic sie ze ma sekwencje
co do tej klapki co cie tak zaciekawila to jest to klapka anty wybuchowa co by ci strzal nie urwal filtra powietrza i czesto sie takie zaklada
wiec wez czasem poprawke na ludzi nie majacych tyle kasy co ty i jedz po nich

pozdro



Ja tego patentu z klapka nie wymyslilem :| taki poprostu mi zalozyli... popieram Venoma w kwestii tego ze nie kazdy ma hajs na drogie instalki i nie musisz po ludziach jechac ;] ...

pozdro


kumpel ma to w pasku zalozone i to jest naprawde dobre rozwiazanie wiec nie ma co narzekac ze ma sie klapke. strzal moze sie zdarzyc a to ustrzegnie cie przed naprawa



_________________
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2310
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: pomóżcie w wyborze
PostWysłany: Pon 25 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 23 Kwi, 2005
Posty: 2
witam mam do wyboru trzy opcje inst.Igen.do vw golfa 1,3 na gażniku.elpigaz z reduktorem vega /nigdy o nim nie słyszałem/,brc z red.AT90E oraz emmegas.pomóżcie co wybrać aby chodziło bezproblemowo.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 27 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 25 Sty, 2005
Posty: 17
Skąd: Małopolska
czy po załozeniu instalacji LPG auto jest słabsze jadac na benzynie? bo moje cos osłabneło nawet jak na benzynie jade..... i wolno wpada na obroty.....


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 14 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 40  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe