Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16
PostWysłany: Wto 08 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 6
Gadu-Gadu: 0
Skype: waldemar8276
Auto: VW ILTIS 4x4
Halo, mam silnik 2,0 L ABT V8 i chciałbym założyć głowice z 2,0 L V16 na podwójnych gaźnikach Weber 45. Czy ktoś się orientuje co trzeba przerobić lub dopasować i z jakiego silnika 16V?


Offline
 Profil    waldemar8276
 
 Temat postu: Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16
PostWysłany: Wto 08 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 18 Paź, 2007
Posty: 23
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2 1,3
Z tego co pamiętam z ostatniego postu to kupiłeś kolektor pod silnik 2,0 8v a do 16v on nie pasuje.
Na moje to nie da się podpasować ponieważ uszczelka pod głowice jest inna w obu przypadkach tak więc są inne kanały w bloku i głowicy.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16
PostWysłany: Wto 08 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 6
Gadu-Gadu: 0
Skype: waldemar8276
Auto: VW ILTIS 4x4
Dzieki za info, moje plany się trochę zmieniły, potrzebuje więcej mocy a z silniczkiem 8V tego nie osiągnę. Musze kupić kompletny silnik z całym osprzętem /Weber 45/. Myślałem, ze 16 V nie zmieści się do obudowy ze względu na brak miejsca na gaźniki, bo w 8V są z lewej strony a okazało się ze w 16V są z prawej. Ostatnio zrobiłem kapitalny remont silnika 2,0 L ABT i planowałem założyć Webery ale nie było miejsca na gaźniki Weber 45 i musiałbym w moim samochodzie VW Iltis 4x4 wycinać w błotnikach specjalne miejsce na gaźniki a w silniku 16V nie trzeba tego robić bo gaźniki są z prawej strony. Przez to cale zamieszanie. Z tego powodu zastanawiam się czy nie wystarczy wymiana głowic V8 na V16? Pozdrowienia


Offline
 Profil    waldemar8276
 
 Temat postu: Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16
PostWysłany: Wto 08 Lut, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Lip, 2007
Posty: 2004
Gadu-Gadu: 7066340
Auto: Golf Mk1
jeśli chcesz zmienić głowice na 16v to z tego co się orientuje trzeba zmienić też tłoki na te z 16v


Offline
 Profil    7066340
 
 Temat postu: Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16
PostWysłany: Wto 08 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 18 Paź, 2007
Posty: 23
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2 1,3
Możesz kupić do gaźników krótsze rurki do wlotu powietrza(ang. rampipes) najkrótsze mają 16 mm w standardzie przy gaźnikach weber one mają długość chyba 60 mm.

http://cgi.ebay.pl/WEBER-48-50-DCO-SP-A ... 23077cefd6

Może wtedy wszystko się zmieści :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16
PostWysłany: Wto 08 Lut, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Lip, 2007
Posty: 2004
Gadu-Gadu: 7066340
Auto: Golf Mk1
zawsze tez możesz kupic głowice np: z passata 2.0
gdzie gaźniki zamontujesz z tej samej strony co w 16v
http://allegro.pl/glowica-cylindrow-vw- ... 99285.html


Offline
 Profil    7066340
 
 Temat postu: Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16
PostWysłany: Wto 08 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 18 Paź, 2007
Posty: 23
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2 1,3
kurde a ja kupiłem kolektor do 1,8 a wystarczyło taką głowicę i kolektor do 16v.
To rozwiązanie jest lepsze gaźniki są bardziej widoczne a tak dwa kolektory razem do tego gaźniki nie wygląda to za ciekawie wizualnie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16
PostWysłany: Czw 17 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 18 Paź, 2007
Posty: 23
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2 1,3
ZbiF napisał(a):
zawsze tez możesz kupic głowice np: z passata 2.0
gdzie gaźniki zamontujesz z tej samej strony co w 16v
http://allegro.pl/glowica-cylindrow-vw- ... 99285.html


A w takim razie jak wygląda sprawa z tłokami czy też trzeba je przekładać z silnika passata 2,0?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16
PostWysłany: Czw 24 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 16 Lut, 2010
Posty: 22
Gadu-Gadu: 1127564
Auto: Scirocco II
jaki symbol ma ten silnik ?



_________________
SciroccoII GT2 JH '90 remont w trakcie
-------------------------------------
Offline
 Profil    1127564
 
 Temat postu: Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16
PostWysłany: Czw 24 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 6
Gadu-Gadu: 0
Skype: waldemar8276
Auto: VW ILTIS 4x4
ABT


Offline
 Profil    waldemar8276
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 10 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe