Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Pią 24 Gru, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 24 Sty, 2006
Posty: 1603
Skąd: Gli(vw)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo G40 było...
Witam, chciałem się dowiedzieć jakie są wasze opinie na temat tego silnika. Chciałem zakupić auto z takim motorem ale po przeczytaniu wielu opinii w sieci nabrałem poważnych obaw, które spowodowały, że odechciało mi się tego auta a dokładniej jednostki napędowej....
Podobno większe usterki usunięto w 2 połowie 2006 roku, lecz nadal do częstych awarii zalicza się usterki EGR, turbiny oraz pękające głowice, że nie wspomnę o zjechanych zębach napędu pompy oleju...
Może ktoś z was ma doświadczenie z tym silnikiem, może ktoś pracuje w ASO i chce się podzielić opinią w tym temacie.
Powoli zastanawiam się czy nie warto sięgnąć po starsze auto z silnikiem 1.9 ale czyżby VW skazał wszystkich użytkowników jednostek 2.0 TDI na takie ogromne problemy oraz wydatki?
Czekam na Wasze opinie w tej kwestii



_________________
GrAnAt- G inside: /viewtopic.php?f=112&t=20531
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Pią 24 Gru, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Maj, 2008
Posty: 411
Gadu-Gadu: 0
Auto: Volvo s60 2.4t & Passat B6 BMR DSG
co do zajechanych zebow, to juz nie te czasy, poniewaz zostalo to wymienione na inne rozwiazanie i obecnie jest tam precik taki jak imbus, ktory z szesciokata robi sie w kolko i trzeba go wymieniac co 200 tys km i spojrzec na stan gniazda w ktorym sie go montuje. Byla akcja serwisowa i we wszystkich 2.0 tdi wymieniono juz naped lancuchowy na wlasnie takiego imbusa.

Egr to pikus, kazdy diesel ma z tym problem, zaslepiasz go i po problemie.

Ogolnie, to egr, turbiny, kolo dwumasowe to problemy kazdego nowszego diesla, wiec trzeba to wziazc pod uwage.

Glowice rzeczywiscie pekaly. W silnikach 2.0 tdi 170 koni nie pekaly. Pompowtryski za to padaja, nie mechanicznie, ale elektrycznie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Sob 25 Gru, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
generalnie ruletka , jesli kupujesz np. audi z BLB to raczej nie unikniesz awarii, passaty z pierwszych wypustow tego silnika tez hitem nie są, mniej awaryjne sa poprzeczne BKD.



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Sob 25 Gru, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
wymienialem juz jeden silnik w b7 wlasnie 2.0 tdi blb w ktorym zatarla sie pompa oleju i wiadomo czym to sie konczy jak wlasciciel jeszcze przejechal na tym kilkanascie km. ogolnie silnik porazka bo w tym egzemplarzu padl jeszcze EGR i N75. problem z zebatka na [pompie oleju w silnikach wzdloznych (audi b7, c6) i pekajaca glowica w silnikach poprzeczych (passat b6) byly juz poprawione w 2007r takze auta z tymi silnikami mozna kupowac. znajomemu w mk5 2005r 2,0 tdi przy ponad 200tys padly pompki takze typowe awarie. ja z 2.0tdi polecam albo jednostki od 2007r albo jeszcze te 8V ktore byly zakladane w b5, b6, turanach z poczatku produkcji ktore mialy 136 albo 140 ps i 335Nm


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Sob 25 Gru, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Paź, 2005
Posty: 920
Skąd: PrG
Gadu-Gadu: 0
Auto: wszystkie żony, ale czasem da pojeździć
jeżdże 2.oTDI z końca 2oo6 (bez DPF)- dwumas odzywa się już z rok, ale narazie nie pierdnął do końca
największe problemy to pompki, głowice, dwumas, turbo i DPF


małe OT
ostatnio przyciągneli do mnie Sprintera z 2009 - 46oookm - wyszła korba bokiem
a 2 dni później ściągneli do Gdyni do BMG Sprintera z korbą na wierzchu - 9ookm :ok:
w obu przypadkach rozkręcają się stopy korbowodowe


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Sob 25 Gru, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 07 Gru, 2008
Posty: 10
Skąd: CB
U szefa z pracy touran 140ps - głowica miała mikropęknięcia.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Sob 25 Gru, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
warto poczytac :) http://www.a6klub.pl/a6-c6-20tdi-proble ... t28061.htm



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Sob 25 Gru, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 02 Lut, 2008
Posty: 129
Skąd: okolice łodzi
Gadu-Gadu: 5430641
Auto: mkVI gtd
golf V 2004 rok 2.0 tdi, nowa głowiczka przy 130tys km


Offline
 Profil    5430641
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Sob 25 Gru, 2010 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Śro 16 Lis, 2005
Posty: 696
Gadu-Gadu: 0
Auto: w garażu
VW PASSAT 2007 140KM
-sprzegło się skończyło po 42tyś całe
-za 2tyś to samo części oryginalne
dla serwisu to normalne coooo

sąsiad ma nówkę
-światła się same wyłączają włanczają
-problemy z silnikiem

Moje zdanie zależy jak trafisz jedni jeżdżą i nic inni cały czas stoją po mechanikach

Ostatni dobry passat to był B5FL


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Sob 25 Gru, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 24 Sty, 2006
Posty: 1603
Skąd: Gli(vw)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo G40 było...
"Są 3 sposoby:

1 - Wymiana silnika na taki bez tych wszystkich fabrycznych wad. Wbrew pozorom takie silniki istnieją i jeżdżą sobie np. w Golfie V, VW Turanie, Jettcie, nawet w Caddym. Jest to silnik o oznaczeniu BKD (mogą być też inne ale ten występuje najczęściej). Nie ma on ani wałków wyrównoważających, ani imbusa, ani felernej zębatki z której wycierają się zęby. "

i to:

"Kultura pracy zupełnie inna. Jeśli ktoś chciałby tego doświadczyć to niech postawi swoje 2.0 TDI obok Golfa 5, odpali, wsiądzie do środka, posłucha obu silników - to jest właśnie ta różnica. "

Stąd można wywnioskować, że silniki w golfach V są pozbawione tych wad? Poprawcie mnie jeżeli źle rozumuję...



_________________
GrAnAt- G inside: /viewtopic.php?f=112&t=20531
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Śro 29 Gru, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 11 Sty, 2005
Posty: 368
Skąd: Nidzica
Gadu-Gadu: 4948916
Auto: Sportback
czyli może lepiej kupić 1.9 TDi 105ps i zrobić program będzie ze 140-150ps i dużo mniej awaryjnie niż 2.0



_________________
Audi_Sportback
Offline
 Profil    4948916
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Śro 29 Gru, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
sheriffg
zdecydowanie, jak swego czasu szukałem takiego auta to od razu postawiłem, że musi to być stare sprawdzone 1.9TDI, może trochę mało mocy ale pewne.



_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Śro 29 Gru, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
dlatego moj brat mial passka 1.9 a nie 2.0 :)


1.9 105ps wcale nie jest az takie wolne, z dołu te silniki jadą w miare porownywalnie. Jezdzilismy niedawno b6 2.0 170ps i z dolu wielkiej roznicy nie ma, 2.0 nie puchnie tak szybko na wyzszych obr.



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Śro 29 Gru, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 11 Sty, 2005
Posty: 368
Skąd: Nidzica
Gadu-Gadu: 4948916
Auto: Sportback
CICHY G60 napisał(a):


czytając te forum mam wrażenie że te 2.0 TDi to gorszy syf niż 2.5 tdi :-D i pewnie tak jest

dobry temat teraz to już napewno nie kupie passata 2.0 TDI



_________________
Audi_Sportback
Offline
 Profil    4948916
 
 Temat postu: Re: 2.0 TDI 140PS, 2004 rok- mity i fakty
PostWysłany: Śro 29 Gru, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
mozna kupowac ale auta z pewna historia serwisową albo nowsze roczniki


wiekszosc jest upalana przez krawaciarzy jako sluzbówki i wiadomo jak sa traktowane, wiec awarie się mnożą i opinia sie wyrabia taka nie inna.



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe