Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 3 [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Sob 06 Lis, 2010 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
ta tyle ze jego dwumas jest tylko minimalnie mocniejszy( jakos 2 razy:P ) i przy 2000 rpm przenosi drgania jak w 1,9 przy 2500, taka subtelna roznica



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Sob 06 Lis, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1951
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
Mimo wszystko bardziej bym sie zgodził z wypowiedzią Lakier-a.


Ostatnio edytowany przez Rumak, Sob 06 Lis, 2010, edytowano w sumie 1 raz


_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Sob 06 Lis, 2010 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
Lakier napisał(a):
tylko daj sobie spokoj ze sluchaniem tych napalencow co kaza Ci zmieniac biegi przy 4,5 tys obrotow, bo zaoszczedzona dwumase wydasz w 3 miesiace na paliwo. W dieslu poprostu staraj sie nie schodzic ponizej 1800 obrotow na wyzszych biegach. DSG zmienia mi biegi przy oszczednej jezdzie przy 2300 obrotow i przez 180 tys km passat jeszcze dwumasy nie mial wymienianej

a te twoje madre dsg przy ilu ci zmienia biegi jak przyspieszasz??? bo mi nie wcisniesz ze przy 2300 a te obroty z zasady sie kloca z twoja wypowiedzia. chcialbym tez wiedziec jak jedziesz na 4 biegu z obrotami 1800 i gwaltownie wcisniesz gaz to co sie dzieje??? auto przyspiesza jak probuje tu przeforsowac styl jazdy ze 2 uzytkownikow czy najpierw redukuje i przyspiesza okolicami 3 krpm jak mowi 2 innych??? ponadto pisze o minimum 3500 rpm i maks 4500 wiec nie wycinaj slowek..
lukasz5oo napisał(a):
Mimo wszystko bardziej bym sie zgodził z wypowiedzi Lakier-a.

a ja poczekam na odpowiedz lakier'a bo to bedzie ciekawe...



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Sob 06 Lis, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 15 Lut, 2008
Posty: 119
Skąd: Zabrze
Poczytałem teraz jeszcze informacje w instrukcji obsługi audi a6 c5. Otóż na 253 stronie niemieccy inzynierowie napisali ze: " na 1 biegu ruszać tylko na długość samochodu. Przy 2 tys obrotów przełączać odpowiednio na wyższy bieg" Czyżby zrobili to celowo? Powiem szczerze to mam dylemat co do tych obrotów bo jak kolega Lukasz mowi wraz ze wzrostem obrotów rosnie spalanie a co za tym idzie teoria ekonomicznego diesla mija się z celem.Jeśli jednak za małe obroty maja powodować uszkodzenie dwumasu to nie wiem czy nie lepiej wiecej zapłacić za ropę niz wydac kilka tys na sprzęgło. Co do kąta zapłonu to był on ustawioany w Vcds i nie wiem na ile dobrze pamietam wynosił on chyba 7 stopni. Jeszczse co do diagnozy to za 150 zł ktos może mi jedynie podpiąć auto do komputera, zobaczyc poduszki silnika i skrzyni i nic wiecej a jak sami mówicie jedynie sciagniecie skrzyni może jednoznacznie to zdiagnozować.


Ostatnio edytowany przez konkas1987, Sob 06 Lis, 2010, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Sob 06 Lis, 2010 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
z diagnoza sie mylisz bo diagnoza nie jest jednoznaczna z komputerem podpietym do auta, a dwumase idzie zdiagnozowac bez demontazu skrzyni



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Sob 06 Lis, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 15 Lut, 2008
Posty: 119
Skąd: Zabrze
evolution napisał(a):
z diagnoza sie mylisz bo diagnoza nie jest jednoznaczna z komputerem podpietym do auta, a dwumase idzie zdiagnozowac bez demontazu skrzyni


Ok nie znam sie moze jakos wybitnie dobrze bo szkoły samochodowej nie skonczyłem.Lecze bardziej ludzi niz auta.Szkoda ze nie mieszkam blizej bo w takim razie bym sie z Tobą umówił na sprawdzenie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Sob 06 Lis, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Maj, 2008
Posty: 411
Gadu-Gadu: 0
Auto: Volvo s60 2.4t & Passat B6 BMR DSG
evolution napisał(a):
a te twoje madre dsg przy ilu ci zmienia biegi jak przyspieszasz??? bo mi nie wcisniesz ze przy 2300 a te obroty z zasady sie kloca z twoja wypowiedzia.


Potwierdzam te słowa z cała stanowczoscią, że przy przyspieszaniu zmienia biegi przy 2300 obrotów. Bo przyspieszanie to nabieranie predkosci, nie wazne w jakim tempie. Jezeli wcisniesz do oporu to wiadomo, ze kreci go do 4500 obrotow, no ale po co mam miec caly czas pedal w podlodze?

Ja jeżdze normalnie, nie potrzebuje, caly czas czuc pelnej mocy silnika, wiec nie przyspieszam w stylu non stop gaz na maksa, przeszkoda -> hamulec, przeszkoda ominieta -> gaz na maksa.

Więc nie ma najmniejszego sensu kręcić silnika do 3500 obrotów!

evolution napisał(a):
chcialbym tez wiedziec jak jedziesz na 4 biegu z obrotami 1800 i gwaltownie wcisniesz gaz to co sie dzieje??? auto przyspiesza jak probuje tu przeforsowac styl jazdy ze 2 uzytkownikow czy najpierw redukuje i przyspiesza okolicami 3 krpm jak mowi 2 innych??? ponadto pisze o minimum 3500 rpm i maks 4500 wiec nie wycinaj slowek..



Czy cały czas musisz gwałtownie przyspieszac? Przeciez delikatnie nacisniesz gaz na 4 biegu przy 1800 obrotów, to dsg nie zredukuje biegu tylko go zostawi i samochód będzie bardzo powoli nabierał predkosci, no chyba, ze bedzie pod gorke, to wtedy trudno nacisnac gaz tak deliktnie, aby nie zredukowal biegu. Wiadomo, ze ktos kto chce w takim momencie szybko nabrac predkosci i nie zmieni biegu na nizszy to niszczy dwumase. Tylko, że jest mowa o normalnej jezdzie, a nie o ciaglym wciskaniu gazu w podloge.

Moim zdaniem, jezeli ktos delikatnie nabiera predkosci to mozna zmieniac biegi przy 2200 obrotow. Jezeli ktos chce wyprzedzac to oczywiste jest to, ze trzeba zredukowac bieg.

Jezeli Twoj sasiad jest taki oporny do machania raczka, to namow go na automat i po sprawie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Nie 07 Lis, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 30 Lip, 2008
Posty: 1140
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 3366290
Auto: Audi A3 8l
to jak już jesteśmy na takim etapie , chętnie dowiem sie jak sprzwdzić czy dwumas ma dośc : )



_________________
Tuningowisko '09 , Speed Zone Party '09 , Tuning De Luxe '09
Rothenburg '10 , Bielawa Vag Meeting '10 ,Vag Event '10
Rothenburg '11 , Bielawa Vag Meeting '11 ,Nysa '11
Offline
 Profil    3366290
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Nie 07 Lis, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1951
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
U ojca konczacy dwumas miał np taki obia, gdy jadac autem wciskało sie gaz jakie trzy czwarte i gwałto w auciewnie odpuszczało to było można odczuc dosc silne szarpniecie .



_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Nie 07 Lis, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 30 Lip, 2008
Posty: 1140
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 3366290
Auto: Audi A3 8l
no ja niestety mam podobne objawy , do tego jadąc na jakimś biegu , puszczając gaz słyszę gwizdanie z okolic skrzyni , aż do zrzucenia na luz , czy to też objawy ? ;)



_________________
Tuningowisko '09 , Speed Zone Party '09 , Tuning De Luxe '09
Rothenburg '10 , Bielawa Vag Meeting '10 ,Vag Event '10
Rothenburg '11 , Bielawa Vag Meeting '11 ,Nysa '11
Offline
 Profil    3366290
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Nie 07 Lis, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1951
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
dzienciol no u mnie jest tak że gdy np hamuje silnikiem też delikatnie słychac odgłos ze skrzyni ale zero szarpniecia. A jesli chodzi o ten odgłos to zależy od biegu na jakim w danej chwili jade.



_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Nie 07 Lis, 2010 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
Lakier napisał(a):
evolution napisał(a):
a te twoje madre dsg przy ilu ci zmienia biegi jak przyspieszasz??? bo mi nie wcisniesz ze przy 2300 a te obroty z zasady sie kloca z twoja wypowiedzia.


Potwierdzam te słowa z cała stanowczoscią, że przy przyspieszaniu zmienia biegi przy 2300 obrotów. Bo przyspieszanie to nabieranie predkosci, nie wazne w jakim tempie. Jezeli wcisniesz do oporu to wiadomo, ze kreci go do 4500 obrotow, no ale po co mam miec caly czas pedal w podlodze?

Ja jeżdze normalnie, nie potrzebuje, caly czas czuc pelnej mocy silnika, wiec nie przyspieszam w stylu non stop gaz na maksa, przeszkoda -> hamulec, przeszkoda ominieta -> gaz na maksa.

Więc nie ma najmniejszego sensu kręcić silnika do 3500 obrotów!

evolution napisał(a):
chcialbym tez wiedziec jak jedziesz na 4 biegu z obrotami 1800 i gwaltownie wcisniesz gaz to co sie dzieje??? auto przyspiesza jak probuje tu przeforsowac styl jazdy ze 2 uzytkownikow czy najpierw redukuje i przyspiesza okolicami 3 krpm jak mowi 2 innych??? ponadto pisze o minimum 3500 rpm i maks 4500 wiec nie wycinaj slowek..



Czy cały czas musisz gwałtownie przyspieszac? Przeciez delikatnie nacisniesz gaz na 4 biegu przy 1800 obrotów, to dsg nie zredukuje biegu tylko go zostawi i samochód będzie bardzo powoli nabierał predkosci, no chyba, ze bedzie pod gorke, to wtedy trudno nacisnac gaz tak deliktnie, aby nie zredukowal biegu. Wiadomo, ze ktos kto chce w takim momencie szybko nabrac predkosci i nie zmieni biegu na nizszy to niszczy dwumase. Tylko, że jest mowa o normalnej jezdzie, a nie o ciaglym wciskaniu gazu w podloge.

Moim zdaniem, jezeli ktos delikatnie nabiera predkosci to mozna zmieniac biegi przy 2200 obrotow. Jezeli ktos chce wyprzedzac to oczywiste jest to, ze trzeba zredukowac bieg.

Jezeli Twoj sasiad jest taki oporny do machania raczka, to namow go na automat i po sprawie.


ok i o ta odpowiedz mi chodzilo. kolega konkas1987 pisze o objawach ktore wystapic moga tylko podczas gwaltownego przyspieszania, jakby jezdzil jak ty by dsg nie zredukowal biegu calego tego tematu by nie bylo.. jak widac kolega konkas jezdzic nie umie, za ciebie jezdzi dsg, on musi zaczac inaczej krecic silnik,( albo jak ty a lbo po mojemu) ty kupic ekonomiczniejsze auto :) zartowalem,
aczkolwiek przydaloby sie od czasu do czasu przegonic pajaki z wydechu u ciebie:)



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Nie 07 Lis, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 30 Lip, 2008
Posty: 1140
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 3366290
Auto: Audi A3 8l
w takim razie jak najlepiej jeździć takim dieslem żeby dwumas nie dostawał po dupie ?



_________________
Tuningowisko '09 , Speed Zone Party '09 , Tuning De Luxe '09
Rothenburg '10 , Bielawa Vag Meeting '10 ,Vag Event '10
Rothenburg '11 , Bielawa Vag Meeting '11 ,Nysa '11
Offline
 Profil    3366290
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Nie 07 Lis, 2010 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
chcesz przyspieszac lub obciazac silnik to obrotami krecac do 3500 min, jedziesz stala predkoscia bez bciazenia nie mniej niz 1800



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [audi a6 c5] 1.9 tdi ajm pompowtryski
PostWysłany: Nie 07 Lis, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 30 Lip, 2008
Posty: 1140
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 3366290
Auto: Audi A3 8l
czyli w mieście najlepiej nie schodzić poniżej 1800 , a jak sie chce przyśpieszyć na wysokim biegu to nie katować tylko redukcja i ogień , nie jak w benzynie : D


Edit.
A właśnie jak to jest , zawsze myślałem że dieslem nie można zbytnio deptać , trzeba nauczyć zmieniać się szybko biegi , nie przeciągać na nich itp. jak to jest że dwumas tak bardzo nie lubi takiej jazdy ? Na czym to polega



_________________
Tuningowisko '09 , Speed Zone Party '09 , Tuning De Luxe '09
Rothenburg '10 , Bielawa Vag Meeting '10 ,Vag Event '10
Rothenburg '11 , Bielawa Vag Meeting '11 ,Nysa '11
Offline
 Profil    3366290
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 3 [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe