Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk4] Wskaźnik temperatury 1,4 2001
PostWysłany: Nie 12 Wrz, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 11 Wrz, 2010
Posty: 1
Gadu-Gadu: 0
Auto: volkswagen
Wskaźnik temperatury nie wskazuje temperatury mimo nagrzanego silnika. Czy to może być czujnik temperatury? Jak to sprawdzić i gdzie się on znajduję. Z góry dziękuję za wszelkie rady.

ledwat


przed napisaniem pierwszego posta wypadaloby zapoznać sie z regulaminem !!
UŻYWAMY PRZEDROSTKÓW !!
turpik


Ostatnio edytowany przez turpik, Nie 12 Wrz, 2010, edytowano w sumie 1 raz
Reason: brak przedrostka


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wskaźnik temperatury GolfIV 1,4 benzyna, 2001
PostWysłany: Nie 12 Wrz, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 495
Skąd: Środa VWlkp.
Gadu-Gadu: 4985237
Auto: 3BG AVF+
Od czujnika zacznij diagnostykę, kostka czteropinowa.


Offline
 Profil    4985237
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Wskaźnik temperatury 1,4 2001
PostWysłany: Nie 12 Wrz, 2010 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Sob 12 Lip, 2008
Posty: 211
Skąd: Toruń
ale najpierw sprawdź czy Ci się coś z kostką lub instalacją nie stało

"termostat oraz G2/G62
niniejsza procedura ma na celu określenie źródła niemożności uzyskania przez silnik temperatury roboczej.
w razie wymiany termostatu zaleca się zakup oryginału w ASO.
w razie wymiany czujnika G2/G62 zaleca się zakup oryginału w ASO.
czujniki związane z badaniem termostatu:
G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU;
G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej.

do przeprowadzenia niniejszej diagnostyki konieczne jest dokonanie pomiarów w grupach:
01-Engine: 007;
17-Instruments: 003.
pomiar dokonywany będzie dwuetapowo - na zupełnie zimnym silniku oraz na w pełni rozgrzanej jednostce napędowej.

1. pomiar na zimnym silnku*.
*najlepiej jest dokonać pomiar rano przed rozruchem silnika.

a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury paliwa, powietrza oraz płynu chłodzącego [G62] powinny być zbliżone do siebie.
jeżeli temp. płynu chłodzącego odbiega od dwóch pozostałych - możliwe uszkodzenie czujnika G62.
temperatury należy zanotować.

b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - poznamy odczyt z czujnika G2.
wartość powinna być zbliżona do wartości z punktu 1a.
jeżeli jest różna przy założeniu, że temperatury z pkt. 1a są zbliżone do siebie - możliwe uszkodzenie czujnika G2.



2. pomiar na w pełni rozgrzanym silniku.

a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury płynu chłodzącego [G62] - zazwyczaj poz. 4.
temperaturę należy zanotować.

b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - sprawdzamy odczyt z G2 - powinien być niemal identyczny jak ten z pkt. 2a.

jeżeli odczyt z G2 i G62 jest jednakowy - uszkodzeniu uległ termostat.
jeżeli odczyt z G2 i G62 różni się - uszkodzeniu uległ jeden z tych czujników [zazwyczaj G2 i G62 są połączone ze sobą].


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe