Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 59 z 175 [ 2611 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 175  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Śro 17 Mar, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 04 Lis, 2004
Posty: 853
Skąd: Koszalin
Gadu-Gadu: 4208827
Auto: bora......
Bedziesz musial jakies barierki rozstawic dookola auta na zlocie bo bedzie cale wypalcowane :-D



_________________
Nord-Vag.pl
Vw Bora Variant Air
Offline
 Profil    4208827
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Śro 17 Mar, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Wto 21 Kwi, 2009
Posty: 911
Skąd: Miłoradz
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi A3 8L
Grzeniu napisał(a):
mychavr6 napisał(a):
golf2newb napisał(a):
Wuja ty na zlocie jezeli sie pojawisz swoim CUDEM to nie bedziesz mial czasu piwo wypic :D :D :D Pozdro!

Myślę ze za 4 tyg pojawię się Nowym Stawie na rozpoczęciu sezonu :-D więc będzie okazja by napić się piwa :$
Co prawda pewnie bez szuszarki pod maską i bez muzy w bagażniku ale chcę tam pojechać ;)


a nie martwisz sie troche o droge do nowego stawu?? bo kawalek przez wisle za tczewem to jest masakra jakas ałaa


Dokładnie mycha "kocie łby" za Tczewem przed mostem bałdowskim radze omijać z daleka, tam nawet na balonach w środku auta łupie :D takie się koleiny porobiły... Lepiej jak objedziesz przez Gdańsk "siódemką" i z Nowego Dworu Gdańskiego do NS już luzik. Jak będziesz w NS to rewelacja.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Śro 17 Mar, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 01 Lip, 2009
Posty: 225
Skąd: pruszcz gdanski
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk3 cabrio
no to trzeba bedzie odwiedzic NS ;) i dokladnie tak jak ktos wczesniej napisal. wal przez pruszcz gd kierunek na przejazdowo bo tamtedy najmniejsze dziury. dostaniesz sie na siudemke i tam juz z gorki :ok:



_________________
MÓJ MKIII CABRIO viewtopic.php?f=98&t=47501&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Śro 17 Mar, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lut, 2005
Posty: 437
Skąd: GDYNIA
Gadu-Gadu: 4912787
Auto: boratus i mk1 cabrio (koszyk)
No to będę go widział yupii Jaki Tczew Leetveen zabierze go przez 3-city i razem wystartujemy krajową 7 spod makro w Gdańsku :-D



_________________
__________________________________
Volkswagen Klub Polska #822#
Offline
 Profil    4912787
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Śro 17 Mar, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 12 Lip, 2005
Posty: 154
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: MKIII GTI US Edition, MKI caddy (w budowie)
No Bytów jak wybiera się na Nowy Staw to koniecznie musicie jechać w kolumnie z 3miasta ;)

wracając do tematu słoneczników to tak wyglądają moje, prawdopodobnie z MKIV cabrio numer zaczyna się od 1H więc napewno MKIII...

Image



_________________
Moje MKIII US G T I Edition=> viewtopic.php?t=33810
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Śro 17 Mar, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Wrz, 2009
Posty: 513
Skąd: BYTÓW
Gadu-Gadu: 6237344
Auto: VW CORRADO 3.1 ABT+ SCHRICK
+SUPERHARGER VORTECH V1



SEAT IBIZA 3.0 VR6 TURBO 4 MOTION

ISUZU TROPER 2.6 OFF ROAD
Domin_VW napisał(a):
No Bytów jak wybiera się na Nowy Staw to koniecznie musicie jechać w kolumnie z 3miasta ;)



spoko spoko ale pod warunkiem ze jadę na samym przodzie kolumny co bym kamieniami nie obrywał niee

a tak na poważnie to jeszcze się zgadamy :ok:
o tych zasłonach z cabrio tez myślałem ale niestety mają delikatnie inny kształt

Pomału pomału ale do przodu ]:->
Dzisiaj osłona katalizatora została wyczyszczona, okazało się że jest wykonana z nierdzewki :-D jeszcze jutro mały poler i będzie wyglądała lepiej niż nowa :P Kat na razie zostaje na swoim miejscu ,zostanie tylko przebudowany wylot na większy a dokładnie 2.5" Przepustnica też dostała swoje 5 min została delikatnie rozwiercona i wypolerowana.Jutro jeszcze trafi na szkiełkowanie z zewnątrz w celu odświeżenia .Kolektor ssący i chłodniczka oleju wróciły z szkiełkowania :) odzyskały naturalna barwę. Dodatkowo jutro ruszą prace nad kolektorem ssącym a dokładnie kanały ssące zostaną rozwiercone i wypolerowane.Trzeba będzie także powiększyć wszystkie uszczelki ssące jaki i wydechowe.Głowica jest cała rozwiercona i czeka na ostatnią fazę szlifowania (NIESTETY W NASZYM WIELKIM MIEŚCIE NIE MOŻNA DOSTAĆ ŚCIERNIC LISTKOWO-TRZPIENIOWYCH POWYŻEJ 200 :ała: )więc czekam na paczkę od listonosza ;)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image



_________________
----------------------------
MTT-BYTÓW
********************************************
ISUZU TROOPER OFF ROAD
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
http://www.facebook.com/monsterzTT
_____________________________________________________________________________________
MY RED CORRADO 3.1 -VR6+SUPERCHARGER VORTECH V1
Offline
 Profil    6237344
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Czw 18 Mar, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
mychavr6 napisał(a):
NIESTETY W NASZYM WIELKIM MIEŚCIE NIE MOŻNA DOSTAĆ ŚCIERNIC LISTKOWO-TRZPIENIOWYCH POWYŻEJ 200 :ała: )


Kanały ssace zgodnie ze "sztuką" najlepiej zostawic po obrobce sciernicą o gradacji 80', z kolei kanały wydechowe moga byc bardziej gładkie ale i tak sciernicami o drobniejszej gradacji niz 200 nie ma sensu robic ani polerowac kanałow bo nic to nie daje i po chwili pracy silnika kanały i tak sa w nagarze - przetestowane na pewniej oplowskiej glowicy hehe :ała:


Prowadnice zaworowe skracasz aby calkowicie nie wnikaly do kanału czy tylko ostrzysz ?



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Czw 18 Mar, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Wrz, 2009
Posty: 513
Skąd: BYTÓW
Gadu-Gadu: 6237344
Auto: VW CORRADO 3.1 ABT+ SCHRICK
+SUPERHARGER VORTECH V1



SEAT IBIZA 3.0 VR6 TURBO 4 MOTION

ISUZU TROPER 2.6 OFF ROAD
CICHY G60

Po 80 są za duże rysy :( trzeba zastosować coś koło 200

Co do prowadnic to je skracam + zawory będą lekko obrobione :$



_________________
----------------------------
MTT-BYTÓW
********************************************
ISUZU TROOPER OFF ROAD
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
http://www.facebook.com/monsterzTT
_____________________________________________________________________________________
MY RED CORRADO 3.1 -VR6+SUPERCHARGER VORTECH V1
Offline
 Profil    6237344
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Czw 18 Mar, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Mycha w kanałach ssacych rysy są wskazane ! Taki jeden magik co sie nazywa Guy Croft robił badania przepływów na maszynie zwanej Flow Bench i wyniki sa takie ze najlepiej działa tak jak opisałem wyżej, tym bardziej ze na zbyt gładkim kanale w głowicy paliwo moze sie niepotrzebnie "skraplac" - bylo to opisywane kiedyś w Classicauto :)


Prowadnice w kanałach wydechowych nie wiem czy warto skracac tak jak w ssacych - moze lepiej tylko naostrzyc /\ bo one tez odprowadzaja czesc ciepla z zaworow. Ale to tylko takie moje przemyslenia hehe



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Czw 18 Mar, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Lis, 2007
Posty: 91
Skąd: bielawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat b5 variant
CICHY G60 napisał(a):
Mycha w kanałach ssacych rysy są wskazane ! Taki jeden magik co sie nazywa Guy Croft robił badania przepływów na maszynie zwanej Flow Bench i wyniki sa takie ze najlepiej działa tak jak opisałem wyżej, tym bardziej ze na zbyt gładkim kanale w głowicy paliwo moze sie niepotrzebnie "skraplac" - bylo to opisywane kiedyś w Classicauto :)


Prowadnice w kanałach wydechowych nie wiem czy warto skracac tak jak w ssacych - moze lepiej tylko naostrzyc /\ bo one tez odprowadzaja czesc ciepla z zaworow. Ale to tylko takie moje przemyslenia hehe

Dokładnie . Czekałem aż ktoś kumaty to napisze bo było by że jakieś herezje głoszę :D .Kanały ssące muszą mieć rysy inaczej na gładkiej powierzchni paliwo sie skrapla . Najbardziej jest to odczuwalne na gaźnikowcach . Mniej jednak również ważne jest jak mają być ''porysowane'' kanały - wzdłuż czy w poprzek światła kanału ;) :-D . Prowadnice zaworów wydechowych też pozostawiłbym bez ingerencji (zawsze trochę lepiej gubić będą temperaturę). Kanały powiększaliście głębiej za pomocą wiertarki i wałka giętkiego ? Pamiętajcie żeby zgrac poszczególne powierzchnie przylegania na dolocie aby nie było niepotrzebnych progów . Ładnie działacie z tym silniczkiem :ok: .



_________________
viewtopic.php?f=98&t=59076&hilit=passat+kacza - zapraszam -
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Czw 18 Mar, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Wrz, 2009
Posty: 513
Skąd: BYTÓW
Gadu-Gadu: 6237344
Auto: VW CORRADO 3.1 ABT+ SCHRICK
+SUPERHARGER VORTECH V1



SEAT IBIZA 3.0 VR6 TURBO 4 MOTION

ISUZU TROPER 2.6 OFF ROAD
Spoko spoko wszystko się zgadza co piszecie, tylko że na temat pewnych rzeczy opinie są podzielone i nie do końca jasne. jedni ostrzą prowadnice inni ucinają wiadomo że wszystko ma swoje + i - .Z kanałami jest podobnie.W swoim 15letnim doświadczeniu w tej branży miałem okazję zobaczyć kilka głowic obrobionych przez firmę np. jak i seryjne np.od bmw-m ,alpine czy różnych innych marek więc wiem o co chodzi i jak to zrobić .Kanały wydechowe idą pod papier 220 a ssące pod 180 co nie znaczy że nie będą miały rys



_________________
----------------------------
MTT-BYTÓW
********************************************
ISUZU TROOPER OFF ROAD
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
http://www.facebook.com/monsterzTT
_____________________________________________________________________________________
MY RED CORRADO 3.1 -VR6+SUPERCHARGER VORTECH V1
Offline
 Profil    6237344
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Czw 18 Mar, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 11 Maj, 2006
Posty: 233
Skąd: Bytów
zapomniałem dzisiaj zapytać, będziesz jechał na hamownie sprawdzić moc przed założeniem turba?



_________________
viewtopic.php?f=98&t=42858&p=480935#p480935
moje mk5 GTI
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Pią 19 Mar, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Wrz, 2009
Posty: 513
Skąd: BYTÓW
Gadu-Gadu: 6237344
Auto: VW CORRADO 3.1 ABT+ SCHRICK
+SUPERHARGER VORTECH V1



SEAT IBIZA 3.0 VR6 TURBO 4 MOTION

ISUZU TROPER 2.6 OFF ROAD
ogor napisał(a):
zapomniałem dzisiaj zapytać, będziesz jechał na hamownie sprawdzić moc przed założeniem turba?

Tak na pewno moc zostanie zmierzona przed założeniem suszarki ;) wtedy się okaże czy wato było poświęcić te kilka dni nad obrabianiu głowicy :$ Dodam ze dzisiaj dotarła przesyłka ze ściernicami i 5 z 12 kanałów już jest obrobiona na gotowo :-D



_________________
----------------------------
MTT-BYTÓW
********************************************
ISUZU TROOPER OFF ROAD
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
http://www.facebook.com/monsterzTT
_____________________________________________________________________________________
MY RED CORRADO 3.1 -VR6+SUPERCHARGER VORTECH V1
Offline
 Profil    6237344
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Pią 19 Mar, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 298
Skąd: Świdnica
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat B4 2.8 VR6
Tą przepustnicę to tak zostawiacie ??
Nie usuwacie tego podgrzewania ??
To jest zbędne i tylko szpeci całą przepustnicę, niby drobiazg ale razi.
Pozdro



_________________
Passat VR6
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 2.9] VR6.project
PostWysłany: Sob 20 Mar, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Wrz, 2009
Posty: 513
Skąd: BYTÓW
Gadu-Gadu: 6237344
Auto: VW CORRADO 3.1 ABT+ SCHRICK
+SUPERHARGER VORTECH V1



SEAT IBIZA 3.0 VR6 TURBO 4 MOTION

ISUZU TROPER 2.6 OFF ROAD
Luqaswagen napisał(a):
Tą przepustnicę to tak zostawiacie ??
Nie usuwacie tego podgrzewania ??
To jest zbędne i tylko szpeci całą przepustnicę, niby drobiazg ale razi.
Pozdro


Na tym etapie podgrzewanie przepustnicy na razie zostaje.W przyszłości zostanie na pewno usunięte ;)

Dzisiaj dotarła kolejna dostawa pierdułek z serwisu

Image

Image



_________________
----------------------------
MTT-BYTÓW
********************************************
ISUZU TROOPER OFF ROAD
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
http://www.facebook.com/monsterzTT
_____________________________________________________________________________________
MY RED CORRADO 3.1 -VR6+SUPERCHARGER VORTECH V1
Offline
 Profil    6237344
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 59 z 175 [ 2611 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 175  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 8 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe