Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 25 z 67 [ 1005 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 67  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Nie 17 Sty, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 16 Gru, 2005
Posty: 28
Skąd: Bielsko-Baiła/AirLandia
Gadu-Gadu: 0
Auto: GArbus
vw_golf3 napisał(a):

jeśli chodzi o przód siadł ok 2 cm niżej, niżej nie dało rady gdyż musieli by ciąć wahacze żeby móc niżej zejść
przód jeszcze troszkę niżej zejdzie jak ustawię zbieżność i kąty, myślę że jeszcze ok. 1cm niżej



Jak na aira to lekki nie dosyt może być z tym przodem, sa 4 opcje które mogą przeszkadzac w glebie ale napewno nie wachacz......
rozwiązanie zagadki zostaje dla Ciebie albo dla wykonawców.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Nie 17 Sty, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2007
Posty: 493
Skąd: Mińsk Mazowiecki
herflik

ja napisałem to co mi powiedzieli
poza tym opona już obciera o plastikowe nadkole pod spodem więc niżej już nie da rady, gdyby felga była węższa to opadłby niżej


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Pon 18 Sty, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 19 Wrz, 2007
Posty: 123
Skąd: Poznań
Gadu-Gadu: 44372055
Auto: Vw Golf IV GTI
vw_golf3 napisał(a):
herflik

ja napisałem to co mi powiedzieli
poza tym opona już obciera o plastikowe nadkole pod spodem więc niżej już nie da rady, gdyby felga była węższa to opadłby niżej


No i tu jest cały problem, za szeroka felga a nie zbieżność itp.


Offline
 Profil    44372055
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Pon 18 Sty, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
no to czas na 195/40 :)



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Pon 18 Sty, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2007
Posty: 493
Skąd: Mińsk Mazowiecki
CICHY G60

właśnie to mam zamiar zrobić :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Śro 20 Sty, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 11 Lut, 2008
Posty: 27
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw vw vw
A powiedz mi jak teraz z jazdą na air.
Da się poszaleć na tym zawieszeniu wykorzystać osiągi silnika?
Nie mówię tu o jeździe po prostej, a chodzi mi o zakręty.



_________________
VAG-KIELCE
www.vag-kielce.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Śro 20 Sty, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2007
Posty: 493
Skąd: Mińsk Mazowiecki
TEC

jak będę miał silnik pod maską to wtedy Ci powiem .


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Śro 20 Sty, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 11 Lut, 2008
Posty: 27
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw vw vw
vw_golf3
Z tego co mi wiadomo to już nie m jazdy po zakrętach na ostro ;)
Przechyla się ;/
Ale jak już zmontujesz silniczek i przetestujesz to chetnie poczytam wrażenia i odczucia z jazdy.

Projekt na 6+ :-D



_________________
VAG-KIELCE
www.vag-kielce.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Śro 20 Sty, 2010 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
TEC napisał(a):
vw_golf3
Z tego co mi wiadomo to już nie m jazdy po zakrętach na ostro ;)
Przechyla się ;/
Ale jak już zmontujesz silniczek i przetestujesz to chetnie poczytam wrażenia i odczucia z jazdy.

Projekt na 6+ :-D



a to ci nowość no...



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Czw 21 Sty, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 71
Skąd: podkarpacie
TEC
Wszystko zależy od tego czy kolega ma jakiś układ redukcji pochyłu. jeśli jest takowy to jeszcze lepsza zabawa niż na standardowym zawieszeniu sportowym, bo układ automatycznie zwiększa ciśnienie w miechach które opadają.



_________________
życie to ogromna kolejka górska… …i ważne żeby się dobrze bawić…
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
moja zbaweczka
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Czw 21 Sty, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2007
Posty: 493
Skąd: Mińsk Mazowiecki
DJ.Tuning

wiem tyle że auto jest bardziej twarde niż na gwincie
resztę będę mógł stwierdzić jak zacznę nim jeździć ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Czw 21 Sty, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 28 Lis, 2006
Posty: 3369
Skąd: "Z"dolnyŚląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: variat_vagen
a to dziwne bo z kim bym nie rozmawiał, kto m aira to mówi, że jest bardziej miękki niż gwinde



_________________
kupie graty do rekina e23 733i viewtopic.php?f=39&t=61863
viewtopic.php?f=98&t=24949&hilit=bia%C5%82a+strza%C5%82a
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Pią 22 Sty, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
A niby JAK wy chcecie porównywać miękkość air vs gewinde skoro największy wpływ na to mają zastosowane amortyzatory/ Jak ktoś ma air zrobiony na seryjnych amorach , albo nawet na Koni ale ustawionym na soft to logiczne ze będzie bardzie miękko. Jak ktoś chce to nie ma problemu ze zrobieniem air o twardej charakterystyce.



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Nie 24 Sty, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 16 Gru, 2005
Posty: 28
Skąd: Bielsko-Baiła/AirLandia
Gadu-Gadu: 0
Auto: GArbus
Luq@sz napisał(a):
a to dziwne bo z kim bym nie rozmawiał, kto m aira to mówi, że jest bardziej miękki niż gwinde


Nie zgadzam się z kolegom.Zależy ile Panowie mieli wylożonej kasy na zestaw(nie bede się tu rozpisywał ale powiem tyle ze to jak porównywanie amorów Ta-technix do Koni)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 2.0 GTI 8V TURBO] by vw_golf3
PostWysłany: Nie 24 Sty, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2007
Posty: 493
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Ja mogę tylko powiedzieć że airstyle z Poznania mówili że będzie twardszy niż na gwincie .

Tak poza tematem air'a , motorownia leży już u Jacka evo we Wrocławiu, :ok:


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 25 z 67 [ 1005 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 67  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe