Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
Przejdź do VW Zone | Nawigacja: Strona główna » Vw Zone Forum » Projekty » Projekty » Projekty zakończone
[mk2 GL VR6] by Koszak
Moderator: ProjektMOD
| Strona 33 z 61 [ 914 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 61 Następna |
| krzyh | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006 Posty: 3453 Skąd: tychy Gadu-Gadu: 0 Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen |
|
||||||
|
|
|||||||
| Koszak | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008 Posty: 1677 Skąd: Knurów Gadu-Gadu: 0 Auto: Cressida |
|
||||||
|
|
|||||||
| PAVWel_G40 | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Sob 20 Paź, 2007 Posty: 733 Skąd: Chorzow |
|
||||||
|
|
|||||||
| rolek | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005 Posty: 4682 Skąd: Międzyrzecz Gadu-Gadu: 0 Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6 |
|
||||||
|
|
|||||||
| Luq@sz | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Wto 28 Lis, 2006 Posty: 3369 Skąd: "Z"dolnyŚląsk Gadu-Gadu: 0 Auto: variat_vagen |
|
||||||
|
|
|||||||
| arczi_MKII_GTI | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007 Posty: 2439 Skąd: bydgoszcz Gadu-Gadu: 0 Auto: jetta a2 |
|
||||||
|
|
|||||||
| kszychu84 | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Wto 14 Lip, 2009 Posty: 197 Skąd: ok. Gli(VW)ic Gadu-Gadu: 5839356 Auto: mk3 Cabrio 1.8 TURBOdymoman |
|
||||||
|
|
|||||||
| MaRiiOoOo | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Sob 23 Lut, 2008 Posty: 918 Skąd: Toronto Gadu-Gadu: 0 Auto: golf II |
|
||||||
|
|
|||||||
| kszychu84 | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Wto 14 Lip, 2009 Posty: 197 Skąd: ok. Gli(VW)ic Gadu-Gadu: 5839356 Auto: mk3 Cabrio 1.8 TURBOdymoman |
|
||||||
|
|
|||||||
| Koszak | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008 Posty: 1677 Skąd: Knurów Gadu-Gadu: 0 Auto: Cressida |
|
||||||
|
|
|||||||
| arczi_MKII_GTI | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007 Posty: 2439 Skąd: bydgoszcz Gadu-Gadu: 0 Auto: jetta a2 |
|
||||||
|
|
|||||||
| kszychu84 | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Wto 14 Lip, 2009 Posty: 197 Skąd: ok. Gli(VW)ic Gadu-Gadu: 5839356 Auto: mk3 Cabrio 1.8 TURBOdymoman |
|
||||||
|
|
|||||||
| ApoC | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Sob 15 Lis, 2008 Posty: 1363 Skąd: Gli(VW)ice Gadu-Gadu: 4273656 Auto: Audi A6 C5 |
|
||||||
|
|
|||||||
| Koszak | Temat postu: Re: [mk2 GL] by Koszak aktual I post |
||||||
Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008 Posty: 1677 Skąd: Knurów Gadu-Gadu: 0 Auto: Cressida |
|
||||||
|
|
|||||||
Przejdź do VW Zone | Nawigacja: Strona główna » Vw Zone Forum » Projekty » Projekty » Projekty zakończone
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |




![:]](./images/smilies/splash.gif)
dopiero jestem w lesie
i gdzie tam koniec...





działaj chłopie działaj
! Mądrzy Niemcy wymyślili więc we wlewie paliwa klapkę zamykającą zbiornik a przez specjalną rurkę opary idą do filtra z węglem aktywnym umieszczonym w lewym błotniku gdzie się oczyszczają i dopiero oczyszczone ze szkodliwych związków uchodzą do atmosfery - tak jest na postoju. W trakcie jazdy zaś opary idą do recyklingu czyli przez elektrozawór otwarty gdy silnik pracuje wpadają do kolektora ssącego i następnie idą do spalania w cylindrach, mało tego - powietrze zasysane z atmosfery przez filtr oczyszczający opary na postoju porywa z tego filtra szkodliwe związki i również tą samą rurką (przez trójnik) kieruje je do kolektora ssącego celem spalenia przez silnik













