Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 5 [ 70 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk2] by radzioman
PostWysłany: Pią 27 Lis, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 14 Lis, 2009
Posty: 112
Skąd: Namysłów/Wrocław
Gadu-Gadu: 3903214
Auto: VW Golf mk2/Land Rover Freelander Cabrio
Dzięki bardzo za pozytywne wypowiedzi :) jednak na chwile obecna projekt stanął w martwym punkcie, samochód jeden pod domem, toledo na warsztacie a ja poruszam sie freelanderem czy jak tam to cholerstwo sie zwie :o , zbieram fundusze i potrzebne graty do budowy golfa...choć wpadł mi w rączki taki oto silniczek
Image
który to już jest po kuracji wzmacniajacej na 302 KM i zrodził się w mojej głowie szalony pomysł...a może by tak... ]:->
co o tym myślicie ?
Pozdro Radziu



_________________
Moja golfina
viewtopic.php?f=98&t=44857&hilit=Radzionam
Live fast...die young...
Offline
 Profil    3903214
 
 Temat postu: Re: [mk2] by radzionam (SWAP na 2.0 lub 2.7 biturbo)
PostWysłany: Pią 27 Lis, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Maj, 2008
Posty: 362
Skąd: Poznań
mysle ze jak dasz rade i uda Ci sie to ogarnac to bedzie swiatowa klasa z takim silniczkiem w mkII ;p



_________________
http://www.GeGi.vwzone.pl
MK3 20 jahre : viewtopic.php?t=49003
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] by radzionam (SWAP na 2.0 lub 2.7 biturbo)
PostWysłany: Pią 27 Lis, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 08 Kwi, 2009
Posty: 195
Gadu-Gadu: 42323067
Auto: VW Jetta mk II
myślę że to dobry pomyśl bo też kiedyś o nim myślałem ale przy takim silniku dobrze by było mieć napęd syncro bo w budzie mkII ciężko by było przenieść tą moc i ten moment na asfalt w jeździe codziennej z pośrednictwem dwóch kółek.
Jeżeli masz wszystko co potrzebne (czyli praktycznie cały przód) to można próbować a jeżeli masz sam silnik to mnóstwo kosztów Cię czeka.



_________________
Jetta mkII 5d 16v
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=67727&hilit=denzo
pozdrawiam
Offline
 Profil    42323067
 
 Temat postu: Re: [mk2] by radzionam (SWAP na 2.0 lub 2.7 biturbo)
PostWysłany: Pią 27 Lis, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 14 Lis, 2009
Posty: 112
Skąd: Namysłów/Wrocław
Gadu-Gadu: 3903214
Auto: VW Golf mk2/Land Rover Freelander Cabrio
ale właśnie, bo gdyby ten silnik to raczej już próbowałbym wrzucić go na tył i zrobić golfa RWD, mocna tylnonapędówka ]:-> ale to zobaczymy jak z kasą będę stał, bo to już jednak koszta będą znacznie wyższe niż wsadzenie silnika 2.0 z toledo



_________________
Moja golfina
viewtopic.php?f=98&t=44857&hilit=Radzionam
Live fast...die young...
Offline
 Profil    3903214
 
 Temat postu: Re: [mk2] by radzionam (SWAP na 2.0 lub 2.7 biturbo)
PostWysłany: Pią 27 Lis, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 08 Kwi, 2009
Posty: 195
Gadu-Gadu: 42323067
Auto: VW Jetta mk II
Ciekawy pomysł


Ostatnio edytowany przez Denzo, Czw 04 Mar, 2010, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Jetta mkII 5d 16v
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=67727&hilit=denzo
pozdrawiam
Offline
 Profil    42323067
 
 Temat postu: Re: [mk2] by radzionam (SWAP na 2.0 lub 2.7 biturbo)
PostWysłany: Sob 28 Lis, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Śro 02 Kwi, 2008
Posty: 856
Gadu-Gadu: 0
Auto: f**k this place
podziwiam checi, a jeszcze bardziej eSowe fantazje


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] by radzionam (SWAP na 2.0 lub 2.7 biturbo)
PostWysłany: Sob 28 Lis, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Paź, 2005
Posty: 920
Skąd: PrG
Gadu-Gadu: 0
Auto: wszystkie żony, ale czasem da pojeździć
Denzo napisał(a):
A gdybyś chciał tam swój ten 2.7 odświeżyć to około 10 tys trzeba mieć

raczej jeszcze z 2-3 razy tyle


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] by radzionam (SWAP na 2.0 lub 2.7 biturbo)
PostWysłany: Sob 28 Lis, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Wrz, 2007
Posty: 1073
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 8726938
Auto: Audi a4 1.8T quattro
Widze co chwile inne pomysly z silnikiem sie rodza...

Z wsadzeniem tego silnika bedzie troche klopotu szczerze to szukal bym innej budy juz z napedem syncro...

I tak jak leetveen napisal podziwiam checi ...



_________________
Byle mkII
viewtopic.php?f=87&t=25025&start=0
Audi b5 avant
viewtopic.php?f=98&t=48709&view=unread#unread
Moj profil
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7005
Offline
 Profil    8726938
 
 Temat postu: Re: [mk2] by radzionam (SWAP na 2.0 lub 2.7 biturbo)
PostWysłany: Sob 28 Lis, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 14 Lis, 2009
Posty: 112
Skąd: Namysłów/Wrocław
Gadu-Gadu: 3903214
Auto: VW Golf mk2/Land Rover Freelander Cabrio
Powiem tak, chęci są, ale obiawiam sie że nie starczy funduszy i jednak chyba skupię sie na silniku 2.0 jak początkowo zakładałem...mimo że silnik z audi jest zdrowy to jego upchnięcie byłoby bardzo problematyczne, tzn wykonalne, bo nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne...a to wydaje mi sie że jest właśnie taka inwestycja, nieopłacalna, więc jednak po konsultacjach z mechanikiem oraz zapleczem finansowym stwierdziłem że jednak 2.0 :]
Pozdro Radziu



_________________
Moja golfina
viewtopic.php?f=98&t=44857&hilit=Radzionam
Live fast...die young...
Offline
 Profil    3903214
 
 Temat postu: Re: [mk2] by radzionam (SWAP na 2.0 lub 2.7 biturbo)
PostWysłany: Nie 29 Lis, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Maj, 2009
Posty: 220
Skąd: Oleśnica
Gadu-Gadu: 1487178
Auto: VW Derby , Vw Golf 3
fele maja 8.5 i 9.5 z kapciami conti 185/40 i toyo 195/45rrr 14 :P :)


Offline
 Profil    1487178
 
 Temat postu: Re: [mk2] by radzionam (SWAP na 2.0 lub 2.7 biturbo)
PostWysłany: Nie 29 Lis, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 14 Lis, 2009
Posty: 112
Skąd: Namysłów/Wrocław
Gadu-Gadu: 3903214
Auto: VW Golf mk2/Land Rover Freelander Cabrio
no widzisz borys_mk2 dobrze ze powiedziałeś bo dawno nie patrzyłem nawet, leżą w garażu i czekają na lato :D prągnę na forum podziekować Ci za udany zakup którego dokonałem yupii mam nadzieje że będziesz dumny ze swojego byłego samochodu gdy z nim skończe, hehehe ]:->
Pozdro Radziu



_________________
Moja golfina
viewtopic.php?f=98&t=44857&hilit=Radzionam
Live fast...die young...
Offline
 Profil    3903214
 
 Temat postu: Re: [mk2] by radzionam (SWAP na 2.0 lub 2.7 biturbo)
PostWysłany: Sob 05 Gru, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 14 Lis, 2009
Posty: 112
Skąd: Namysłów/Wrocław
Gadu-Gadu: 3903214
Auto: VW Golf mk2/Land Rover Freelander Cabrio
żeby nie było że nic sie nie dzieje, to na chwile obecna trwaja prace nad dawcą, powolne rozbieranie samochodu, segregowanie częsci, rozglądam sie też za blacharzem który poszerzy samochód...a że niestety moge tylko coś podłubać przez soboty to idzie to baaardzo powoli... :(
a teraz zawitało cos takiego ;) silnik jush jest składany, wiec niedług wyjedzie... ]:->

Image Image

Pozdro Radziu



_________________
Moja golfina
viewtopic.php?f=98&t=44857&hilit=Radzionam
Live fast...die young...
Offline
 Profil    3903214
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Radziu (SWAP na 2.0) w końcu ruszyło :D
PostWysłany: Czw 04 Mar, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 14 Lis, 2009
Posty: 112
Skąd: Namysłów/Wrocław
Gadu-Gadu: 3903214
Auto: VW Golf mk2/Land Rover Freelander Cabrio
Wreszcie nadszedł ten moment :D sesja zaliczona, można zabrać sie do pracy nad golfikiem :)
Prace narazie idą powoli, ale ważne że serce na wierzchu już, jutro max w sobote zacznie sie już jego całkowita rozbiórka :)
Co w planach dotyczących silnika??
wymiana kompletnego rozrządu, wszystkich pasków, pierścieni bądź nawet całych tłoków, uszeczelki pod głowicą i pełne lakierowanie silnika, wywalenie wspomagania kierownicy oraz ABSu, założona zostanie tylna belka z hamulcami tarczowymi, na przednią oś powędrują większe tarcze wraz z zaciskami, dawcą wszystkich tych cześci jest toledo z 92 roku z silnikiem 2.0.
Na chwile obecna prezenci sie to tak (z moja uchachana mordą na czele yupii )

Image Image

No i serducho na zewnątrz :ok:

Image

w planach jest aby jednostka napędowa wyglądała tak(jedynie zamiast pomarańczowego koloru ma być czerwony):

Image

(zjdęcie zlanazłem na forum i przyznaje sie ze nie pytałem czy moge je wykorzystać, przepraszam bardzo właściciela)
kompletuje też nowe graty, pierwsze co do mnie doszło to nowe lustereczka yupii :

Image Image Image

dzisiaj doszły też nakładki na nadkola bez wejścia na listwy boczne oraz nakładki na progi (wszystko ori :D )
z rzeczy które jeszcze są w planach do zakupu to grill bez znaczka, ale to w przyszłym tygodniu dopiero będzie
Plan co do wyglądu samochodu jest taki:

Image

z wyjątkiem lusterek które mają być jak wyżej, koła to szeroka stal, jednak zamiast czarnego matu będzie czarny połysk a na dachu czarno-biała szachownica :)
Reszty narazie nie zdradze ]:->
Pozdro Radziu



_________________
Moja golfina
viewtopic.php?f=98&t=44857&hilit=Radzionam
Live fast...die young...
Offline
 Profil    3903214
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Radziu (SWAP na 2.0) w końcu ruszyło :D
PostWysłany: Nie 07 Mar, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 04 Mar, 2010
Posty: 40
Gadu-Gadu: 0
Auto: POLO 6N
fura na kozaku, stal robi swoje :) byleś tylko nie zajmował mojego miejsca w garażu Igora :P
no i trzeba się gdzieś kopnąć na zlot czy cóś ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Radziu (SWAP na 2.0) w końcu ruszyło :D
PostWysłany: Nie 11 Kwi, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 14 Lis, 2009
Posty: 112
Skąd: Namysłów/Wrocław
Gadu-Gadu: 3903214
Auto: VW Golf mk2/Land Rover Freelander Cabrio
Była lekka przerwa, ale czas rozpoczać prace...blok został wypiaskowany, ale niestety nie pomalowany od razu po piaskowaniu, skończyło sie to tak ze znowu trzeba piaskować blok ale od razu idzie w lakier, czym maluje? dobry podkład termoodporny i farba przemysłowa i będzie git
Przyszły zamówione cześci a mianowicie:
- uszczelki pod: głowicę, miskę olejową, pokrywę zaworów, kolektor ssący oraz kolektor wydechowy
- pasek rozrządu wraz z napinaczem
- pompa wodna
- uszczelniacze zaworów
- pierścienie
- panewki korbowodowe i główne

Image

do zakupienia pozostają jeszcze:
- osłony wewnętrzne i zewnętrzne przegubów
- wszystkie filtry oraz paski
- wszystkie węże wodne
- części niezbędne do układu hamulcowego czyli tarcze, klocki, linki hamulcowe oraz przewody

Rozpoczęło sie malowanie, blok jest już w podkładzie, dzisiaj chyba poleci kolor na niego..
Przy okazji zacząłem też malować zaciski hamulcowe wraz z jarzmami i części silnika, z racji faktu że brak u mnie stojaka na malowanie wiec pomysłowość poszła w ruch i tak oto powstał stojak do malowania zacisków :D

Image Image

Efekt prawie końcowy jest całkiem zadowalajacy, bo i tak nie będzie ich widać spod moich kół:

Image

i reszta gratów, choc tez nie wszystkie...

Image

jak tylko blok zostanie pomalowany to w przyszłym tygodniu zaczynam składać silnik yupii



_________________
Moja golfina
viewtopic.php?f=98&t=44857&hilit=Radzionam
Live fast...die young...
Offline
 Profil    3903214
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 5 [ 70 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 83 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe