Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 126 z 322 [ 4818 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 322  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Pon 09 Lis, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
Praks mam takie pytanie z natury technicznej jaka srednice maja tłoczki w tych zaciskach ??


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
AGGROdamiano a widzales jaki mam zderzxak czy nie? ;)

turpik nei wiem bo jeszcze ich nei rozbeiralem...a czemu pytasz??

a co do corra...kupilem sobei ostatnio zaciski na tyl...

Image

szersze dystanse tez jzu zamowione

zostaly przewody w oppocie na ktore poluje...juz mi 2 komplety za zajebista kase sprzatneli z jebajow...

niedlugo oddaje zaciski do piaskowania i malowania proszkowego...i beda czekac na wiosenny montaz...


Ostatnio edytowany przez Praks, Wto 10 Lis, 2009, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
to zmierz ;)
bo sumaryczna powierzchnia (na ktora dziala plyn) tloczkow powinna byc taka sama jak w starych zaciskach ;)
ewentualnie, jak masz abs, to moze byc mniejsza = wieksza sila hamowania


Ostatnio edytowany przez djbros, Wto 10 Lis, 2009, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
z którego porsche sa te zaciski?
;P



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
bros spoko ABS jest i zostanie urochomiony jzu mnei ostrzezono ze bez absu moze rzucac tylem ;) ale jest ejszcze korektor sily hamowania...

kevin idz do swojego tematu marudzic ;)

poki co plau na tyl co do zaciskow porsche jeszcze nie mam...moze z czasem cos wymysle od 944 np...



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
hmm jak jest abs, to wywal korektor sily hamowania, on sie zazwyczaj zastoi i jest tylko powodem niepotrzebnych zmartwien, poza tym przy zglebionym aucie nie ma prawa dobrze dzialac (dziala na zasadzie wychylenia tylnej belki)

Abs sobie ze wszystkim poradzi, tylko po co ma dzialac przy kazdym hamowaniu, bo np. bedzie blokowac kola, jesli chcesz, zeby sila hamowania byla taka sama, to proste - powierzchnia tloczkow w tych zaciskach od porsche musi byc taka sama jak tloczkow od ori zaciskow, jesli masz wieksze tarcze, to moment sily hamowania juz jest automatycznie wiekszy ;)
jesli chcesz, zeby sila hamowania byla wieksza (zarazem moment sily jeszcze wiekszy niz przy wiekszych tarczach, bo moment sily to sredni promien nacisku klocka pozmozony przez sile) to srednica tloczkow powinna byc wieksza, a nie mniejsza (tak jak napisalem wyzej)
prosty dowod

cisnienie=sila/powierzchnie, zatem z tego: sila=cis*powierzchnia, cisnienie max jakie moze wytworzyc pompa hamulcowa jest stale i sie nie zmienia, wiec im wieksza powierzchnia tloczka/tloczkow tym wieksza sila na tarczy ;)



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
a ilsoc tloczkow nei ma zanczenia??

srednica tloczkow jest an bank menisjza niz jednego z ori zaciskow...

tarcza zostaej ta sama...

co do korektora to planwoalem go zmienic na nowy jesli satrego eni da sie rozruszac...

wiec co proponujesz skoro widze ze temat ci nie obcy...czy tylko teorie masz ogarnieta? ;)



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
Wszystko chodzi o zwiekszenie momentu sily hamowania, czyli M=F*R*mi
F-sila nacisku klocka na tarcze = (prawie) sila nacisku tloczka na klocek
R-sredni promien na ktorym jest klocek, czyli (promien zewn + promien wewnetrzny)/2
mi - wspoczynnik tarcia

1. uklad pompa hamulcowa - zaciski, przewody, plyn
2. wielkosc tarcz
3. rodzaj tarcz i klockow

To nie jest takie proste, tzn jest :) ale zalezy na czym nam najbardziej zalezy :D i jak bardzo chcesz miec dobre hamulce, oraz ile masz miejsca za kolem ;)


1.
sumaryczna powierzchnia tloczkow w jednym zacisku powinna byc rowna lub wieksza niz tloczka, ktory byl ;) (aby zwiększyć sile hamowania, bo sila nacisku nogi i srednica pompy się nie zmienia)
ilosc tloczkow ma znaczenie - im wiecej - tym rownomierniej rozlozona sila nacisku klocka na tarcze - zatem lepiej ;)

2.
Wielkosc tarcz powinna być jak najwieksza

3.
rzeczy jak nacinane, nawiercane tarcze (chodzi o a tarcie i o chlodzenie lepsze), materialy itd, to juz nie moja sprawa, tylko moterialoznawcow (wspolczynniki tarcia kinetycznego i statycznego w zaleznosci od temperatury)

To tak po krotce, ale sprawdza się na pewno ;)
Znawca mega jakims nie jestem, ale to czysta fizyka, a tego na pewno nie oszukasz ;)



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Śro 02 Kwi, 2008
Posty: 856
Gadu-Gadu: 0
Auto: f**k this place
dokladnie! ta cala teoria sie zalamie przy podaniu plynu za 6.50 z lotosa, a wspolczynnik tarcia klockow nikt Tobie nie poda, nawet najbardziej wyczesany sprzedawca z motoryzacyjnego kiosku niee

przy zmianie zaciskow nalezy tez pamietac o takim szczegole jak wielkosc/wydajnosc samej pompy, a korektor przy ABSie to nie wiem po co jeszcze daja, chyba ze na wypadek czesto uszkadzajacych sie nedznych czujnikow..

Ad.1 to chyba oczywiste :]

Ad.2 wielkosc wielkoscia, tu chodzi o powierzchnie traca

i na koniec nie nalezy zapominac ze ten zacisk pochodzi z tylnej osi auta niee


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
generalnie to tak...z tego co ja wiem to wieksza tarcza daje wieksza pojemnsoc cieplna czyli na chlopski rozum wiecej razy shamuje z 200 np zanim przegrzeja sie heble...srednica tarczy to wcale nei znaczy skutecznijsze heble w sensie sily hamowania...przykald to co pisal hafcik czyli powierzchnia tarcia...npo co jak tarcza bedze duza ale klocek nei bedzie pracowal na calej jej powierzchni...

ale ja sie nei znam wiec pewny nei jestem...jedyen co wiem to to ze poprzedni wlasciciel tego zestawu majac ponad 300 konne auto ciezsze od corrado o dobre 300-400kg mowil ze heble byly super na tarczy 280...

co do samych zaciskow leetven...w boxterze S 3,5 litra byly tak z tylu...natomiast w boxterze s 2,5 litra z przodu ;)

pameitajcie ze beda przewody w oplocie i dobry plyn hamulcowy :)

tarcze nacinane nawiercane...zobaczymy co z tego wyjdzie :)



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
Praks napisał(a):
generalnie to tak...z tego co ja wiem to wieksza tarcza daje wieksza pojemnsoc cieplna czyli na chlopski rozum wiecej razy shamuje z 200 np zanim przegrzeja sie heble...


Z ta pojemnoscia cieplna dobrze gadasz, ale ma to mniejszy wplyw na pewno niz srednica zamocowania klocka ;)
chociaz wiadomo, ze jak sie hamulce przegrzeja, to juz konkret lipejszon, bo nie ma w ogole hamulcy

Praks napisał(a):
srednica tarczy to wcale nei znaczy skutecznijsze heble w sensie sily hamowania...przykald to co pisal hafcik czyli powierzchnia tarcia...npo co jak tarcza bedze duza ale klocek nei bedzie pracowal na calej jej powierzchni...


sila faktycznie jest taka sama, ale moment sily jest wiekszy,
gdyby klocek byl wiekszy (zajmowal cala powierzchnie) to wiadomo hamowanie lepsze, ale gdy bedzie wieksza tylko tarcza, a klocek taki maly jak byl to na pewno bedzie lepiej ;)

nie mowie oczywiscie o zmianach typu 9 cali srednica tarczy na 15, bo przy takiej zmianie to przy jednym hamowaniu klocki by sie palily zywym ogniem :)
tak jak juz pisalem:
-sila hamowania - tloczki, zaciski itd
-moment sily hamowania - srednica tarczy
-wspolczynnik tarcia -nawiercanie, nacinanie, temperatura :)



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Pon 16 Lis, 2009 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
znajomy wpadl i koniecznie chcial stanac...wiec ostatni raz przepalilem parcha w tym roku :)

http://www.youtube.com/watch?v=Vmccj_PYMuU

no i niestety...kolejne 2.9 odhaczone :D


Ostatnio edytowany przez Praks, Pon 16 Lis, 2009, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Pon 16 Lis, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Śro 02 Kwi, 2008
Posty: 856
Gadu-Gadu: 0
Auto: f**k this place
a nie uwierzyles kolegom ktorzy to widzieli na wlasne oczy z 300m? niee


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Pon 16 Lis, 2009 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
filmik jest tak dla ucha bardziej :)

a wynik to jakies niecale 2 dlugosci na moja korzysc :)



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu: Re: [corrado VR6 US Porsche style] by Praks
PostWysłany: Nie 22 Lis, 2009 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 17 Lip, 2008
Posty: 1076
Skąd: grn. Śląsk! - SMI
Gadu-Gadu: 2711816
Auto: audi 80 1.8T
http://www.youtube.com/watch?v=pgiYo4ju ... re=channel
znalezione w sieci :D - jak było prosze usunąć posta piwko



_________________
80's ♥

m.i.v.w. '09
Wolfsgruppe Vag Event '10,'11,'12
cult-style.de '12, OldSchoolSuicide'12
DubIT '12
cdn.
Offline
 Profil    2711816
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 126 z 322 [ 4818 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 322  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe