Na początek Witam wszystkich vwzoniaków, i zapraszam do oceny mojego golVWa. Auto w moich łapkach od grudnia 2008. Kupiony jako totalna seria
_________________________S*E*Z*O*N_____2*0*1*0____________________________
Marka i modelVW Golf mkV / 2,0 Tdi - 2004 rok produkcji
Modyfikacje Silnika - BrakW planach na kiedyś duża turbina
Układ Dolotowy - SeriaCzysta wkładka filtru powietrza
Układ Wydechowy - SeriaW planach na kiedyś przelot z kwasówki
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - SkończoneChip we Wrocławskiej firmie Dynosoft.
Układ Napędowy - SeriaUkład Hamulcowy - SeriaW planach na kiedyś wymiana od r32
Modyfikacje Zawieszenia - SkończoneKompletny gwint firmy Weitec
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - W trakcie*skórzane jasnoszaro-czarne fotele ustąpią miejsca brązowo-czarnym z wypalanym laserowo logiem jack daniels
*przednie fotele będą z nowego vw scirocco
*obszyte w skóre elementy wnętrza - słupki,podsufitka,niektóre plastiki
*część plastików deski rozdzielczej malowana w kolor brązowy lub czarny
*kierownica z wersji r32
*car audio bez zmian
----Przednie i tylne drzwi – JBL Power P 6560C
----Bagażnik – 2x SUB P1022
----Wzmaki – JBL 1004 ( 4-ro kanałowy ) i 7001 ( monoblok )
----Głośniki uzupełniające bagażnik – JBL decade 696
----Kabel zasilający 50mm2
----Kondensator - Carpower 1 farad
*Bagażnik będzie przebudowany pod kątem tematycznej przebudowy jacka
*Postaram się zamontować conajmniej jeszcze jeden monitor żeby było coś poza samą stacją-radiem
*I jeszcze jakieś mniej lub bardziej przydatne dodatki pod kątem jacka danielsa, których updaty będę systematycznie dodawał
Body KIT i Oświetlenie - w trakcie*Buda do lakierowania jeszcze raz na czarno
*Przyciemnione szyby folią zbliżoną do lustra weneckiego
*Przednie światła FKautomotive z ringami wymienie na ori bi-xenon z golfa r32
*Tylne światła diodowe ustępują miejsca modelowi In.pro wyglądającemu jak lampy z passata.
*Tylni zderzak wymienie na odpowiednik USA z wersj GTI
*Pomarańczowe obrysy z przodu + jak się uda to czerwone z tyłu na zderzakach
*Chromowana atrapa zderzaka przedniego wymieniona na tuningowy zamiennik w pełnym chromie bez oryginalnych dziur na rejestracje
*Delikatne aerografy "jack daniels edition" na słupkach "C"
*Progi firmy caractere
*Tylna lotka firmy caractere
*Blenda tylnej klapy firmy caractere
*Delikatnie poszerzone nadkola
*Klapa ogolona z emblematów
*diodowe, punktowe białe podświetlenie pod progami aktywowane razem z otwarciem drzwi
*I jeszcze pare asów w rękawie jest ale to zostawie na późniejsze updaty
Fabryczna Moc i Moment:140km i 340Nm
Moc i Moment Po Modyfikacjach:185km i 375Nm
No i teraz foty z budowy na nowy sezon... a właściwie z rozbiórki

... z czasem jak coś będzie się działo to będę uaktualniał
01.20.2010r.Dziś rozebrałem to co było na ubiegły sezon zrobione i golf zaczyna żyć nowym życiem. W weekend jestem ugadany z tapicerem - firmą MAFF - i po około dwóch tygodniach mam odzyskać moją perełke zupełnie odmienioną wewnątrz.





A tutaj pare dodatków które już posiadam i czekają tylko by zająć swoje miejsce na wystawce (plakaty,lustro,butelki),na wentylkach od kół(spinki od mankietów JD's),na klamkach samochodu(buteleczki 50ml JD's). I inne klamoty jak bixen czy zderzak usa na tył i chrmowana atrapa bez dziur na rejerke.




16.03.2010rno i się stało

dnia 12.03.2010r odebrałem gofra od tapicera. Jaram się strasznie bo szycie w/g mnie jest profi i skóra robi mega robote.
Co się porobiło we wnętrzu:
-Fotele przednie kubły z nowego scirocco z usuniętą rączką do uchylania fotela
-Tylne fotele standartowe
-Podsufitka, oraz plastiki słupków a, b i c obite czarnym materiałem podsufitowym z mesia - fajny taki gruby materiał
-Wzystkie podsufitowe plastiki poza lusterkiem i "słonecznikami" pryśnięte na czarno - docelowo chciałbym wymienić na czarne o ile gdzieś się takie trafią.
-Kierownica od GTI - narazie z multifunkcją ale docelowo chce tam alu zaślepki wstawić jak ta na dole









Nowa zabudowa car audio

narazie stwierdzenie że mam skrzynke w bagazniku nabiera nowego znaczenia dla CA


A tu ogólny wygląd co by nie było za słodko...

-Cały lewy bok to efekt żółtych pasów na drodze - Pan nie zauważył zmiany organizacji w ruchu i mnie przeorał.
-Zderzak wiszący na trytytkach to efekt naszej srogiej zimy i zasypanej drogi. Na dwu pasmowej drodze drogowcy w pewnym momencie zrobili jeden pas a na drugim były mega zaspy ze śniegu. Zanim się zatrzymałem to już bez zderzaka stałem w tych zaspach.
-A brak dokładki to efekt mojej wczorajszej wieczornej jazdy. Kumpla pod dom odwoziłem i zapomniałem że jade golfem. Władowałem się w remontowaną droge pod jego domem i dokładke w drobny mak roztrzaskałem.
13.04.2010r



jak widać coś tam się rzeźbi

... a dokładniej to
-przednie błotniki nowe i przeklepane żeby 20" lepiej wchodziło
-przedni zderzak lakierowany i już gotowy z obrysówkami i chromem bez dziur na rejerke
-tylny zderzak wygładzony z kwadratową rejestracją
-przednie światła wejdą ori bixeny
-tyle światła wzór jak z passata
-progi caractera wkońcu się nakleją na auto
-naklejki się zdrapią
i jakieś tam poprawki lakiernicze gdzie trzeba
Ogółem w przyszłym tygodniu golfik powinien wyjechać z warsztatu w specyfikacji na 2010r. W ciągu sezonu pewnie się troche pozmienia ale jednak główna bryła raczej taka już pozostanie na ten sezon. W założeniach przed sezonem miało być więcej akcentów jacka jednak nie mam na to teraz ani czasu, ani pieniędzy ponieważ staramy się ze znajomym rozkręcić jakiś biznesik mały a golf ma być doprowadzony do takiego stanu minimum żeby nie było wstydu na ulice wyjechać

.
_________________________S*E*Z*O*N_____2*0*0*9______________________________
Marka i modelVW Golf mkV / 2,0 Tdi - 2004 rok produkcji
Modyfikacje Silnika - BrakW planach na kiedyś duża turbina
Układ Dolotowy - SeriaCzysta wkładka filtru powietrza
Układ Wydechowy - SeriaW planach na kiedyś przelot z kwasówki
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - SkończoneChip we Wrocławskiej firmie Dynosoft.
Układ Napędowy - SeriaUkład Hamulcowy - SeriaW planach na kiedyś wymiana od r32
Modyfikacje Zawieszenia - SkończoneKompletny gwint firmy Weitec
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - Na sezon 2009 ukończone*Seryjne materiałowe fotele wymienione na skórzane, jasnoszaro-czarne z podgrzewanym przodem.
*Seryjne car audio ustąpiło miejsca systemowi opartemu prawie w całości na JBL'ach, mianowicie:
----Przednie i tylne drzwi – JBL Power P 6560C
----Bagażnik – 2x SUB P1022
----Wzmaki – JBL 1004 ( 4-ro kanałowy ) i 7001 ( monoblok )
----Głośniki uzupełniające bagażnik – JBL decade 696
----Kabel zasilający 50mm2
----Kondensator - Carpower 1 farad
*Zabudowa bagażnika
Body KIT i Oświetlenie - Na sezon 2009 ukończone*Przyciemnione szyby folią zbliżoną do lustra weneckiego
*Przednie światła FKautomotive z ringami
*Tylne światła diodowe
*Polakierowana dokładka tylnego zderzaka
*Przedni zderzak wymieniony na odpowiednik z Golfa GT z dużą chromowaną atrapą, dodatkowo wygładzony z listew
*Tylna lotka firmy caractere
*Blenda tylnej klapy firmy caractere
*Delikatnie poszerzone nadkola
*Klapa ogolona z emblematów
Fabryczna Moc i Moment:140km i 340Nm
Moc i Moment Po Modyfikacjach:185km i 375Nm
I jeszcze pare faktów o autku... climatronic x2
fotele półkubełkowe ( nie wiem czy to dobra nazwa dla nich jednak siedzisko i plecy mają o wiele bardziej profilowane niż dziad-seria w g5 )
lusterka,szyby x4 elektryczne
tempomat
alu-plastikowe wstawki we wnętrzu
i jakieś tam pierdoły mniej lub bardziej potrzebne :p
A teraz foty...

I tak to wyglądało jeszcze tego samego wieczoru kiedy go przywiozłem do Wrocka.



Później zaczęło się powoli ruszać. Ładnie go umyłem, kupiłem światła fk z czarnym środkiem do przodu, zarejestrowałem i wówczas wyglądał już tak:





Pierwsze foty 20” zaraz po odpakowaniu ich



Następne były fotele skórzane. Oryginalne z golfa, i jako bonus mające podgrzewane dupy



Kilka fotek z montażu car audio





Kolejne i kolejne modyfikacje, zmiana zderzaka itp














Jak już wszystko zostało poskładane do kupy to wyglądąło tak:














W trakcie sezonu wpładem na pomysł przerobienia golfa na DUB TAXI i całą reszte sezonu tak przejeździł:








A sezon dla golfa zakończył się bardzo pozytywnie bo 8 pucharkami:

od lewej:
Czechy - Vysokie Myto - 2 miejsce w street B
zlot vw Świdnica - 2 miejsce w DBL po dogrywce
zlot car audio - Poznań - 3 miejsce w street C
zlot tunigowy - Tychy - 2 miejsce w klasie Funi
Czechy - Mimonskie Valky - 1 miejsce w street A
All Star Tuning Week - 3 miescje za najładniejsze auto okiem sędziów
All Star Tuning Week - 3 miescje za najładniejsze auto okiem widzów
zlot car audio - Legnica - 2 miejsce w klasie Funi po dogrywce
oraz artykułem w magazynie VW TRENDS numerze listopadowo-grudniowym


POZDRO 