Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 12 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 40  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 20 Sty, 2005
Posty: 1
Skąd: Morąg
Jeżdżę III 1.8 na LPG. Wystarcza mi w zupełności żeby mnie nie wyprzedzali tam gdzie jeżdżę, dobre zawiasy i gumy trzymają na zakrętach. Jak potrzeba mi trochę, zawsze jest benzyna 98. ;)
pozdro.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
Marekq12 napisał(a):
Trasa ponad 400 km. Jak nikogo nie znajde w Lublinie to moze poszukam rodziny w tamtych okolicach.
Ile by mnie to kosztowalo ?

normalnie na sonicznym za tradycje z butla w kolo biore 2400 jakbys sie zdecydowal biorac pod uwage odleglosc mozemy ponegocjowwac cene:D
pozdrawiam



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
art69 napisał(a):
Jeżdżę III 1.8 na LPG. Wystarcza mi w zupełności żeby mnie nie wyprzedzali tam gdzie jeżdżę, dobre zawiasy i gumy trzymają na zakrętach. Jak potrzeba mi trochę, zawsze jest benzyna 98. ;)
pozdro.
no zgodze sie a nie lepiej jak na gazie by mial taka sama moc w koncu 105 oktan gwarantowane??



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 13
Skąd: Lublin
Nawet z ciekawosci popytam czy w Lublinie ktos zaklada soniczny... zobaczymy...

Rozumiem, ze w ciagu jednego dnia wyrobilbys sie z tym instalacja ? Butla juz jest i wszystko jest doprowadzone.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 20 Wrz, 2004
Posty: 46
Skąd: Golfsburg
W zasadzie od momentu kiedy zalozylem LPG slychac ciche "cykanie" w zbiorniku. Zazwyczaj na cieplym silniku ale sa dni kiedy jest cisza. Ale jak juz wystepuje ten objaw, to mniejsza czestotliwosc wystepuje na wolnych obrotach, a przy dodaniu gazu czestotliwosc sie zwieksza. Auto mimo wszystko jezdzi dobrze ale chcialbym sie dowiedziec co to moze byc.
Z gory dzieki za odpowiedz.



_________________
Golf GT
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 21 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 495
Skąd: Środa VWlkp.
Gadu-Gadu: 4985237
Auto: 3BG AVF+
Co ile km powinno sie wymieniac membrane w reduktorze??? Bo ostatnio cos slabo przyspiesza i nie dziala ssanie gazowe. Gazownik powiedzial ze to membrana. Chyba ze przyczyna moze byc co innego???


Offline
 Profil    4985237
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 22 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
lation napisał(a):
Co ile km powinno sie wymieniac membrane w reduktorze??? Bo ostatnio cos slabo przyspiesza i nie dziala ssanie gazowe. Gazownik powiedzial ze to membrana. Chyba ze przyczyna moze byc co innego???

wszystko zalezy od uzytkowania obslugi i kilku innych warunkow moze byc to membrana powinna wytrzymac srednio 80tys czasami jezdza do 40(palone tylko na gazie) i nawet 120



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 24 Sty, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Gru, 2004
Posty: 111
Skąd: Breslau City
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 80 TDI, BMW e46 330D
>evolution
srednio ile razy do roku powinno sie jezdzic do gazownika na regulacje, przy sonicznym reduktorze ?



_________________
"auto rodzinne już mam, szukam teraz do niego rodziny ..."
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 25 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 13
Skąd: Lublin
A co powiecie o instalacji gazowej z sekwencyjnym wtryskiem firmy ZAVOLI (czy jakos tak)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 26 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
shade_ napisał(a):
>evolution
srednio ile razy do roku powinno sie jezdzic do gazownika na regulacje, przy sonicznym reduktorze ?

zalecane dwa razy na lato i na zime przewaznie daje klientom z daleka dyskietke z programem do wgrywania zeby nie musieli przyjezdzac, ale i tak wiekszosc podjezdza przy okazji:)
a i nie reduktorze tylko mikserze



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 27 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 03 Sty, 2005
Posty: 20
Skąd: Środa Wlkp.
Jakoś mam uprzedzenia do takich urządzeń. Mieliśmy dwie firmowe fabie na gas i silniki im padły po 170 tyś, Fakt że nikt tych samochodów nie szanował ale wydaje mi się że 170 tyś to troszke mało :lipa:



_________________
Image

Darmowe fotki dziewczyn ZOBACZ!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
jak sie nie szanuje to na benzynie tyle zrobi:P a te fabie to pewnie skodowski 1,4 mialy??



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 08 Lut, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 23 Kwi, 2004
Posty: 18
Skąd: Myszków
Jaką instalacie najlepiej założyć do 2.0 ABF ???



_________________
<::Pijta Browca ..Badz BAMBUCHAA--->Metafora taka!!:):) >>
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Lut, 2005 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 07 Sie, 2004
Posty: 95
Skąd: LDZ
Paweł-MkIV napisał(a):
Jakoś mam uprzedzenia do takich urządzeń. Mieliśmy dwie firmowe fabie na gas i silniki im padły po 170 tyś, Fakt że nikt tych samochodów nie szanował ale wydaje mi się że 170 tyś to troszke mało :lipa:

A ile zapłaciliście za instalacje ?? Pewnie oszczędzaliście na instalacjach ;) W omedze mam zrobione ponad 273 tyś km, z czego ponad 140 na sekwencyjnym LPG od Stefanowskich z łodzi, i jeżdże tylko na czynności serwisowe z instalacją gazową i nic więcej, silniczek chodzi zajeb..... nie bierze oleju, nie ma żadnych wycieków, a na G-Techu na LPG traci 0.4 sekundy do 100km/h, w porównaniu z Pb.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Lut, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 25 Lut, 2005
Posty: 2
Skąd: Bytom
mam problem z instalacja gazowa:( Niechce mi sie przelaczyc na gaz jakis czas temu jechalem autem i mi sie samoczynnie przelaczyl na benzynie i potem jechalem dalej i ponownie mi sie na gaz przelaczyl, a od jakiegos czasu przelaczyl sie na benzyne i niechce sie na gaz przelaczyc caly czas musze jezdzic na benzynie. Wczesniej niemialem zadnego problemu z gazem zaczol sie dopiero jak przyszlu mrozy.



_________________
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2312
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 12 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 40  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe