Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 21 Gru, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 07 Kwi, 2008
Posty: 31
Skąd: Ustroń
Dobra..ale te 4 przpustnice masz pod elektyczny wtrysk a nie pod mechanike.. :(


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 26 Gru, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Lip, 2006
Posty: 134
Skąd: BAU
Gadu-Gadu: 3510153
Auto: mk3 golf
Tomek Pirelli napisał(a):
Dobra..ale te 4 przpustnice masz pod elektyczny wtrysk a nie pod mechanike.. :(


Mam digifanta w golfie tylko ze do itb najlepszym rozwiazaniem jest megasquirt,na pewnym etapie dałem sobie spokój i ruszyłem w strone która mi Qbejs zasugerował :-D


Offline
 Profil    3510153
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 26 Gru, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
digifanta mozna na korekcjach ogarnac tak ze robi bez problemu z itb wiec megasquirt nie jest obowiazkiem



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR
PostWysłany: Śro 18 Mar, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Lip, 2006
Posty: 134
Skąd: BAU
Gadu-Gadu: 3510153
Auto: mk3 golf
Witam Wszystkich po sporej przerwie. yupii Jako ze ogólnie postepujący kryzys zniszczył niestety mój prawie ukonczony projekt T, i musiałem sie pozbyc wszystkich gratów niestety ałaa. Postanowiłem sie nie poddawać i isć dalej w bardzo nierozwojowym kierunku dłubania N/A :-D i projekt wraca do łask bede chciał założyć gazniki motocyklowe zasilanie paliwem mechanicznie także miałbym prośbę do forumowiczów majacych kontakt lub wiedzę w tym kierunku o wsparcie mnie w niezbedne info w w/w temacie .Mam nadzieje ze chociaż to uda mi się skończyć.Pozdrawiam Serdecznie Globus

p.s Te przekleństwa były niepotrzebne. /Lucius Snow/


Offline
 Profil    3510153
 
 Temat postu: Re: [mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Paź, 2010
Posty: 56
Skąd: Kraków
Gadu-Gadu: 0
Auto: jetta a2
Witam.
Ja planuję złożenie silnika 1.8 8v 90KM lub 2.0 8v 115KM + gaźniki motocyklowe do tego zrobiona głowica ładny kolektor i silnik wyprostować w miarę możliwości. Będzie trzeba przerobić miskę olejową a i aparat zapłonowy planuję zrobić bezstykowy. Silnik będzie na zewnątrz więc sterta rurek, kabli mi nie pasuje - stara szkoła czyli gaźnik x 4...

Jeszcze jest plan by wstawić tam kolektor i turbinę z diesla ale jakoś nie mogę znaleźć sensownego połączenia tych elementów.

Mam na stanie silnik 1.8 G60 ale bez G... posypało się. Może jemu zmienić głowicę na gaźnikową i dalej modzić ? Doradzicie czy ta opcja jest lepsza niż zwykły 1.8 lub 2.0 8v ?

Uprzedzając pytanie silnik ma posłużyć do budowy trzykołowego motocykla ;)
jest mały - ma zmieścić się między nogami, prosty w budowie i obsłudze, tani w eksploatacji no i w miarę ładny.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR
PostWysłany: Sob 29 Gru, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Paź, 2010
Posty: 151
Gadu-Gadu: 0
Auto: Nissan N-14 GTI Racing Car, Skoda Felicia Kit Car 1.6 AEE
dobrze powiedziane stara szkoła. moim zdaniem gażniki to troche kiepski pomysł. ciężko wyregulować dobrze jeden a co dopiero zestroić 4 razem. jeśli już sie uda to cholerstwo się rozregulowuje. dochodzi czyszczenie dyszek ustawianie pływaka itp itd.

ITB na wtysku dobrze wystrojone daje wiekszy efekt i trzyma parametry. można dokładnie ustawić mapę paliwa dla poszczególnych obrotów a w gażniku leje jak popadnie:))))



_________________
www.ckmotorsport.eu
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR
PostWysłany: Wto 01 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Paź, 2010
Posty: 56
Skąd: Kraków
Gadu-Gadu: 0
Auto: jetta a2
Pisząc stara szkoła miałem na myśli proste dobre rozwiązanie gdzie nie ma pierdół typu czujniki, sondy itp. brak elektroniki to duży plus, brak wtryskiwaczy też ;)
Co do 4 gaźników to jaki masz problem z regulacją ? W moim motocyklu mam 4 gaźniki i to w układzie V w drugim moto mam 4R sprzężone ze sobą. Pytanie tylko który rodzaj gaźników zakładamy.
Przekopie forum w poszukiwaniu opisów czy już ktoś tego dokonał, zaczynało dużo osób tylko nikt nie kończy...

Ja ten silnik potrzebuje wsadzić hmm w ramę motocyklową... więc air boxy jak pudło po butach czy komputer i dolot wielkie jak skrzynka pieczarek z tesco mi nie potrzebna.
Problem jest tylko w aparacie zapłonowym, regulatorze napięcia, jakąś elektrykę muszę zrobić do tego silnika bo rozrusznik i alternator zostawiam z golfa.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR
PostWysłany: Wto 01 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Paź, 2010
Posty: 151
Gadu-Gadu: 0
Auto: Nissan N-14 GTI Racing Car, Skoda Felicia Kit Car 1.6 AEE
alternator i rozrusznik jestbanalny do podłączenia.

jeśli chodzi o gażniki to jak kto woli. ja jestem zwolennikiem wtrysków



_________________
www.ckmotorsport.eu
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR
PostWysłany: Wto 01 Sty, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
tak jak kolega wyzej pisal niema w tym zadnej magi kabel z altka na rozrusznik a z rozrusznika glownym kablem pod aku+ drugi biegun - do masy najlepiej gdybys mial silnik-rama-aku no i wadomo zostaje ci zrobienie stacyjki ktora bedzie dawala sygnal na kabel z elektromagnesu moze byc zwykly guzik. Co do aparatu zaplonowego to masz tu schemat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4f ... 729d.html#


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR
PostWysłany: Wto 01 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 01 Lut, 2010
Posty: 144
Skąd: VAG osoVWa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf Mk1 x3
Mam gaźniki w swoim mk1 - kupowałem je nowe dobrane według parametrów silnika i są niestety problemy ,co prawda nie podczas jazdy ale na wolnych obrotach , podregulujesz pojeździsz troche i znowu trzeba dłubać , może i prostota podłączenia jest kusząca ale problemy będą z regulacją....



_________________
V.A.G OSOVWA Zapraszamy !

https://www.facebook.com/VAG-OsoVWa-204985576199172/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Paź, 2010
Posty: 151
Gadu-Gadu: 0
Auto: Nissan N-14 GTI Racing Car, Skoda Felicia Kit Car 1.6 AEE
włąsnie o tym mówiłem to jeden z podstawowych problemów których nie ma przy wtrysku



_________________
www.ckmotorsport.eu
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 18 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe