Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Polo 86c G40] Wiekszy IC, czy to w ogole ma sens?
PostWysłany: Wto 10 Mar, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 14 Lip, 2008
Posty: 106
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 5893806
A wiec....

Buda 86c, 10 cm na dlugosci mniej niz 2f... I to w sumie jedyna bolaczka jak nie chce sie niszczyc przedniego wzmocnienia...

Proste rozwiazanie wyrzucic IC na zewnatrz... Jedna, dwie dziurki i dojscie do dolotu jest, gdzie zamontowac rowniez.

I teraz moje pytania:

1) czy wiekszy IC w ogole ma sens? oraz czy IC o wymiarach 55/14 albo 40/14 bedzie w ogole wydajnieszy od standardu?
2) jakies konkretne firmy IC czy zabardzo to nie robi? [pozostaje jedynie kwestia szczelnosci]
3) czy dlugosc dolotu IC-przepustnica ma wplyw na cisnienie jakie bedzie szlo? - tu juz sie upewnilem, ze ma
4) sa jakies firmy specjalizujace sie w robieniu dolotow z alu?
5) czy dolot od kompresora do IC [pozniejsze rowniez jesli to ma znaczenie] moze isc pod katem 90*? lepszy inny? jaki? org powietrze z kompresora wpada do IC za posrednictwem prostego lacznika

Poki co to chyba bylo by na tyle... Za odpowiedzi, ktore rozwieja moje watpliwosc z gory dziekuje


Ostatnio edytowany przez czapioch, Czw 12 Mar, 2009, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Pilnie zakupie do Polo 86C/2F:
- serwo G40
- polke do steilhack'a '90-94
- jarzma + zaciski tylne Golf MK2 GTI
Offline
 Profil    5893806
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Mar, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Paź, 2007
Posty: 733
Skąd: Chorzow
no w 86c to jest problem, powiem tylko, ze moim zdaniem wiekszy ic rowna sie wiekszy lag a jak dla mnie to bez sensu seria wystarczy



_________________
Golf Gti Edition
viewtopic.php?f=98&t=61505&p=646425#p646425
Polo G40
viewtopic.php?f=98&t=36192&start=0
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7372
http://www.youtube.com/watch?v=BJnUS_Gq1mw
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Mar, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 14 Lip, 2008
Posty: 106
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 5893806
no a wlasnie seria jest ponoc zamala...

zaden ze mnie specjalista w tej kwestii, ale przypuszczam ze kwestia grubosci samego IC i prawdopodobnie dolotu ma znaczenie... wiec cisnienie idzie zapewne utrzymac.. tylko co i jak zmienic?

swoja droga... 86c tak na oko ma dluzszy dolot od 2f'a, a jakos kucykow miala wiecej... [niby o 2, ale zawsze..] a roznic w srednicach dolotow jakos nie widac...



_________________
Pilnie zakupie do Polo 86C/2F:
- serwo G40
- polke do steilhack'a '90-94
- jarzma + zaciski tylne Golf MK2 GTI
Offline
 Profil    5893806
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Mar, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2005
Posty: 713
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 4505440
Auto: Vw Polo 86cG40 115 km+
różnica 2 koni polega na tym że nie było kata a była przepływka



_________________
86C g40 /viewtopic.php?f=87&t=23565&start=405
Moje Graty http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12876602
Offline
 Profil    4505440
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Mar, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 14 Lip, 2008
Posty: 106
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 5893806
kas18 napisał(a):
różnica 2 koni polega na tym że nie było kata a była przepływka


to przy okazji tego tematu dostalem odpowiedz czy sie pozbywac kata^^



_________________
Pilnie zakupie do Polo 86C/2F:
- serwo G40
- polke do steilhack'a '90-94
- jarzma + zaciski tylne Golf MK2 GTI
Offline
 Profil    5893806
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 14 Mar, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 841
Skąd: Rzeszów
Dolot z rur aluminiowych sam mozesz sobie zrobic, kupujesz prosta rure, kolanka 90*, 45* docinasz odpowiednio i dajesz do pospawania lub/oraz uzywasz lacznikow silikonowych

Zmiana IC ma sens, na taki przed zderzak, ale nie za duzy



_________________
Polo Coupe G60:
viewtopic.php?f=98&t=50521&start=0


http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6945
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe