Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] 1.6 RF jak wyregulować obroty ssania Pierburg 2E?
PostWysłany: Czw 05 Mar, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 15 Lut, 2008
Posty: 119
Skąd: Zabrze
Witam mam pytanie jak wyregulowac obroty ssania?Jak odpalam auto na zimnym silniku to jest 1100 obrotów a po chwili podnosza sie do 2000.Otwarcie przepustnicy nalezy regulowac na zimnym czy ciepłym silniku?Na ile powinna byc ona otwarta?Gdzies przeczytałem ze na ok 2-4mm.Ile obrotów powinien miec gaznik na ssaniu?


Ostatnio edytowany przez konkas1987, Czw 05 Mar, 2009, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Mar, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 06 Mar, 2009
Posty: 18
Skąd: Bobrovwniki
Gadu-Gadu: 1511187
ten gaznik w/g ksiazki powinien miec na ssaniu 2000+_ 100 rpm.
po rozgrzaniu powinien miec 800+_100 rpm.

a co z ustawieniem obrotów to sam nie umie tego znalezc


Offline
 Profil    1511187
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Mar, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 15 Lut, 2008
Posty: 119
Skąd: Zabrze
to bardzo duze maja byc te obroty tylko dziwne jest to ze one dopiero po jakims czasie podskakuja na wysokie obroty bez wzgeldu na otwarcie przepustnicy.Wieksze lub mniejsze otwarcie powoduje tylko to ze silnik sie dławi jak jest za bardzo zamknieta.Nawet pokombinowałem juz z czujnikiem ssania tzn zaspawałem ten bolec zeby bardziej zamykał cos co otwiera na ssaniu przepustnice ( nie wiem jak to sie nazywa).Jutro pojade na szrot kupic inny gaznik moze to cos pomoze a jak nie to bede sie z tym dalej bawił ale pomimo tego ze jestem dosc cierpliwy to niestety juz troche mam dosc tego gaznika.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Mar, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 06 Mar, 2009
Posty: 18
Skąd: Bobrovwniki
Gadu-Gadu: 1511187
moze masz zapłon zle ustawiony jak ci sie silnik dławi ??
ja mam na początku takie a potem delikatnie spadają.
nie wiem jakie mam obroty bo jeszcze sie nie dorobiłem zegarów z obrotomierzem.


Offline
 Profil    1511187
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Mar, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Paź, 2008
Posty: 355
Skąd: Gniewkowo
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK III
ja pierw bym obadał czy masz dobry zapłon jak mówi JARO2K ... a jesli juz wyjdzie na jaw ,ze to gaźnik to lepiej oddac go do regeneracji ... bo nigdy nie wiadomo jaki będzie następny ... pozdro ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Mar, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 15 Lut, 2008
Posty: 119
Skąd: Zabrze
xxxsobociakxxx napisał(a):
ja pierw bym obadał czy masz dobry zapłon jak mówi JARO2K ... a jesli juz wyjdzie na jaw ,ze to gaźnik to lepiej oddac go do regeneracji ... bo nigdy nie wiadomo jaki będzie następny ... pozdro ;)


Auto mam od niedawna i poprzedni własciciel regenerował juz ten gaznik.Jak kupie nowy to tylko pod warunkiem ze go oddam jak bedzie z nim cos nie tak.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe