Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 33 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 15 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
Lucius Snow, ja cie rozumiem i rozumiem poniekad wszystkich innych,
Jednakze co do pokazywania publicznie na forum projektow akis czas temu stwierdzilem ak wiekszosc moich klientow, ze chwalenie sie na forum autami tym bardziej mocnymi jest jak wizyta w nocnym klubie , taki wlasciciel jak kobieta podczas striptizu pokazuje jaki sprzet ma, a reszta sie slini i masturbuje. i chce ja miec bez ryzyka... celowo utajnilem projekt z moim golfem bo zrozumialem ze auto robie TYLKO dla siebie a nie po to zeby pokazac innym co mam. mam nadzieje ze jasno wytlumaczylem wszyystko



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 15 Lut, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
Evo to po co w ogole piszesz na forum jesli nic wartosciowego nie chcesz przekazac. Dla mnie jest koniec tematu, ale swoje zdanie musialem wyrazić.



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 15 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
simens, zacznijmy od tego ze wartosciowe uwagi na ktorych ujawnienie moglem sobie pozwolic zostaly przeze mnie napisane, musisz oddzielic cos wartosciowego od cennego, mam tu na mysli informacje z czego mozna budowac silnik co jest wartosciowe, a z czego ja buduje silnik bo to jest dla mnie bezcenne.

ogladajac tendencje w dzialach zwiazanych z modyfikacja nasuwa sie tylko jedno stwierdzenie jak dla mnie
jesli ktos nie potrafi POMYSLEC majac do dyspozycji w samym tym temacie kilkanascie sposobow na zbudowanie silnika turbo potrzebuje informacji jak to zrobic wedlug pomyslu jednej tylko osoby to jest tylko i wylacznie pasozytem, zeby nie powiedziec inaczej i bardziej bezogrodkowo.
zrozum jedno, ja zainwestowalem w ta wiedze i nie mam zamiaru jej rozdawac na lewo i prawo. a jesli chcesz posoasc taka wiedze musisz inwestowac tak jak ja proste jak jeb***anie



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 16 Lut, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
evolution napisał(a):
simens, zacznijmy od tego ze wartosciowe uwagi na ktorych ujawnienie moglem sobie pozwolic zostaly przeze mnie napisane, musisz oddzielic cos wartosciowego od cennego, mam tu na mysli informacje z czego mozna budowac silnik co jest wartosciowe, a z czego ja buduje silnik bo to jest dla mnie bezcenne.

ogladajac tendencje w dzialach zwiazanych z modyfikacja nasuwa sie tylko jedno stwierdzenie jak dla mnie
jesli ktos nie potrafi POMYSLEC majac do dyspozycji w samym tym temacie kilkanascie sposobow na zbudowanie silnika turbo potrzebuje informacji jak to zrobic wedlug pomyslu jednej tylko osoby to jest tylko i wylacznie pasozytem, zeby nie powiedziec inaczej i bardziej bezogrodkowo.
zrozum jedno, ja zainwestowalem w ta wiedze i nie mam zamiaru jej rozdawac na lewo i prawo. a jesli chcesz posoasc taka wiedze musisz inwestowac tak jak ja proste jak jeb***anie


skomentowalem to pietro wyzej, nie rob juz OT



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 16 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Sty, 2009
Posty: 151
Skąd: TarnoVWskie Góry
Gadu-Gadu: 8969806
sorki koledzy że wam przeszkadzam ale mam takie pytanie.
ale mam takie pytanie czy odpręże silnik 9a za pomoca 2 metalowych uszczelek z ABFa??


Offline
 Profil    8969806
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 16 Lut, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 28 Gru, 2008
Posty: 22
Skąd: Długomiłowice Woj.Op
simon*, na stronie wczesniej masz napisane ze odprężyć mozesz tlokami tylko niewiadomo jakimi jeszcze :D czy z ady czy 2e ale to drobiazg... jeszcze zalezy na jakie odprężenie liczysz :D d_roman@poczta.onet.pl tu masz meila do typa co ma podkladke pod głowice do 9a o grubości 1,5mm<cena 200zl> i dotego 2 uszczelki pod i nad podkladke i jakies tam odprężenie uzyskasz :D... lecz ja bym radzil tlokami i 1 uszczelka z silnika ADY...



_________________
SA SA SA Vw 102 ;D
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 21 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
co za roznica czy 2e czy ady skoro tloki sa zamienne za siebie i dadza to samo odprezenie, czytac nie potraficie??? :ała:



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Wto 07 Lip, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Lip, 2009
Posty: 6
Gadu-Gadu: 0
Auto: POLO 86c2f
czy da rade wstawic kompresor do 1.4 8v mono wtrysk jakis maly by nie rozwalic silnika ???????


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Sob 11 Lip, 2009 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
marcin1.4 napisał(a):
czy da rade wstawic kompresor do 1.4 8v mono wtrysk jakis maly by nie rozwalic silnika ???????

da rade ale wiaze sie to z pewnymi niemalymi wydatkami



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Śro 12 Sie, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Kwi, 2008
Posty: 558
Skąd: ZAMOSC
Gadu-Gadu: 2938654
Auto: Polo G40
Witam.
Potrzebuje namiary na kogoś kto wyspawa mi kolektor wydechowy pod turbo k03 do vw polo g40.
Chce wstawic turbo bo mam juz dosc szukania dobrego kompresora.
Na pewno bede potrzebował:
- turbo k03
- kolektor pod turbo
- wieksze IC
- wtryski od g60
- zestrojenie wszystkiego
Czekam na namiary no i jakas porade od bardziej doswiadczonych w tym temacie.
Pozdro



_________________
"G-39 i pół project" Zapraszam:
viewtopic.php?f=112&t=37788
My polo G40 on vimeo.com :
http://vimeo.com/16349657
Offline
 Profil    2938654
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Śro 12 Sie, 2009 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
Kych napisz do uzytkownika Sadek z vwzone :) On w swoim G40 ma K03 :)



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Sob 15 Sie, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 841
Skąd: Rzeszów
Kych zawsze mozesz wsadzic G60 lub Eatona, mocowania G60 w Py latwo dostepne sa



_________________
Polo Coupe G60:
viewtopic.php?f=98&t=50521&start=0


http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6945
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Nie 16 Sie, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Kwi, 2008
Posty: 558
Skąd: ZAMOSC
Gadu-Gadu: 2938654
Auto: Polo G40
G60 tez ciezka sprawa choc moze nie az tak, a eaton strasznie wyje.
Narazie musz sie dowiedziec co i jak z turbo.
Nom i chyba bede musial poswiecic smoory by kupic i zrobic G czy T



_________________
"G-39 i pół project" Zapraszam:
viewtopic.php?f=112&t=37788
My polo G40 on vimeo.com :
http://vimeo.com/16349657
Offline
 Profil    2938654
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Czw 03 Wrz, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 03 Wrz, 2009
Posty: 1
Gadu-Gadu: 1552231
Auto: golf 2
Witam mam problem mam do kupienia corrado lecz jes w nim padniety kompresor bo gosc nie wymienil na czas paska czy da sie ja uratowac ?? a jesl nie to czy jest mozliwosc zastapienie tego wlasnie kompresora jakas inna turbosprezarka??


Offline
 Profil    1552231
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Wto 15 Wrz, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 12 Gru, 2008
Posty: 6
Skąd: Wągrowiec
Witam
Zakładam turbo do polo 2f 1.3 75KM, mam mały dylemat dotyczący smarowania tej turbiny, pytanie brzmi gdzie lepiej podpiąc przewód ssący olejowy-zastosować podkładke pod foltr oleju czy kupić trujnik i wkręcić go w miejsce oryginalnego czujnika ciśnienia oleju?? sprawa wydaje sie prosta ale nie do końca, bo mechanicy twierdzą ze jak wkręce wąż olejowy w miejsce czujnika ciśnienia olju to prawdopodobnie zatre turbine ponieważ ciśnienie oleju w tym miejscu jest niższe, wynika to z tego ze olej przesmarował całą magistrale i pod niższym ciśnieniem wraca do miski, idealnym rozwiązaniem wydaje sie podkładka pod fitr oleju która ma w sobie kielka wyjść np na wskaznik ciśniania oleju temp itp, ja chce podłączyc tam smarowanie turbo, ale dowiedziałem sie ze istnieją silniki które filtrują olej nie na zasadzie ze całość z pąpy tłoczona jest przez filtr a dopiero przefiltrowany olej smaruje magistrale tylko ze np 30% jest filtrowana a innym kanałem tłoczony jest olej pod wysokim ciśnieniem i samruje magistrale. Wiec moje pytanie jest skierowane do kogoś kto dobrze zna ten sinik, lub do kogoś kto ma schemat smarowania takiego silnika, lub kogoś kto zamontował turbinke i jej nie zatarł :)


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 33 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 48  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe