Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk2] GX na KE-Jetronicu
PostWysłany: Śro 14 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Sty, 2007
Posty: 2338
Skąd: VWLKP
Gadu-Gadu: 7698529
Auto: Fabia NJ MC MY17
Jak w temacie. Mam kilka pytań w związku z tym niesfornym i żyjącym własnym życiem motorem. Poczytałem na forach coś niecoś na jego temat, ale są kwestie w których chciałbym się mimo wszystko upewnić.

1. Mój egzemplarz współpracuje z LPG (dziś już wiem, że dla tego silnika zakładanie LPG to spore ryzyko dla jego w miarę przyzwoitej pracy). Od samego początku kiedy kupiłem auto, silnik się dławił i nie chciał pracować na jałowych obrotach. Były też problemy z odpalaniem (o trybie mieszanym, gdzie odpala na benzynie, a po zagrzaniu do odpowiedniej temperatury czy obrotów automat przełącza na LPG już nie wspomnę...), bo np zaskoczył i zdechł. Dziś przy pracach u mechanika znaleźliśmy pęknięty wężyk podciśnienia idącego do układu KE-Jeta. Istnieje taka możliwość, że poprzez zasysanie lewego powietrza silnik się tak dławi, falują obroty i dechnie przy wysprzęglaniu czy puszczeniu gazu chwilę pod odpaleniu ??

2. Po pewnym okresie stania na dworze i odpaleniu słyszeć się daje coś w rodzaju strzelania z wydechu. Wygląda to jakby motor przez setną sekundy nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa, tudzież prądu. Mechanik stawia na kończące się przewody wysokiego napięcia (o których coś tam wspominał poprzedni właściciel, że się powoli kończą). Z kolei na jednym z forów, przeczytałem również, że winna może być pompa paliwowa, nie podająca prawidłowej ilości mieszanki. Która opcja jest bardziej prawdopodobna ??

3. Ustawienia prędkości obrotowej biegu jałowego. Wyczytałem swego czasu również, że i do tego elementu też warto w razie czego zajrzeć i ewentualnie podkręcić obroty, żeby na dzień dobry wkręcał się ciut wyżej. Czy przy wyżej wspomnianych objawach warto rzeczywiście tam zaglądać i zaprzątywać sobie tym głowę ?? I jeśli już to czy istnieje możliwość sprawdzenia tego, bez podłączania komputera ?? Mechanik twierdzi, że bez kompa do tego nie podchodź - Czy to prawda ??

4. Objawy sprawdzone w przeciągu ostatnich dwóch tygodni tylko i wyłącznie na benzynie, gdyż przy próbie odpalenia w trybie mieszanym (automat po zagrzaniu do odpowiedniej temperatury/obrotów przełącza na LPG) motor w ogóle nie wyraża chęci współpracy, a odpalenie graniczy z cudem, a nawet jeśli to obroty zaraz zjeżdżają w dół poniżej tysiąca i z hukiem dechnie. Na dobrą sprawę też chętnie bym się dowiedział, czego to konkretnie może być wina jeśli chodzi o instalację LPG ?? Inna rzecz, że po wymianie świec, po przełączeniu na LPG i uprzednim rozgrzaniu silnika na benzynie, motor jakby mniej się dławił i strzelał z wydechu.

Liczę na szczerą pomoc w odnalezieniu odpowiedzi na moje pytania w szczególności użytkowników GX'a tych bez jak i z instalacją LPG. Wszelkie inne sugestie również mile widziane. Z góry dziękuję ook


PozdróVWki ;)



_________________
...Kein scheiße Tuning - Nur Klasisch...

2007: IST Jarocin-Kotlin, 4.Cult-Style Saisonauftakt, 12.Internationales VW Blasen - EuroSpeedway Lausitz
2008: 5.Cult-Style Saisonauftakt
2009: 2.Wolfsgruppe VAG Event
2010: 7.Cult-Style Saisonauftakt
Offline
 Profil    7698529
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 14 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
A kopułkę, palec rozdzielacza, przewody wysokiego napięcia wymienił?
A parownik w instalacji LPG żyje?
A filterek w instalce LPG wymieniony?

I najważniejsze pytanie: po c**j kupowałeś GX? To chyba najbardziej problematyczny silnik jaki możesz mieć w mk2.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 14 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Sty, 2007
Posty: 2338
Skąd: VWLKP
Gadu-Gadu: 7698529
Auto: Fabia NJ MC MY17
Lucius Snow napisał(a):
A kopułkę, palec rozdzielacza, przewody wysokiego napięcia wymienił?
A parownik w instalacji LPG żyje?
A filterek w instalce LPG wymieniony?

I najważniejsze pytanie: po c**j kupowałeś GX? To chyba najbardziej problematyczny silnik jaki możesz mieć w mk2.


Bo o tym ostatnim fancie dowiedziałem się dopiero po fakcie, gdzie odwrotu już raczej nie było. Wspomnianych elementów nie tknąłem właśnie i narazie próbuję dojść, za co zabrać się w pierwszej kolejności, żeby potem nie było płaczu na zasadzie "przecież wymieniłem i nadal to samo, bez zmian" ... że tak powiem szukam poniekąd takiego strzału w dziesiątkę, żeby zlikwidować problemy do minimum, bo to, że raczej nigdy się z tym nie uporam i nie będzie idealnie - z tym już się pogodziłem i przy pierwszej stosownej (jak też finansowej) okazji drastycznie pozbędę się problemu posyłając GX'a w siną dal. Narazie jednak muszę trochę powalczyć z tym "cudem" i dlatego pytam :)


PozdróVWki ;)



_________________
...Kein scheiße Tuning - Nur Klasisch...

2007: IST Jarocin-Kotlin, 4.Cult-Style Saisonauftakt, 12.Internationales VW Blasen - EuroSpeedway Lausitz
2008: 5.Cult-Style Saisonauftakt
2009: 2.Wolfsgruppe VAG Event
2010: 7.Cult-Style Saisonauftakt
Offline
 Profil    7698529
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 14 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
ja podpowiem za co sie zabrac zeby placzu nie bylo... za porzadna diagnostyke, wyskoczysz z 300 pln dostaniesz liste spraw do zrobienia i bedziesz wiedzial co i jak... licz sie z mega koszami jak na wartosc mk2....



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 14 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Paź, 2007
Posty: 1075
Skąd: Pleszew
moj ojciec ma gx'a juz od kilku lat tylko ze jest bez gazu i nie ma zadnych problemow poza falujacymi obrotami poza tym auto jest dynamiczne i za duzo nie pali



_________________
projekt mk1
mk2 gti edtion one

www.benson-pro.pl <---- klik
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 14 Sty, 2009 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
komar ja bym ci proponowal zmienic na jakis motor od gti 8v :)



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Lut, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 21 Sie, 2008
Posty: 5
Skąd: Piekary Śląskie
Powiem to tak też mam Gx,a i my to mamy w standardach :D wymieniłem już wszystkie filtry,czujniki a ostatnio nawet była uszczelka pod głowicą i dalej jest to samo ałłłłł ale jest to kwestia przyzwyczajenia :D najbardziej wkurza mnie to że pali za 2 razem. Mimo tego musze przyznać że jak na swoje lata i przebieg to już nie jednamu dałem popalić :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] GX na KE-Jetronicu
PostWysłany: Pon 08 Cze, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 06 Maj, 2007
Posty: 141
Skąd: Trzcianka
tez miałem gx wystepowały te same objawy cuda robiłem zeby to ogarnąc ale w koncu mnie pokonał i sprzedałem
wymien jaknajszybciej kable kopułke bo jak bedziesz jeszcze próbował odpalac go na gazie i nie daj boze ci strzeli w przepływomierz to juz wogóle bedzie kaplica



_________________
mkII gti edition one viewtopic.php?f=98&t=40771&hilit=gti+yasiu&start=75

V.A.G Korps --------> http://www.facebook.com/VAGkorps
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe